pucko
Medlem
Hoj och välkommen
Jessan skrev:2076286Ville bara säga hej!
Är ny här sedan igår och även ganska nyinflyttad till Göteborg, iof för andra gången.
Tänkte hämta hit hojen i helgen så jag längtar efter att vädret ska ordna till sig så att man kan komma ut och köra lite!!! För att inte tala om och i solen!
crazy88 skrev:2077120Välkommen + att du e gnagare
Är ny här sedan igår och även ganska nyinflyttad till Göteborg, iof för andra gången.
Tänkte hämta hit hojen i helgen så jag längtar efter att vädret ska ordna till sig så att man kan komma ut och köra lite!!! För att inte tala om och i solen!
Terry skrev:2076551Välkommen!
Säg till när du är ute och åker så kanske vi kan ta en tur tillsammans
Välkommen ner till Varberg och ta en runda på våra goa små vägar ochJessan skrev:2076286Ville bara säga hej!
Jessan skrev:2078321Jaaa... lite orolig för att alla kör i 200 på bakhjulet hela tiden när ni är ute o kör så att man inte hänger med...
Cammi skrev:2079709
MilleRille skrev://MilleRille, Lund
Jessan skrev:2078321Jaaa... lite orolig för att alla kör i 200 på bakhjulet hela tiden när ni är ute o kör så att man inte hänger med...
General E skrev:2086863Hej på dig med, starta en egen tråd
Närå, finns alla sorter. Du kan åka sist med mig, jag brukar hamna där.
Välkommen!
Jessan skrev:2087702Hoppas bara det är ok väder imorgon när jag ska köra ner t Gbg, har hört att det ska bli molnigt men inget regn!
Plåtslagarn skrev:2087899Tjabba tjena hallå! Kör försiktigt hela vägen till framsidan...
Jessan skrev:2090092Till framsidan... Har alltid bott på samma sida
Inte så långt att köra men det är aldrig roligt när det är regn o kallt.
Körde lugnt, försiktigt och jävligt förbannad efter att ha halkat på gruset hemma o tappat min baby
Liten spricka och märken efter stenar
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |