mini-knutten skrev:
2360777 grattis till hojen
En fråga bara (och ta inte illa upp); hur fan hade du råd med den? Förstår verkligen inte hur vissa artonåringar har råd med hojar för 50 lax
1. Jag har jobbat rätt hyffsat mycket nu under sommaren, samt vintern 05/06.
2. Jag har noterat att många människor lägger sina svårt förvarvade "slantar" på oväsentliga saker som dyra kläder etcetc (sånt överlåter jag studiebidraget samt ett å annat bidrag från min morsa, att täcka), ja ni hajjar!
3. Det mesta min farsa gett mig är vällett par gummistövlar när jag va 5 bast så stryk det talessättet i det här fallet!
Nu (när det ekonomin börjar se lite lagom halvtaskig ut) kommer det ju iof vissa problem som försäkringen men i värsta fall får man väll rulla runt på nån halvtaskig halvförsökring från nåt halvpolskt/ryskt försäkringsbolag!
Förövrigt kostade hojjen nog tillåmed mer än 50 lax men å andra sidan va den ju fin så... Och som de sades tidigare, jag har ärvt endel pengar, men det mesta är ihopjobbat/sparat
Sen att man slipper domdär andra småutgifterna som: lägenhet, en volvo samt en hund (och inte minst en själv) att mata när man är 18 gör livet lite mer njutningsfullt