Terry skrev:2076551Välkommen!
Säg till när du är ute och åker så kanske vi kan ta en tur tillsammans
FallenAngel skrev:2090357Gud så knäckande!!! Då e man inte glad på sig själv. Hatar GRUSET!!!!
Välkommen till träsket, förresten!
K
Jessan skrev:2091858Tack så mycket!
Nej, inte speciellt glad på mig...
Hade jag haft något i härheten att slå med så hade jag antagligen fått tillbringa natten på sjukhuset
FallenAngel skrev:2092847JAg har vält en gång utan NÅGOT att skylla på. Hade tankat, lång kö så jag körde undan hojen för att sedan gå in o betala. Glömde sidostödet å bara hoppade av...Kunde ha mördat mej själv, fast det kunde jag inte för jag satt fast mellan hojen å en sån grön där gruslåda...Nu e det ju lätt att skratt åt det, men fy f--an vad dum jag kände mig.
Jessan skrev:2092882Lite skönt att höra att man inte är ensam... Skulle nästan varit roligt att se, antar att man inte blir gladare av att sitta fast
En annan jag känner gjorde samma miss som du o glömde stödet. Han skulle gå och köpa korv men efter att ha hört ett brak o vänt sig om för att se sin motorcykel ligga där i en hög, så tog han upp den och åkte iväg i stället. Han hade inte hunnit ta av sig hjälmen som tur var
FallenAngel skrev:2092894Jag hade tagit av hjälmen OCH min dotter som trodde att jag var jättecool var med. Kan väl säga att hon inte tyckte det då i alla fall. Ridå direkt, typ
Jessan skrev:2095959Hon kommer märka hur det är när hon själv är i den situationen
Jessan skrev:2104523Hej!
Behövs det något speciellt program eller hur får jag en bild att bli mindre?
Profilbilden får ju bara vara 35.2kb eller 133x133...
Lam-Kaka skrev:2104555Går ändra storleken i vanliga paint e jag för mig o sen sparar du som .jpg
Bild - Ändra Storlek/Snedställd sen är det bara att ta 50% några gånger testa dig fram
Maverick1 skrev:2106480Hej! Varifrån flyttar du till gbg? O välkommen!
Mr Pink skrev:2108693Hej!
Snygg trajja, Mycket snygg i svart.
Var ute tokade runt i GBG området idag och var inte den enda som var ute å njöt, många fina hojjar ute nu.
Ha de gôtt
Inte varför utan varifrån?Jessan skrev:2108604Hej hej och tack för välkomnandet!
Jag flyttade hit pga jobbet.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |