Ny här :))

Status
Ej öppen för fler svar.

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Jag trodde först att någon långt utomsoknes skapat en profil och därefter använt Google-translate för att få fram rätt ord på svenska, men inte ens Google-translate kan trolla och jiddra som TS.

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
:va
Men snälla nån, ge upp med svenskan :näsblod kör du på din halvtaskiga engelska men håll dig i rätt forum då. Finns en hel sektion för folk som inte kan svenska!

Så; sorry om du nu var seriös med din tråd, man blir ganska avtrubbad med alla troll som ränner runt och försöker göra sig roliga. Men kör för fan inte utan körkort, det bevisar bara att du inte kan köra hoj tyvärr. Testa med skola igen, tror knappast någon på jorden behöver 50 lektioner... :rolleyes:

Min åsikt är att du ska inte helst köra hoj särskilt ett sports hoj jag vet inte dig men från dina "comment" låta du bara sån någon som gassa på rakt linan haha gå cry. To mummy jag bri inte om dina skit snack!! Mc inte för dig du "moan" like a little girl ;))))

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
Jag trodde först att någon långt utomsoknes skapat en profil och därefter använt Google-translate för att få fram rätt ord på svenska, men inte ens Google-translate kan trolla och jiddra som TS.

If you had any brains you would know that you can't direct translate from one language to another by just pressing a button . Same as there not a button to shut your fckin mouth unfortunately ....

Tror jag ska hänga här mycket nu bara för det är roligt att leka med barn....

Last edited:

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
Acid nation du kom från Skåne nu förstår jag mycket om det du inte reste mycket eller bara med mamman och pappan kanske. Acid haha i lived in England when Acid was born there went to many a rave but that was in the late 80s early 90s ;)))))))) a bit cheesy these days !!!!

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
Acid nation du kom från Skåne nu förstår jag mycket om det du inte reste mycket eller bara med mamman och pappan kanske. Acid haha i lived in England when Acid was born there went to many a rave but that was in the late 80s early 90s ;)))))))) a bit cheesy these days !!!!

Jag vet mer om en Roland tb303 en du vet om dina lilla kuk....

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Citerar du dig själv nu oxå? Det går bra nu...:kewken

[YOUTUBE-ID]AkHRNrMmkvg[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
The most funnest thing is if I was in a room with all you bitches that talk shit not a peep would come from your lips... you know it !!!!haha but that okay probably feel big behind a keyboard. If u had a s1000rr and I had a vtr f I'd still whip your asses ..... I don't need driving licence for that do I ???

GixxerHenke

Jag försökte iallafall.
Gick med
10 Jul 2011
Hoj
Ducati 999S
Det här forumet kanske inte är så tokigt ändå.
Håller på och skrattar käken ur led.

Och förresten, jag förstår helt plötsligt er som hånade mig i min tråd för en stund sen.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag tycker du skulle skaffa dig en turbojhoj diReCkT, och blåsa in lite vett i skallen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras