Ny granne!!!

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Ny till våren
Så projekt "nya grannen :tuttar " är härmed vilande på obestämd tid.

Jag har redan hälsat på min nya granne utan vetskap. Hemmamatch, kör hem donnan. Visar sig att jag flyttar in ovanför henne i september. :yoparty

Må jag bara få hälsa på hennes mamma också. :bow :D

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Klockan blev eftermiddag och volymen höjdes stegvis ju längre tiden gick. Till slut så står någon och bankar på dörren. :näsblod :huvet. Detta var hanen som tidigare har setts slinka in till henne. Rätt pissed var han dessutom.

Så projekt "nya grannen :tuttar " är härmed vilande på obestämd tid.

Är du säker att du inte bara behöver lite ny musik att roa grannarna med? Exemeplvis så hade jag ringt polisen direkt om någon i min trappuppgång fick för sig att spela Tomas Ledin efter kl 20. PM:a mig så hookar jag upp dig med lite feta tunes. :tummenupp

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Alltså trådar som denna kan liva upp den även den mest gråmulna trista arbetsdag!! Jag har skrattat så att jag gråter...:D :D

Hur har utvecklingen under sommaren varit? Har du fått någon som helst kontakt med grannen?

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Är du säker att du inte bara behöver lite ny musik att roa grannarna med? Exemeplvis så hade jag ringt polisen direkt om någon i min trappuppgång fick för sig att spela Tomas Ledin efter kl 20. PM:a mig så hookar jag upp dig med lite feta tunes. :tummenupp

Det borde vara förbjudit att spela Ledin alla tider på dygnet!

Mcgromit

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
Hornet -07
Ja hur går det med grannen.. Några nya möten med hanen? eller har du fått honan i tvättstugan?
Har skrattat så jag ramla omkull här på jobbet av alla intressanta raggnings tips... :hoppa

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
komiskt det skulle vara om hanen kör hoj och är medlem på sporthoj.com och tyckt denna tråden är himla komiskt ända tills han iochmed incidenten med "hög musik spelandes och hanen kom och knacka de på" inser att det är han och hans brewd vi snackar om :D

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
Ingen just nu..
komiskt det skulle vara om hanen kör hoj och är medlem på sporthoj.com och tyckt denna tråden är himla komiskt ända tills han iochmed incidenten med "hög musik spelandes och hanen kom och knacka de på" inser att det är han och hans brewd vi snackar om :D

Det hade vart så grymt bra! :D

/Martin

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Enligt vetenskapliga rön så bör du klä dig i färggranna kläder, gärna t.ex grytvantar på händerna för att se större ut, och gå in till henne när den andra hanen är där. Vifta med händerna rakt utsträckta åt sidorna och skrik gällt samtidigt som du gör knäböjningar. Den andra hanen bör inse att han mött sin överman och fly fältet. Honan är din. För att vara på den säkra sidan så kan du ge henne en näve med blandade nötter för att visa att du kan förse henne med mat.

Detta är från Discovery channel och gäller egentligen småfåglar, men det borde funka.

Nu ramlar jag fan av stolen!!! Jäklar vad tårarna sprutar :hihi :rofl :hoppskrat :brinnerup

floff

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2007
Hoj
SV650S -06
Jag brukar sätta mig i en tallrik fil på golvet & onanera till Beethovens femte på en medhavd bergsprängare. Hittills är det inte en enda som nappat, men jag vet det det går. Det måste gå.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Läget är oförändrat. Har pratat med henne några gånger. Väldigt trevlig tjej, men blir inget att beta vidare på. :rolleyes:

//KaliZ

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
KTM
Den där hanen är säkert någon annan här på sporthoj som läste alla nyttiga raggningstips före dig och var snabbast helt enkelt. Krogen har alltid och kommer alltid att vara det bästa stället för att skaffa ett ligg.

Vilken sopig brud hon måste vara som inte ens vill åka hoj... :va

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
UNDERBAR TRÅD! Förtjänar ett litet lyft ;)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Skriv :ligga? med en röd spritpenna på kuken å stoppa in den i brevinkastet. Är den för kort så kan du antingen rita av den eller köra den i kopieringsmaskinen och stoppa i pappret istället. Och när hon öppnar ska du stå där, naken endast iförd Zorromask, med supersalamin i handen.

Det är en jäkla isbrytare!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...