Ny här :))

Status
Ej öppen för fler svar.

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
Efter grannen snacka så mycket om sports hoj jag blev sugen att köra hoj, men en sak på gång måste lärare köra hoj först!....

Jag hade aldrigt satt på en hoj eller moppe och är gladd att inte satt på ett moppe nu haha, men kollade runt på internet hur ska man lära köra hoj snabbt? Jag bestämt gå på körskolan så bokade jag 12 lektioner över ett vecka , det blev tråkigt skolan lärde 3 till 4 elev på en gång och lärare hade ingen tid för att hjälpa mej så känner inte så trygg ramlade av några gånger lols efter dag sex frågade han hur många lektioner behövde jag han trodde 50st till uppkörning helt tokigt trodde jag va! F tänkte nu köpa hoj och skita skolan !

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
Går knappt att förstå vad du skrivit men en sak är säker.

Du borde lägga dina hojplaner åt sidan, klarar du inte av körskolan så ska du absolut inte köra just för du kan skada ANDRA i omgivningen.

Tack för råd pappa men bla bla bla hejsan ny kille eller då ska det gå bättra här vägen inte du ska inte åka hoj jag lisna inte ;))))):tuttar

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Äre inte han "Motard-turken" som rejoinat o skämmer ut sig nu igen?! :va

Efter mitt långa liv så har jag insett att hur dum någon än verkar är det bara att luta sig tillbaka och hålla i sig,det kommer alltid någon värre! :yoparty

Henrik

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
Det här Är mig roligt än jag trodde hejsan till alla och tack för alla post:)))

Du ska inte rädd för mig bara bilar ;))

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Ramlade av några gånger på körskolan? Är du säker på att du inte satt på en havremoppe på ridskolan? :rolleyes:

Kanske ska skita i hoj och lägga pengar på svenskalektioner istället? :D

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Kanske du ska köpa hoj och shut the FCk up!

Oj, lite mycket stärkelse i den skjortkragen kanske? :tummenupp

Gör såhär: sätt dig i en femtonminuterenkvart och fundera på ditt underbara liv, kunde du inte spenderat lite längre tid i skolbänken istället för att helt meningslöst skapa en profil på ett forum som folk genuint uppskattar då alla delar samma intresse, och skriva massa skit? Din mamma måste vara stolt! :yoparty

Sluta göra kaos av svenska språket är du gullig :)

Last edited:

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
Oj, lite mycket stärkelse i den skjortkragen kanske? :tummenupp

Gör såhär: sätt dig i en femtonminuterenkvart och fundera på ditt underbara liv, kunde du inte spenderat lite längre tid i skolbänken istället för att helt meningslöst skapa en profil på ett forum som folk genuint uppskattar då alla delar samma intresse, och skriva massa skit? Din mamma måste vara stolt! :yoparty

Sluta göra kaos av svenska språket är du gullig :)

Jag tror att du förstår mig väldigt bra m8. Jag ska köpa sportshoj men frågan är vill du ?

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Jag tror att du förstår mig väldigt bra m8. Jag ska köpa sportshoj men frågan är vill du ?

Tro gör man i kyrkan, här på SH vet vi :D Och jag vet att du är ett litet troll som inte får tillräckligt med uppmärksamhet i ditt liv. Kämpa på, du hittar säkert vänner en vacker dag :tummenupp :krama

Jasså, du ska köpa sportshoj och undrar om jag vill? Köpa? För att stilla din nyfikenhet, så ja, jag kommer köpa en sporthoj. Till skillnad från dig så när jag kör kommer jag alltså att göra det ute på vägarna i Sverige och världen och inte i drömmarnas land :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras