Men snälla nån, ge upp med svenskan kör du på din halvtaskiga engelska men håll dig i rätt forum då. Finns en hel sektion för folk som inte kan svenska!
Så; sorry om du nu var seriös med din tråd, man blir ganska avtrubbad med alla troll som ränner runt och försöker göra sig roliga. Men kör för fan inte utan körkort, det bevisar bara att du inte kan köra hoj tyvärr. Testa med skola igen, tror knappast någon på jorden behöver 50 lektioner...
Jag trodde först att någon långt utomsoknes skapat en profil och därefter använt Google-translate för att få fram rätt ord på svenska, men inte ens Google-translate kan trolla och jiddra som TS.
Acid nation du kom från Skåne nu förstår jag mycket om det du inte reste mycket eller bara med mamman och pappan kanske. Acid haha i lived in England when Acid was born there went to many a rave but that was in the late 80s early 90s ))))))) a bit cheesy these days !!!!
Det här forumet kanske inte är så tokigt ändå.
Håller på och skrattar käken ur led.
Och förresten, jag förstår helt plötsligt er som hånade mig i min tråd för en stund sen.
Vill du ha dig ett gott skratt? Gå in och läs den här tråden :http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=46771
Det här forumet kanske inte är så tokigt ändå.
Håller på och skrattar käken ur led.
Och förresten, jag förstår helt plötsligt er som hånade mig i min tråd för en stund sen.
Jag tror att du förstår mig väldigt bra m8. Jag ska köpa sportshoj men frågan är vill du ?
om jag va dej så skulle jag köpa en fiddy den passar dej bra
Troll eller TOTAL idiot?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2