Ny film med min GSXR1100 Turbo!

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Turbo Gixxer
Härlig film! :yoparty :Bugar har funderat länge på att filma lite med min Turbo hoj och blev ännu mer sugen nu! åker med orginal drevning på min så den gör fina power whheeliiis på alla växlar

Sandstream: då har du missat nått! när man väl provat en turbo hoj känns allt annat slött... :mad:
 

kamoer

femhalva is the shit
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
R1 med wattlänk och k-kam
Sandstream: då har du missat nått! när man väl provat en turbo hoj känns allt annat slött...

kan verkligen hålla med. provade min kompis gsxr1100 -91'a med turbo, det hissade på något jävligt... kan tillägga att efter den provrepan så kändes verkligen min superduper r1'a :D som en moppe
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
ReDan skrev:
"Älska tuuuujbo"


Vad heter den första låten filmen?
Tycker det låter som danzig,men vet tyvärr inte vad låten heter...
:3freak
Och Nice film :tummenupp
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Tackar! Kul att ni gillade filmen! :) Det kommer fler sen när min låda är hel :) Tack för mirrorn också, John!

Fick reda på nu att första låten heter "Kiss the skull" med Danzig.

Kan tillägga att jag inte har provat en sugmotorhoj efter jag byggde ihop turbohojen... skulle kanske ta och prova brorsans cbr600 :hihi Känns som om det kan bli dyrt om jag ska byta hoj någongång. Måste ju ha något minst lika snabbt då...
 

euromange

Veckans smak är....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
RD350 avstannat projekt och VFR400R för söndagsturerna
måste måste måste måste bygga turbohoj nån gång :3freak :3freak :3freak


Satan va grymt :tummenupp
 

2old

Lagt av å lever på otroliga minnen...
Gick med
11 Sep 2004
Ort
stadigt
Hoj
sålt....
sandstream skrev:
Har aldrig provat någon turbohoj själv men skulle bra gärna vilja :drool

En fråga: På alla filmer ser framhjulet ut att komma bara ni tittar på gasen.
Kommer det av sig självt på slutet på alla växlar eller måste du rycka lite?

EDIT: Skönt att se en film där det gasas på bra ställen :tummenupp

Tänkte oxå på det Sandstream...lugnt på "rätt" ställen å fullt där det verkligen bjuder, kul att kolla en sån film som omväxling :)
Gillar väl de flesta filmer iofs men ibland kan det bli lite fööör mycke å en annan e för gammal, hjärtat du vet :)

Tänk efter noga innan du testar en turbohoj :7peta , mycket av känslan med din egen hoj försvinner nog...du sitter på ett halvmonster redan nu, testa inget som är värre innan du verkligen bestämt dig för att gradera upp ett snäpp. MVH D.
 

Mc Carlsson

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Lidköping
Hoj
Såld.
Sagt det förr, säger det igen...turbocyklar är aldrig fel att se "in action" :tummenupp

Går som fan mellan 200-300, blir avundsjuk som bara den :gnissla
 

sandstream

Guest
lahi skrev:
:) Framhjulet lyfter av sig själv! Jag rycker aldrig. Det är bara att gasa! :tummenupp
Då skulle ju nästan jag kunna wheela också :hihi
CHIPPEN_no1 skrev:
Sandstream: då har du missat nått! när man väl provat en turbo hoj känns allt annat slött... :mad:
Ja, jag är rädd för det.
Fan att man inte har råd att ha 2 hojar, en för bana och en för gata :huvet
2old skrev:
Tänkte oxå på det Sandstream...lugnt på "rätt" ställen å fullt där det verkligen bjuder, kul att kolla en sån film som omväxling :)
Ja, jag ser hellre en sån här film och imponeras av hojens acceleration än en film med något förvuxet moppefucko som ska stajla utanför donken!
 

2old

Lagt av å lever på otroliga minnen...
Gick med
11 Sep 2004
Ort
stadigt
Hoj
sålt....
sandstream skrev:
Ja, jag ser hellre en sån här film och imponeras av hojens acceleration än en film med något förvuxet moppefucko som ska stajla utanför donken!

:tummenupp
...både för dig och för "lahi"
 

Patrik

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Såld
2old skrev:
Tänkte oxå på det Sandstream...lugnt på "rätt" ställen å fullt där det verkligen bjuder, kul att kolla en sån film som omväxling :)
Gillar väl de flesta filmer iofs men ibland kan det bli lite fööör mycke å en annan e för gammal, hjärtat du vet :)

Precis, detta är "moget" busande till skillnad från "moraltanternas skräck"-filmen där det mest verkar vara VM i bryta-mot-alla-lagar-som-finns-e-coolt attityd.
 

Maqqe

Helt Tokig
Gick med
12 Nov 2004
Ort
Klippan
Hoj
CBR 600
Första låten heter Danzig - Kiss the skull andra låten är Manson - Rock is dead

Men jag var tydligen för sent ute... Jaja.. håll till godo ändå..
 
Last edited:

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Mc Carlsson skrev:
Går som fan mellan 200-300, blir avundsjuk som bara den :gnissla
Ja, visst gör den? :) Och det är ändå i 5:an! Hade ju kunnat börja i 3:an också och bläddrat upp :) Ellar, ja, då wheelar man väl bort sig, men 4:an kanske! Kommer iofs inte riktigt ihåg hur en sugmotorhoj accar där, har ju vant mig vid turbo nu, men jag borde nog köra ifrån en sådan :hihi


sandstream skrev:
Då skulle ju nästan jag kunna wheela också :hihi
Hehe, jag hade knappt kunnat wheela om jag inte haft turbo :hihi

2old skrev:
:tummenupp
...både för dig och för "lahi"
Tackar :)
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Förresten, är det bara jag som tycker att den låter som en MotoGP-hoj på låga varv och upp till där turbon kommer igång? :hihi Brukar väl låta ungefär så på onboardfilmerna på tv? Önsketänkande kanske :hihi
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top