Det där är nu åtgärdatNu när jag klickar, för att komma till senast skrivna inlägg, då hamnar jag ett par inlägg därifrån. Händer det bara mig, eller även andra?
Annars är det ju en trevlig funktion, men kan nog bli lite tråkig ifall alla helt plötsligt ändrar sitt skrivande bara för att samla popularitetspoäng. Lite dynamik behövs.
Just nu bannas ingen från tråden, men inlägg som får många negativa döljs.e det detta denna funktion ska användas till ---> kolla denna http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194877&page=2
INLÄGG NR 31 LÄS DENNA .
citat --> (Jag håller i skrivandets stund på att skriva en egen röstningsfunktion där man kan ge minus och plus på varje inlägg.
Ska troligen lägga till att om man får tillräckligt många minus i olika inlägg i samma tråd, så exkluderas man från tråden. T.ex får man 5 eller 10 inlägg som röstas minus på, så exkluderas man.)
//Robin
Det är fortfarande bara en åsiktsvägning för om din åsikt delas av andra eller inte.Jag tycker det är ett dåligt förslag.
1. Vem ska ha tid att sitta och kolla om rösterna är "ok" - dvs inte skojröster och/eller kompisröster (som enligt startinlägget inte skulle vara tillåtet)?
2. Vem kan föresten bedöma om rösten är en icke godkänd kompisröst eller genuint menad?
3. Och sist - varför ligger tråden i mc-relaterade diskussioner?
Det ligger inte som underlag för banning. Men om det är en lång tråd där en viss medlem hela tiden för massa (inte bara några få) negativa röster och har ballat ur, så är det ju rätt tydligt på vad folk generellt tycker.Jag tror tyvärr inte heller att det kommer att fungera.
Definitivt inte som underlag för kortare eller längre banning.
Det skulle vara för lätt för folk att klicka i dåliga omdömen bara för att någon har en åsikt man inte delar.
På samma vis skulle några av pajasarna på forumet klicka i bra omdömen om varandra, även pajasar har fan-club's
Det skulle leda till att folk som inte är pajasar drar på sig negativa omdömen för att dom för fram en icke-populär åsikt i någon fråga, men samtidigt aldrig får några goda omdömen för att dom inte har någon fan-club.
Några av forumets mest sunda personer skulle på så sätt riskera bann.
Du verkar inte speciellt insatt i vad du pratar om. Om du vill veta vad som hänt runt en banning istället för att gå på en förutfattad mening och sprida dynga som du gör i denna tråd... så fråga mig direkt.Vad är problemet?
Jag tycker ju det när jag blir förbannad över hur han beter sig som permbannar massor av folk och censurerar rena åsikter för att de som inte är med honom är emot honom...
Och tror du verkligen jag permanentbannar folk till höger och vänster, eller censurar för att jag tycker det är kul eller för att jag skulle ha en annan åsikt och inte tillåter ha andra åsikter?
Du bör kolla upp sådana anklagelser innan du säger dom.
Och om du anser mina tidigare permanentbanningar INTE är korrekta, kan du få förklara varför, för du verkar väldigt insatt...?
Jag kommer ju inte skriva en tråd eller en förklaring för alla att läsa om varför olika personer bannats. Det är privat. Det meddelas den individen som bannats, varför han / hon bannats.
Du verkrar inte så smidig, enligt inlägg #31. Säger inte att du ska kyssa någons arsle, det finns andra sätt att föra sig än aggressivt och komma med falska ogrundande / påhittade anklagelser för att få fram din åsikt (som verkar helt skev). Ta upp diskussionen som en vuxen mogen människa istället.
Last edited: