Anledningen till detta är med stor sannolikhet miljökraven och Honda vill inte utveckla DI till 2-takt utan skiter helt enkelt i den.
Till skillnad från KTM
Anledningen till detta är med stor sannolikhet miljökraven och Honda vill inte utveckla DI till 2-takt utan skiter helt enkelt i den.
Äh bara fila lite någonstans i motorn så har man dem 2 3-4 extra så är man uppe i 42.
Till och med 85:an är ersatt med en 150cc 4-t...
Den var bra.
Nej detta gäller ju crossen alltså cr 125 och cr 250 verkar o ha försvunnit ur deras sortiment och kommer nu enbart ha 250 4-takt och 450 4-takt.
Anledningen till detta är med stor sannolikhet miljökraven och Honda vill inte utveckla DI till 2-takt utan skiter helt enkelt i den.
Ja den glömde jag nämna.Till och med 85:an är ersatt med en 150cc 4-t...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |