Ny fakta om Aprilia RS 125 strypning i CDI´n.

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Hmm.. Jag är pissdålig på att mecka, så min plastfar ostrypte den åt mig.... Vissa föräldrar förstår jag mig ej på, varför inte köra ostrypt? Då kan man ju lika gärna köra moppe...

PEPPO!

Soon to be a man
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Aprilia RS125 Tuono -04
sismo skrev:
Hmm.. Jag är pissdålig på att mecka, så min plastfar ostrypte den åt mig.... Vissa föräldrar förstår jag mig ej på, varför inte köra ostrypt? Då kan man ju lika gärna köra moppe...

Försäkringarna gäller inte, du kan bli av med körkort och lämp osv, garantin gäller inte (eller? :confused: ) och vissa kanske anser att du kör ihjäl dig annars. Sen så kan jag inte påstå att det är samma att köra moppe som en strypt 125:a :rolleyes: :tuttar

Marhabba

aka Icebear
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Hornet -07
sismo skrev:

Morsan håller väldigt hårt på lag och ordning! Och med tanke på att det är både olagligt och att försäkrningen inte gäller så ja...you can do the math.

Det var även ett himla tjafs i början innan jag fick skutsa på den! Jag är ju inte 18 än så jag får inte göra det egentligen, men tillslut gav hon vika! Fast hon gillar det INTE! Jag har sgat att hon kan få följa med på en åktur, så att hon får känna mc-känslan, men hon tackar bara nej! :tungan

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
sismo skrev:

så sant dyr moppe...

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...