Terry skrev:2076551Välkommen!
Säg till när du är ute och åker så kanske vi kan ta en tur tillsammans
![]()
FallenAngel skrev:2090357Gud så knäckande!!! Då e man inte glad på sig själv. Hatar GRUSET!!!!![]()
![]()
Välkommen till träsket, förresten!
K
Jessan skrev:2091858Tack så mycket!
Nej, inte speciellt glad på mig...
Hade jag haft något i härheten att slå med så hade jag antagligen fått tillbringa natten på sjukhuset![]()
![]()
FallenAngel skrev:2092847JAg har vält en gång utan NÅGOT att skylla på. Hade tankat, lång kö så jag körde undan hojen för att sedan gå in o betala. Glömde sidostödet å bara hoppade av...Kunde ha mördat mej själv, fast det kunde jag inte för jag satt fast mellan hojen å en sån grön där gruslåda...Nu e det ju lätt att skratt åt det, men fy f--an vad dum jag kände mig.![]()
Jessan skrev:2092882Lite skönt att höra att man inte är ensam... Skulle nästan varit roligt att se, antar att man inte blir gladare av att sitta fast
![]()
En annan jag känner gjorde samma miss som du o glömde stödet. Han skulle gå och köpa korv men efter att ha hört ett brak o vänt sig om för att se sin motorcykel ligga där i en hög, så tog han upp den och åkte iväg i stället. Han hade inte hunnit ta av sig hjälmen som tur var![]()
FallenAngel skrev:2092894Jag hade tagit av hjälmen OCH min dotter som trodde att jag var jättecool var med. Kan väl säga att hon inte tyckte det då i alla fall. Ridå direkt, typ![]()
Jessan skrev:2095959Hon kommer märka hur det är när hon själv är i den situationen![]()
Jessan skrev:2104523Hej!
Behövs det något speciellt program eller hur får jag en bild att bli mindre?![]()
Profilbilden får ju bara vara 35.2kb eller 133x133...
Lam-Kaka skrev:2104555Går ändra storleken i vanliga paint e jag för migo sen sparar du som .jpg
Bild - Ändra Storlek/Snedställd sen är det bara att ta 50% några gånger testa dig fram![]()
Maverick1 skrev:2106480Hej! Varifrån flyttar du till gbg? O välkommen!
Mr Pink skrev:2108693Hej!
Snygg trajja, Mycket snygg i svart.
Var ute tokade runt i GBG området idag och var inte den enda som var ute å njöt, många fina hojjar ute nu.![]()
Ha de gôtt
Inte varför utan varifrån?Jessan skrev:2108604Hej hej och tack för välkomnandet!
Jag flyttade hit pga jobbet.
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |