Don Tomaso
Mille modificato
RocketQueen skrev:Jag har läst Italienska för 8 år sen. Tyvärr minns jag inte alls mycket.
Världens vackraste språk!![]()
Två alternativ att fräscha upp språket då: Lägg dig bakom min Falco o njut av sången

RocketQueen skrev:Jag har läst Italienska för 8 år sen. Tyvärr minns jag inte alls mycket.
Världens vackraste språk!![]()
Don Tomaso skrev:Två alternativ att fräscha upp språket då: Lägg dig bakom min Falco o njut av sången(bättre än linguaphone kurser på band) lr ragga eller luska rätt på nån utav oss.. Santo har ju tom karta till sitt place
![]()
![]()
Swedie skrev:I med att du utnyttjar mitt hem (jag är den som .. öh. skapade sajten) så får jag utnyttja ditt hem i vinter? deal?jag vill bort från Sverige under vintermånaderna...
Swedie skrev:I med att du utnyttjar mitt hem (jag är den som .. öh. skapade sajten) så får jag utnyttja ditt hem i vinter? deal?jag vill bort från Sverige under vintermånaderna...
tv1000 skrev:Santo:
non mi hai ancora detto cosa ci fai in Svezia. io vorrei venire a vivere li per stare vicino alla mia bimba, ma mi serve un lavoro prima. mi puoi aiutare?
(jag bara fragade Santo om han kunde hitta ett jobb för mig i Sverige)
tv1k
ey!!! permanent yoSanto skrev:Du kan få komma ner till mig på Sicilien. Om jag får jobbet som jag har på g på nokia, flyttar jag dit i höst. Man ska ju inte ta ut ngn seger i förskott, men...![]()
(min blivande boss kör bana o tyckte att jag oxo borde börja med det och han lovade att vara instruktör)
Swedie skrev:ey!!! permanent yo
Det går inte köra hoj till sicilien va? ... eh.. har en 04 R1 väntandes som jag ska hämta upp i veckan... tänkte kan väl vara en kul "semester"![]()
räknat ut hur långt det är ner dit?Santo skrev:Klart att det går att köra ner... bilfärjan tar 10 min från fastlandet. Kommer ta hojen ner själv om det blir att jag flyttar![]()
Swedie skrev:räknat ut hur långt det är ner dit?
tv1000 skrev:Tjäna!!
Azzurro, dove sei in Svezia? e tu Don Tomaso, in che citta'?
(jag bara frågade vart de bor i Sverige)
vi hörs!
ciao!
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |