Old English är ju trend om nåt, knappast klassiskt. Mera WT-typsnitt får man leta länge efter. Halva Sverige har ju sitt namn tatuerat på underarmen på en ledd or another i Old English - lite som tribaler, alla som tror de är nåt har tribaler på axeln.
Gör nåt snyggt av det, skit i typsnitt på datorn, be nån rita upp nåt åt dig istället.
Fast å andra sidan, om det inte spelar nån roll att folk ser dig som ett modeoffer så funkar ju Old English...
Ja det är ju Johan på East Street som ska göra det och jag tror han har skapligt koll. Jag kanske är för mycket i "trenden" för att kunna se den själv.
Men tack, detta fick mig att tänka till.
Du glömde mig i Kristianstad din gamle smålänningFörsta taget på min helarm är nu gjord. 5h i stolen.
Du glömde mig i Kristianstad din gamle smålänning
sådära, då var det bokat.
på måndag åker jag och får min rygg avritad.
sen börjar måååånga långa sittningar i väntan på min ryggtavla i blandad japansk/black and grey stil! en stoor drake (japansk), döskallar(black & grey), rök nere vid korsryggen som draken kommer upp ur och mycket mera
blev svårt att förklara märkte jag
fastän man har alldeles för många timmar i stolen så blir jag lika nervös inför varje gång, är det bara jag eller känner ni andra likadant?
Joo ryggen är inte rolig att tatuera speciellt när det kommer mot ryggraden och skuldror, vibrerar på nått vidrigt sätt.
Sen får jag de få gångerna jag blivit tatuerad en väldigt frossa efteråt håller nästan i säj 2 dygn vet inte vare beror på
Men vill man bli fin får man lida pin!
Joo ryggen är inte rolig att tatuera speciellt när det kommer mot ryggraden och skuldror, vibrerar på nått vidrigt sätt.
Sen får jag de få gångerna jag blivit tatuerad en väldigt frossa efteråt håller nästan i säj 2 dygn vet inte vare beror på
Men vill man bli fin får man lida pin!
Så här blev det. Lite väl litet tycker jag men tänkte lägga en bakgrund senare. Samt nu blir jag tvungen att fylla på runt i kring på armarna. Har ett gäng ideér.
Jepp, united we stand divided we fall."Endade Vi Stå, Söndrade Vi Falla" läste jag rätt?
"Endade Vi Stå, Söndrade Vi Falla" läste jag rätt?
Någon av dessa vill jag ha, på ryggen, ganska högt upp, över skulderbladen kanske
Texen har jag redan bestämt mig för, känner att jag vill ha något motorcykelrelaterat, och så har man något att visa barnbarnen sen när hojarna har försvunnit och så kan man tänka tillbaka till "the good old times"
Skissade lite på min handled en natt när jag hade tråkigt. Blev väl sådär
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |