Ny här :))

Status
Ej öppen för fler svar.

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
Tro gör man i kyrkan, här på SH vet vi :D Och jag vet att du är ett litet troll som inte får tillräckligt med uppmärksamhet i ditt liv. Kämpa på, du hittar säkert vänner en vacker dag :tummenupp :krama

Jasså, du ska köpa sportshoj och undrar om jag vill? Köpa? För att stilla din nyfikenhet, så ja, jag kommer köpa en sporthoj. Till skillnad från dig så när jag kör kommer jag alltså att göra det ute på vägarna i Sverige och världen och inte i drömmarnas land :D

Titta du på ett spegel när du skriva skitt LMFAO at u go cry to mamma svarg riktigt svarg!:yoparty

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Bru dej inte om att de bråkar på dej. Jag tror du skall köpa den cykelen du vill ha och skita i körskolan och bara köra ifrån ala även pålisen:tummenupp

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Klart svenskan verkar konstig.
Invandrare får lära sig svenska för invandrare. :D
Och det med avsikt förmodar jag? :va
Fick invandrare lära sig svenska för svenskar så skulle man ju inte höra nån skillnad. :)

Prova en annan körskola ! :tummenupp

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
Bru dej inte om att de bråkar på dej. Jag tror du skall köpa den cykelen du vill ha och skita i körskolan och bara köra ifrån ala även pålisen:tummenupp

Inte helst!!!!

Vet inte var jag har blevit bemötadade fel men skitta i det jag vill bara köra Sporthoj det är grymt!

Last edited:

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Hoj
2010 BMW F800r
***text***
Jag hade aldrigt satt på en hoj eller moppe och är gladd att inte satt på ett moppe nu haha,
***text***

So you'd never shagged a bike before? About time then, sure ain't as bad as they say! :D

Svårt att säga om du är ett troll eller skvatt galen, men välkommen i alla fall, och ge fan i att köra hoj som du skriver - åtminstone inte i närheten av min barnvagn, för då får du smaka KettINg direcKtt!!!!1!
:tummenupp

PontusT

Ny medlem
Gick med
1 May 2011
Hoj
KTM 125 Duke
Jag har annars en fin Sportshoj du kan få köpa, behövs inget körkort heller...

OCH det ska till mycket om man ska ramla av :tummenupp

Så kan du ta den till skolan och förbättra din svenska lite! :)

Bifogat

• raserhoj.jpg
    raserhoj.jpg
    6.4 KB · Visningar: 400

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
So you'd never shagged a bike before? About time then, sure ain't as bad as they say! :D

Svårt att säga om du är ett troll eller skvatt galen, men välkommen i alla fall, och ge fan i att köra hoj som du skriver - åtminstone inte i närheten av min barnvagn, för då får du smaka KettINg direcKtt!!!!1!
:tummenupp

Varsagod!!!! But dont think much about the bigboy talk u dont ride HD if u talk about ya kid ;))) snacka bara om sanning ?

Jag har annars en fin Sportshoj du kan få köpa, behövs inget körkort heller...

OCH det ska till mycket om man ska ramla av :tummenupp

Så kan du ta den till skolan och förbättra din svenska lite! :)

Im guessing here but judging for the feedback I'm getting most of you have just become old enough to drive a big bike and it turns you on thinking your so cool and maybe most of you had to borrow the money to take your licence from your mummy but that's ok with me honest!!!:arsele

Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Försökte leta upp när nitro circus kör en "big bike" i ramp,tyckte den passade här men hittade inte.....någon.....

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Hoj
2010 BMW F800r
Varsagod!!!! But dont think much about the bigboy talk u dont ride HD if u talk about ya kid ;))) snacka bara om sanning ?

Im guessing here but judging for the feedback I'm getting most of you have just become old enough to drive a big bike and it turns you on thinking your so cool and maybe most of you had to borrow the money to take your licence from your mummy but that's ok with me honest!!!:arsele
Ledsen, fattar inte alls vad du menar. :va
Du råkade skriva "Jag hade aldrig satt på en hoj". Det betyder "I had never shagged a bike". I just couldn't leave that one alone, right? :brinnerup

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
Försökte leta upp när nitro circus kör en "big bike" i ramp,tyckte den passade här men hittade inte.....någon.....

Dem som dör med mycket skuld har vannit livet!! ;)))

Ledsen, fattar inte alls vad du menar. :va
Du råkade skriva "Jag hade aldrig satt på en hoj". Det betyder "I had never shagged a bike". I just couldn't leave that one alone, right? :brinnerup

Skrivit du :-
åtminstone inte i närheten av min barnvagn, för då får du smaka KettINg direcKtt!!!!1!

Där är svaret men det bara skitt snack så var inte ledsen :))))

Last edited:

Toxyfoxy

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Honda vtr1000f
Det var roligt! hoppas att vi är klart med att "knock a few bigheads down a peg or two " to Any normal pep hi again!

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
du kommer dö. men se till att inte ta med någon annan på köpet bara

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Titta du på ett spegel när du skriva skitt LMFAO at u go cry to mamma svarg riktigt svarg!:yoparty

Men snälla nån, ge upp med svenskan :näsblod kör du på din halvtaskiga engelska men håll dig i rätt forum då. Finns en hel sektion för folk som inte kan svenska!

Så; sorry om du nu var seriös med din tråd, man blir ganska avtrubbad med alla troll som ränner runt och försöker göra sig roliga. Men kör för fan inte utan körkort, det bevisar bara att du inte kan köra hoj tyvärr. Testa med skola igen, tror knappast någon på jorden behöver 50 lektioner... :rolleyes:

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...