Budapeststubbe
Ny medlem
Hmm kan du förklara de där lite kanske??
Jag är jag åh jag e tjejen på bilden, varför skulle jag inte vara de? vad är det som är så konstigt me de?
Jag tycker de e kul å go emot "tyngdlagen" om man säger så.
Ni killar vill ja brudar ålandes på hojarna men dom vet inte ens hur man startar den, de e här e min hoj åh de e ja, åh de e ja nöjd med så va e problemet?
haha du e de va, men de n här e ju mkt nyggare en va din va
Jo de går bara fint de, bätre å bättre, lngtar tills nästa år, sak fixa lite me den så den blir bättre över vintern ha ja tänkt
'Hej å tack =)
Ja inte för att de händer så ofta men skulle ja få för mig å gö nå galet å åka dit får ja la höra av mig =)
Ah, sms-svenska när den är som bäst Jag har inga åsikter om innehållet i inläggen för övrigt, fast jag tror att jag fick en mindre hjärnblödning i språkcentret när jag försökte läsa det där så det säger nog inte så mycket. Och bilderna har jag inte heller något att invända mot ska nog också ta och lägga mig på min moppe och be någon fota så jag också får lite uppmärksamhet (nej jag menar inte att _du_ har en moppe, du har ju en riktig hoj till skillnad från mig- det är avundsjukan som gör mig lite bitter ikväll och får den lilla språkpolisen i mig att visa sitt fula plyte ).
För visst sitter du och mobilsurfar och skrev med hjälp av tummen?
Last edited: