Ny här!

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
FallenAngel skrev:
2090357 Gud så knäckande!!! Då e man inte glad på sig själv. Hatar GRUSET!!!! :mad: :huvet
Välkommen till träsket, förresten!

K

Tack så mycket!

Nej, inte speciellt glad på mig...
Hade jag haft något i härheten att slå med så hade jag antagligen fått tillbringa natten på sjukhuset :kulspruta :död
 

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Ort
NV Skåne
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
Jessan skrev:
2091858 Tack så mycket!

Nej, inte speciellt glad på mig...
Hade jag haft något i härheten att slå med så hade jag antagligen fått tillbringa natten på sjukhuset :kulspruta :död

JAg har vält en gång utan NÅGOT att skylla på. Hade tankat, lång kö så jag körde undan hojen för att sedan gå in o betala. Glömde sidostödet å bara hoppade av...Kunde ha mördat mej själv, fast det kunde jag inte för jag satt fast mellan hojen å en sån grön där gruslåda...Nu e det ju lätt att skratt åt det, men fy f--an vad dum jag kände mig. :tomten
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
FallenAngel skrev:
2092847 JAg har vält en gång utan NÅGOT att skylla på. Hade tankat, lång kö så jag körde undan hojen för att sedan gå in o betala. Glömde sidostödet å bara hoppade av...Kunde ha mördat mej själv, fast det kunde jag inte för jag satt fast mellan hojen å en sån grön där gruslåda...Nu e det ju lätt att skratt åt det, men fy f--an vad dum jag kände mig. :tomten

:) Lite skönt att höra att man inte är ensam... Skulle nästan varit roligt att se, antar att man inte blir gladare av att sitta fast :lol
En annan jag känner gjorde samma miss som du o glömde stödet. Han skulle gå och köpa korv men efter att ha hört ett brak o vänt sig om för att se sin motorcykel ligga där i en hög, så tog han upp den och åkte iväg i stället. Han hade inte hunnit ta av sig hjälmen som tur var :brinnerup
 

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Ort
NV Skåne
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
Jessan skrev:
2092882 :) Lite skönt att höra att man inte är ensam... Skulle nästan varit roligt att se, antar att man inte blir gladare av att sitta fast :lol
En annan jag känner gjorde samma miss som du o glömde stödet. Han skulle gå och köpa korv men efter att ha hört ett brak o vänt sig om för att se sin motorcykel ligga där i en hög, så tog han upp den och åkte iväg i stället. Han hade inte hunnit ta av sig hjälmen som tur var :brinnerup


Jag hade tagit av hjälmen OCH min dotter som trodde att jag var jättecool var med. Kan väl säga att hon inte tyckte det då i alla fall. Ridå direkt, typ :hoppskrat
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
FallenAngel skrev:
2092894 Jag hade tagit av hjälmen OCH min dotter som trodde att jag var jättecool var med. Kan väl säga att hon inte tyckte det då i alla fall. Ridå direkt, typ :hoppskrat

Hon kommer märka hur det är när hon själv är i den situationen :D
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
komprimera bild

Hej!

Behövs det något speciellt program eller hur får jag en bild att bli mindre? :confused:
Profilbilden får ju bara vara 35.2kb eller 133x133...
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Jessan skrev:
2104523 Hej!

Behövs det något speciellt program eller hur får jag en bild att bli mindre? :confused:
Profilbilden får ju bara vara 35.2kb eller 133x133...

Går ändra storleken i vanliga paint e jag för mig :) o sen sparar du som .jpg

Bild - Ändra Storlek/Snedställd sen är det bara att ta 50% några gånger testa dig fram :)
 
Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Lam-Kaka skrev:
2104555 Går ändra storleken i vanliga paint e jag för mig :) o sen sparar du som .jpg

Bild - Ändra Storlek/Snedställd sen är det bara att ta 50% några gånger testa dig fram :)

Det var ju inte så komplicerat... :dummer
Får väl skylla på hårfärgen :tungan

Tack!
 

Mr Pink

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2006
Ort
Kinna
Hoj
VTR 1000F
Häj häj

Hej!

Snygg trajja, Mycket snygg i svart.
Var ute tokade runt i GBG området idag och var inte den enda som var ute å njöt, många fina hojjar ute nu. :hihi
Ha de gôtt
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Mr Pink skrev:
2108693 Hej!

Snygg trajja, Mycket snygg i svart.
Var ute tokade runt i GBG området idag och var inte den enda som var ute å njöt, många fina hojjar ute nu. :hihi
Ha de gôtt

Ja, man vrider nästan huvudet av sig direkt man går utanför dörren för att hinna titta på allt som åker omkring. Blev tyvärr ingen körning för mig idag, var lite trött efter en sen kväll igår :öl
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top