Ny gaddning

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Måste bra smyga in med: Det är inte lett att vara est, men balt! :)
 

MikkE

Guest
Kul att så pass många är intresserade av tatueringar här i tråden. Synd bara att mina päron verkligen avskyr tatueringar medans jag gillar bläck... :gnissla

Är det verkligen ingen som har problem med sina föräldrar vad det gäller tatueringar?
Mina lever kvar i det gamla att det bara är kriminella och sjöbusar som har det :huvet

Till hösten blir det dock en till gaddning. En text på benet. Från höften ner till fotknölen. "Efter regn kommer solsken" skall det stå :)

Äh, inte problem men...
Även om man är vuxen och klarar sig själv så kommer föräldrar alltid vara föräldrar. Tror faktiskt inte att mina päron känner till min tredje tatuering som jag har vid sidan av revbenen. Har inte orkat visa eller säga det till dem då jag vet vad de kommer att säga. "Men kommer du inte att ångra dig Micke?"... MEN NEEEEEEEEEEEJ!!! Annars hade jag väl inte gjort den för i helvete!!! :huvet

Har känt sedan flera veckor tillbaka att jag vill ha min blomma som den är på vänstra sidan av kroppen... och göra en annan på högra nu :)
Blir ju inte mindre lockande att göra en fjärde när ens arbetskanrats brorsa är tatuerare :rolleyes: :näsblod
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Kul att så pass många är intresserade av tatueringar här i tråden. Synd bara att mina päron verkligen avskyr tatueringar medans jag gillar bläck... :gnissla

Är det verkligen ingen som har problem med sina föräldrar vad det gäller tatueringar?
Mina lever kvar i det gamla att det bara är kriminella och sjöbusar som har det :huvet

Till hösten blir det dock en till gaddning. En text på benet. Från höften ner till fotknölen. "Efter regn kommer solsken" skall det stå :)

Problem? Nej, jag är vuxen och tjänar mina egna pengar, pappa gillar dem, men mamsen har inga synpunkter fast innerst inne vet jag att hon INTE tycker om dem!
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Kul att så pass många är intresserade av tatueringar här i tråden. Synd bara att mina päron verkligen avskyr tatueringar medans jag gillar bläck... :gnissla

Är det verkligen ingen som har problem med sina föräldrar vad det gäller tatueringar?
Mina lever kvar i det gamla att det bara är kriminella och sjöbusar som har det :huvet

Till hösten blir det dock en till gaddning. En text på benet. Från höften ner till fotknölen. "Efter regn kommer solsken" skall det stå :)

Mina föräldrar hatar tatueringar! Mamma har börjat insett att hon inte har så mycket att säga till om, men hon är fortfarande sur. Hehe. Och hon blev mer sur igår när jag sa att jag har bokat en ny tid. :tungan

Pappa HATAR dom! Han tror fortfarande att det bara är mördare, sjömän och horor som är tatuerade. Han har sett två av mina tre tatueringar. Brorsan har också tatuerat sig men det har han inte tordas visat han. Men men, det är som det är. Haha!
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Aha. Men vet du vad, jag är också en såndäringa invandrare! 50% Lettländare. :tungan


Och säg den balten som inte är patriot. :D

Det finns inte många Balter som inte är patriotiska. Kan ha med massa år av ockupation att göra??? *asg*

Men jag tror att tatueringen kommer bli helt otrolig. :D

Måste bra smyga in med: Det är inte lett att vara est, men balt! :)

HAHA. Den har man aldrig hört förr. Hihi
Men lite kul var det... :)

Kul att så pass många är intresserade av tatueringar här i tråden. Synd bara att mina päron verkligen avskyr tatueringar medans jag gillar bläck... :gnissla

Är det verkligen ingen som har problem med sina föräldrar vad det gäller tatueringar?
Mina lever kvar i det gamla att det bara är kriminella och sjöbusar som har det :huvet

Till hösten blir det dock en till gaddning. En text på benet. Från höften ner till fotknölen. "Efter regn kommer solsken" skall det stå :)

*ler*
Ja du. När jag gjorde min första så kollade väl mamma lite snett. Men hon tyckte den var fin och visste att jag skulle göra flera och så. Hon känner mig så väl min mamma. Min pappa gick bort när jag var 4 så han har inget att tycka. :/
Tatueringen (Nästa efter den som görs om mindre än två veckor) som ska föreställa en vacker kvinnlig fallen ängel med fullmåne i bakgrunden o så har hon redan konstaterat är så snygg att hon är helt med på noterna och tycker jag ska tatuera den. Hihi
Sen så kan ju hennes positiva inställning till tatueringar vara att hon är bara 44. Hehe
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Kul att så pass många är intresserade av tatueringar här i tråden. Synd bara att mina päron verkligen avskyr tatueringar medans jag gillar bläck... :gnissla

Är det verkligen ingen som har problem med sina föräldrar vad det gäller tatueringar?
Mina lever kvar i det gamla att det bara är kriminella och sjöbusar som har det :huvet

Till hösten blir det dock en till gaddning. En text på benet. Från höften ner till fotknölen. "Efter regn kommer solsken" skall det stå :)

Kan berätta att när mamma (ca 6 månader efter den vart gjord) såg min första tatuering så försökte hon med sudd att ta bort den...:näsblod kan också säga att de gjorde ont när de började bli varmt av allt suddande :D
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Kul att så pass många är intresserade av tatueringar här i tråden. Synd bara att mina päron verkligen avskyr tatueringar medans jag gillar bläck... :gnissla

Är det verkligen ingen som har problem med sina föräldrar vad det gäller tatueringar?
Mina lever kvar i det gamla att det bara är kriminella och sjöbusar som har det :huvet

Till hösten blir det dock en till gaddning. En text på benet. Från höften ner till fotknölen. "Efter regn kommer solsken" skall det stå :)


Nääää mamma sa att det var jättefint och pappa sa att "det märks att du är min dotter". :)
Däremot tror jag många andra kanske tycker de är lite knasigt, typ vissa kompisar.

Din gaddning kommer nog bli jättebra!
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Kul att så pass många är intresserade av tatueringar här i tråden. Synd bara att mina päron verkligen avskyr tatueringar medans jag gillar bläck... :gnissla

Är det verkligen ingen som har problem med sina föräldrar vad det gäller tatueringar?
Mina lever kvar i det gamla att det bara är kriminella och sjöbusar som har det :huvet

Till hösten blir det dock en till gaddning. En text på benet. Från höften ner till fotknölen. "Efter regn kommer solsken" skall det stå :)

farsan ryckte bara lite på axlarna och sa "tja du gör som du vill det har du alltid gjort". Han gillade den och har inget ont alls att säga till dem som har tatueringar (han har inga själv men han ska få en av mig i 75 års present :D )
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Det är för dåligt med bilder! -"Jag har precis gjort en tatuering.." Jaha? UPP MED EN BILDJÄVEL DÅ! :mad: :mad:

Pic or it didn't happen, ffs.
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Oh, en gaddtråd .. undrar om jag vart in här och vänt eller varför jag inte skrivit nått här. Jag har iaf två mindre projekt på á 3h. Men väntar förbrilt på mitt nästa projekt, bokade tid på house of pain i februari och första sittningen blir av i början på juni , lång väntan men det är de värt. Börjar dock få dåligt tålamod nu . Kommande projekt blir en sleeve med 10-12h till att börja med, får se vart det leder. En fantasiinspirerad sådan med skog, lite sköna svampar, trollsländor, fjärilar osv, kommer bli mycket på frihand men jag lär slänga upp bilder när den har kommit igång.

Jahopp.. Då var den klar då. :näsblod

Riktigt snyggt! Vad blev det för tidåtgång på den där`?
 
Last edited:

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Eh.. Nånstans runt 30 timmar. :näsblod

Oj, de blev en hel del, utdelat på 7-8 sittningar?
Jag gillar färgkombon, ska försöka göra min på samma sätt, den där typiska japanska stilen att framhäva vissa saker med färg för att låt bakgrunden vara lite mer grå och svart. Det är fett snyggt! :tummenupp
Inga andra pics på den? bättre kvalité och lite närmare ?
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Oj, de blev en hel del, utdelat på 7-8 sittningar?
Jag gillar färgkombon, ska försöka göra min på samma sätt, den där typiska japanska stilen att framhäva vissa saker med färg för att låt bakgrunden vara lite mer grå och svart. Det är fett snyggt! :tummenupp
Inga andra pics på den? bättre kvalité och lite närmare ?

Vi körde ett par rätt långa sittningar så jag tror det blev sex stycken totalt. Kan försöka fixa lite bättre bilder och slänga upp. :)
 

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Ort
Kumla
Hoj
-01 Honda 929rr
Gubbfan var den första som fick se tatueringen för 6år sen (den första) och det första han säger är -"FY FAN VA FULT!!!!!, men motivet var fint" ??? Han hatar tatueringar men inte hur dom ser ut. Men nu när man har klottrat sönder sina armar så bryr hn sig inte så mycket, ska iväg på onsdag nästa vecka och då ska jag posta en lite bild! =) (psst, biomechanical is the shiiit) :yoparty
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
näää jag har ritat den själv. Syns det?

Ja du smaken är som baken. Men jag gillar den mycket. :)
Vad har du själv för någon?

skoja bara me dig :tungan

den e fin :tummenupp

Jag har ingen själv :/ .. de jag vill ha kostar waaay to much :gnissla

fan härlig människa du är, om personen uttrycker att den e glad för sin nya tatuering kan du fan hålla käft om du inte har någe possetivt o säga

tackar, vet att jag är jättehärlig o snäll :D

vägra läsa det man inte vill läsa :tungan
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top