Robin Hood
Din nuvarande titel är ?????????????
hej o wilkommen
//Robin
//Robin
Hallå!
Tänkte jag kunde säga hej tillbaka =) Att skriva är roligt, är ett intresse bland många hos mig själv, även om skrivandet har fallit i glömska den senaste tiden...
ha det!
//WG
Hej igen!
Om du läst från början har du nog fått ännu lite mer svar pådina undringar från din egen tråd... Jovisst är det kul att skriva. Har ju jobbat själv med deti över 40 år, så ibland kan det kännas lite "utslitet". Ha precis skickat mitt senaste alster (artikel) till jobbet, men det är alltid lika kul att kolla lite här och så fick jag se att du var inne här. Trodde det var färdighälsat för ett tag sedan. Men tack i alla fall för välkomnandet.
Samma till Robin Hood, naturligtvis![]()
Vem sa att det var färdig hälsat![]()
Låter som att du jobbar för en tidning, så är lite nyfiken på vilken förstås? Eller en sån diskussion kanske man ska flytta till P.M, är lite osäker på vad som räknas som spam i sånna här trådar?
VälkommenSchysst hoj
![]()
![]()
Tackar, tackarVilken av hojarna menar du?
Hade tänkt svara dig i en annan tråd o fråga var den där versen om Jackie Chan kommer ifrån.... Kul![]()
Tja jag tänkte mest på GPZ900:anHar aldrig sett en Ducati Pantah så jag sökte på den och den var lika cool den
Så båda två är schyssta
![]()
Versen har jag ju nu redan svarat på i en annan tråd![]()
Tänkte väl det.. För inte kunde väl användarnamnet syfta till något annat än god fin Rom(metusalem blev ju jävligt gammal... men riktigt så gammal kan du väl inte vara? )
välkômmen!
Laxå-AskersundDen vägen är kul nog att köra fram och tillbaks en 3-4 gånger på raken.
Hej igen Mtusalem!
Du berättar att du har skrivandet som yrke. Det har jag också! Visserligen skreb jag i min presentation att jag är gymnasielärare, och det är sant. Men jag undervisar på gymnasiets Medieprogram, och mitt främsta ämne heter
Textkommunikation. Jag har nämligen varit både journalist och copywriter innan jag blev lärare.
Jag är språkligt lagd, och undervisar faktiskt också i Danska. Jobbade på byrå i Köpenhamn i många år.
Vad är det du skriver? Journalist elleer copywriter, eller något helt annat? Berätta!
Rustan i Skåne
Hej igen, igen! Läste just att du jobbade på Motala Tidning. Själv jobbade jag på Kvällsposten och Sydsvenskan i Malmö, innan jag blev copywriter. Nåväl, förlåt om det blev lite tjatigt...
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |