Ny flicka här =)

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Moneyeater (R6)
Rubriken på din tråd är skriven på tvetydig engelska, enbart med gemener. Den saknar glada smileys eller utropstecken. Rubriken innehåller inget som avslöjar att du är en tjej. Detta gör rubriken mindre attraktiv; färre klickar på den.

Intrycken av dig är att du är begåvad, har självförtroende och integritet, svårtflörtad med andra ord. Dessutom ger din presentation bilden att du inte är singel.

Bilden av personen som startat den här tråden ger intrycken osäker, opretentiös och lättfotad - detta är saker som tilltalar en testosteronfylld sporthojsåkare.

hahahaha.
jaha. jaja. där satt den.
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Jag tror inte för en sek att Teasis är den "hon" utger sig att va på bilden eller på SH... Sorry men brudar som ser bra ut och VET om det skulle inte starta en ny tråd med "Ny flicka här" Så förmodligen är du ful eller en dude... :S Prove us wrong... TEX med en ANNAN bild på dig o "din" hoj ;)
 

Nikehaj

Sporthojsnörd
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
hur kommer det sig att Johanna (inget ont mot dig :D) får 4 sidor inlägg, medan jag fick tre kommentarer? :rolleyes:

Kanske också borde lägga upp en hoj-poserbild :tuttar

men jag då, nothing!:krama
 

Teasis

Jag har en helt egen ängel!!!
Gick med
3 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2006, Triumph Daytona 675 - totalkrashad, nu e de över :(
Ojoj, nu har jag gjort för många upprörda här så nu slutar vi med det, så nu har jag bytt bilder, så nu kan ni sluta klaga på de, även om ja tycke de va kul, jaja.. har tyvärr ingen annan bild på mig med hojen MEN de kommer snart då "vael" tog bilder på mig med hojen och håller på fixa till dom, kom sen och säg att de här e ja, men snälla!
Men Puss å kram till er alla som stör sig så mkt, jag e jag!
 

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Otäckt nära dig
Hoj
Laverda o några till
inget o bry sig om att några stör sig,, detta är sporthoj o dubbelmoralens högborg,, upp med hakan o kör ditt race,, du e du o fortsätt så.
// Jocke

Ojoj, nu har jag gjort för många upprörda här så nu slutar vi med det, så nu har jag bytt bilder, så nu kan ni sluta klaga på de, även om ja tycke de va kul, jaja.. har tyvärr ingen annan bild på mig med hojen MEN de kommer snart då "vael" tog bilder på mig med hojen och håller på fixa till dom, kom sen och säg att de här e ja, men snälla!
Men Puss å kram till er alla som stör sig så mkt, jag e jag!
 

AVR

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ZZR1400 -06, Hornet 600 -08 lull-lull edition *såld*, Yamaha XJ550 -83
Hallåj och välkommen till SH (dårarnas paradis) och GBG.... Kul me en till från Götlaborg :)

Vi syns säkert ute på gatorna nu innan vintern slår till (läs: spöregnet).

Riktigt snygg hoj du har! :tummenupp

-a
 

zizolo

Jag kan, men varför?
Gick med
15 Feb 2009
Ort
Örebro
Hoj
Honda CBR 954 -03
Hallå alla glada livsnjutare =)

Johanna var namnet, köpte min älskling i våras och snurrar nu runt lite här på gatorna själv, mest till jobbet eller bestämda platser för ja hittar inte så jävla bra här i göteborg, inte rikttigt fattat mig på denna sidan heller =)
Lite segstartad ibland =)
Men skulle tycka de va skit kul å kunna få lite mer kontakt med lite mc förare här i gbg, gärna brudar också, blir ju vanligare men ses ju inte allt för offta, så hojta till om ni har lust, jag är alltid prat och körglad, party me för den delen =)

ja de va väl typ va ja kom på å skriva
Kör "lungt"

Men Johanna! kul att du hittat till oss här!, jag är dock fortfarande lite besviken på att du inte ville köpa min ninja :arsele hahaha, går det bra med triupmhen?

/johan
 

emullo

#2027
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
Ojoj, nu har jag gjort för många upprörda här så nu slutar vi med det, så nu har jag bytt bilder, så nu kan ni sluta klaga på de, även om ja tycke de va kul, jaja.. har tyvärr ingen annan bild på mig med hojen MEN de kommer snart då "vael" tog bilder på mig med hojen och håller på fixa till dom, kom sen och säg att de här e ja, men snälla!
Men Puss å kram till er alla som stör sig så mkt, jag e jag!

Jag stördes inte alls av den bilden.. Tar den gärna i större format. :):banana
 

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Ort
Sthlm
Hoj
R6
Välkommen Johanna!
Har du vägarna förbi huvudstaden nån gång så kom och kör med oss Alphabeastare :)
 

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Allways remember!
On the internet:
Dudes are dudes
Kids are dudes
Girls are dudes
and hot chicks is FBI agents (H)

Peace :)
 

Alxman

Hunter
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Gbg
Hoj
KTM 525 exc -05, Yamaha x-max 250 -09
Varmt välkommen!

Kör försiktigt, vi är rädda om dig! :krama

Alex
 

Teasis

Jag har en helt egen ängel!!!
Gick med
3 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2006, Triumph Daytona 675 - totalkrashad, nu e de över :(
Jag tror inte för en sek att Teasis är den "hon" utger sig att va på bilden eller på SH... Sorry men brudar som ser bra ut och VET om det skulle inte starta en ny tråd med "Ny flicka här" Så förmodligen är du ful eller en dude... :S Prove us wrong... TEX med en ANNAN bild på dig o "din" hoj ;)

Hmm kan du förklara de där lite kanske??
Jag är jag åh jag e tjejen på bilden, varför skulle jag inte vara de? vad är det som är så konstigt me de?
Jag tycker de e kul å go emot "tyngdlagen" om man säger så.
Ni killar vill ja brudar ålandes på hojarna men dom vet inte ens hur man startar den, de e här e min hoj åh de e ja, åh de e ja nöjd med så va e problemet?

Men Johanna! kul att du hittat till oss här!, jag är dock fortfarande lite besviken på att du inte ville köpa min ninja :arsele hahaha, går det bra med triupmhen?

/johan


haha du e de va, men de n här e ju mkt nyggare en va din va ;)
Jo de går bara fint de, bätre å bättre, lngtar tills nästa år, sak fixa lite me den så den blir bättre över vintern ha ja tänkt :D

Välkommen Johanna!
Har du vägarna förbi huvudstaden nån gång så kom och kör med oss Alphabeastare :)


'Hej å tack =)
Ja inte för att de händer så ofta men skulle ja få för mig å gö nå galet å åka dit får ja la höra av mig =)
 
Last edited:

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Bry dig inte om nash han är bara bitter för att han klotat sin trajja...... Krya på dig nash !
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Hmm kan du förklara de där lite kanske??
Jag är jag åh jag e tjejen på bilden, varför skulle jag inte vara de? vad är det som är så konstigt me de?
Jag tycker de e kul å go emot "tyngdlagen" om man säger så.
Ni killar vill ja brudar ålandes på hojarna men dom vet inte ens hur man startar den, de e här e min hoj åh de e ja, åh de e ja nöjd med så va e problemet?

Du får försöka att ignorera inlägg som kommer på det här forumet, annars kommer du bli tokig om du tar alla på allvar. :)
 

Teasis

Jag har en helt egen ängel!!!
Gick med
3 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2006, Triumph Daytona 675 - totalkrashad, nu e de över :(
Du får försöka att ignorera inlägg som kommer på det här forumet, annars kommer du bli tokig om du tar alla på allvar. :)

haha ja jo jag vet de, men de e ju de som e grejen att man kan ju inte ta allt på så stort allvar!? Varför vem får mer inlägg en andra och varför? orka bry sig i varför hur och vem, Ne :D Bara så kul å se ALL dubbelmoral här inne, finns en del, men de e kul, tar allt me en nypa salt å håller de på sidan om man säger så , ingenting man tar me sig när man stänger datan liksom =)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top