ozeo skrev:
kankse kunde ha lite som på bike..att under varje nyhet man går in på kan man sätta ett litet inlägg o skriva vad man tycker o likn....ahh va vet jag men kanske
Nej!
Det blir oftast inge bra! En massa skitsnack som bara rinner ut i sandlådan... Ser fult och kladdigt ut också.
Diskutera kan man göra på forumet.
I övrigt,
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Swedie Helt plötsligt känns sh.com mkt seriösare!
Ligg på nu och håll forumet på en mogen nivå, så att inte "fel" trådar hamnar på förstasidan i rampljuset. Det ger dåliga signaler..
Trevligt med artiklar. Ser fram emot nåt eget framöver! T ex racingartiklar från svenska tävlingar med feta bilder mm. Det finns ju hur många duktiga fotografer som helst på forumet, nån borde vilja hjälpa till tycker ja..
Angående layouten så tycker jag tyvärr att nyheterna känns lite "nertryckta", de försvinner i den röriga gröten som befinner sig mitt emellan två feta annonsrader..
Jag skulle vilja se en klarare struktur på det hela. Kanske ha en helt egen bakgrundsfärg för mittenraden med nyheter, eller nån ram kanske... Det ser hur som helst lite lurt ut med den vita bakgrunden som smetar ut sig över hela sidan.
När jag först kollar på nya förstasidan så är det annonserna som fångar min uppmärksamhet. Iofs bra och lockande för annonsörer, men lite småjobbigt för en oinvigd som på ett enkelt sätt vill hitta på sidan...