Ny flicka här =)

Budapeststubbe

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Hoj
Kawasaki ER-5
Hmm kan du förklara de där lite kanske??
Jag är jag åh jag e tjejen på bilden, varför skulle jag inte vara de? vad är det som är så konstigt me de?
Jag tycker de e kul å go emot "tyngdlagen" om man säger så.
Ni killar vill ja brudar ålandes på hojarna men dom vet inte ens hur man startar den, de e här e min hoj åh de e ja, åh de e ja nöjd med så va e problemet?

haha du e de va, men de n här e ju mkt nyggare en va din va ;)
Jo de går bara fint de, bätre å bättre, lngtar tills nästa år, sak fixa lite me den så den blir bättre över vintern ha ja tänkt :D

'Hej å tack =)
Ja inte för att de händer så ofta men skulle ja få för mig å gö nå galet å åka dit får ja la höra av mig =)

Ah, sms-svenska när den är som bäst :rolleyes: Jag har inga åsikter om innehållet i inläggen för övrigt, fast jag tror att jag fick en mindre hjärnblödning i språkcentret när jag försökte läsa det där så det säger nog inte så mycket. Och bilderna har jag inte heller något att invända mot :tummenupp ska nog också ta och lägga mig på min moppe och be någon fota så jag också får lite uppmärksamhet :tuttar (nej jag menar inte att _du_ har en moppe, du har ju en riktig hoj till skillnad från mig- det är avundsjukan som gör mig lite bitter ikväll och får den lilla språkpolisen i mig att visa sitt fula plyte :gnissla ).

För visst sitter du och mobilsurfar och skrev med hjälp av tummen?

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
haha ja jo jag vet de, men de e ju de som e grejen att man kan ju inte ta allt på så stort allvar!? Varför vem får mer inlägg en andra och varför? orka bry sig i varför hur och vem, Ne :D Bara så kul å se ALL dubbelmoral här inne, finns en del, men de e kul, tar allt me en nypa salt å håller de på sidan om man säger så , ingenting man tar me sig när man stänger datan liksom =)

Gillar du att se dubbelmoral så har du kommit till rätt plats. Det kommer vara mkt underhållande för dig att läsa här.. ;)

Gör som pacman föreslår, åk in till SH-fikat imorgon och träffa de glada GBG-gänget. :)

Teasis

Jag har en helt egen ängel!!!
Gick med
3 Jun 2009
Hoj
2006, Triumph Daytona 675 - totalkrashad, nu e de över :(
Hmm fikan idag, kanske sitter där å smygfikar då :D

D.C

998cc Ren Ondska
Gick med
21 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 2004
haha ja jo jag vet de, men de e ju de som e grejen att man kan ju inte ta allt på så stort allvar!? Varför vem får mer inlägg en andra och varför? orka bry sig i varför hur och vem, Ne :D Bara så kul å se ALL dubbelmoral här inne, finns en del, men de e kul, tar allt me en nypa salt å håller de på sidan om man säger så , ingenting man tar me sig när man stänger datan liksom =)

:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele

rökmoln

knullvänlig
Gick med
14 May 2009
Hoj
gS
Välkommen , o ska du förstå oss rekommenderar ja
Florence and the Machine - Kiss with a Fist.
mao fuck you i love you....

ZtiffMensken

Buwzaberget :) En berg kul att bestiga.
Gick med
31 May 2009
Hoj
Husaberg 650:: Husqvarna 250 06 Saknaden är stor efter duccen :(
mjau och välkommen hör av dig om du e i Kalmar territorium

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Sju rövar är fler än sex hyllor:fakta

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Välkommen ska du vara!
Och ännu mer välkommen till Hallands krokiga vägar, där upp i Gbg är ju det ju bara massa stål-rännor i asfalten som rälsbussarna glider på :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka