Så projekt "nya grannen " är härmed vilande på obestämd tid.
Jag har redan hälsat på min nya granne utan vetskap. Hemmamatch, kör hem donnan. Visar sig att jag flyttar in ovanför henne i september.
Må jag bara få hälsa på hennes mamma också.
Klockan blev eftermiddag och volymen höjdes stegvis ju längre tiden gick. Till slut så står någon och bankar på dörren. . Detta var hanen som tidigare har setts slinka in till henne. Rätt pissed var han dessutom.
Är du säker att du inte bara behöver lite ny musik att roa grannarna med? Exemeplvis så hade jag ringt polisen direkt om någon i min trappuppgång fick för sig att spela Tomas Ledin efter kl 20. PM:a mig så hookar jag upp dig med lite feta tunes.
komiskt det skulle vara om hanen kör hoj och är medlem på sporthoj.com och tyckt denna tråden är himla komiskt ända tills han iochmed incidenten med "hög musik spelandes och hanen kom och knacka de på" inser att det är han och hans brewd vi snackar om
Enligt vetenskapliga rön så bör du klä dig i färggranna kläder, gärna t.ex grytvantar på händerna för att se större ut, och gå in till henne när den andra hanen är där. Vifta med händerna rakt utsträckta åt sidorna och skrik gällt samtidigt som du gör knäböjningar. Den andra hanen bör inse att han mött sin överman och fly fältet. Honan är din. För att vara på den säkra sidan så kan du ge henne en näve med blandade nötter för att visa att du kan förse henne med mat.
Detta är från Discovery channel och gäller egentligen småfåglar, men det borde funka.
Läget är oförändrat. Har pratat med henne några gånger. Väldigt trevlig tjej, men blir inget att beta vidare på.
//KaliZ
Var hon inte ens intresserad av att åka lite hoj?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|