Mary
Ny medlem
ec2bme skrev:Tror du jag fick de? Nännä nännä, de fick jag inte.
Hon och två kompisar till henne beställde resan i smyg när jag hälsade på mina föräldrar i Italien.
Där fick du för att du var i italien!!
ec2bme skrev:Tror du jag fick de? Nännä nännä, de fick jag inte.
Hon och två kompisar till henne beställde resan i smyg när jag hälsade på mina föräldrar i Italien.
Ända skillnaden va ju att hon fick åka med till Italien om hon ville. Men valde att stanna hemma i Sverige, för hon tycker om den svenska sommaren, sa hon. Synd för henne att de regnade hela tiden. Dom få soltimmarna som vi hade i sommras kom när jag hade kommit hem igen.Mary skrev:Där fick du för att du var i italien!!
ec2bme skrev:Ända skillnaden va ju att hon fick åka med till Italien om hon ville. Men valde att stanna hemma i Sverige, för hon tycker om den svenska sommaren, sa hon. Synd för henne att de regnade hela tiden. Dom få soltimmarna som vi hade i sommras kom när jag hade kommit hem igen.
Nejdå. Jag är inte så skadeglad........... Eller lite kanske.
Mary skrev:har du sett nån annan hemsk bild som nån hemsk Mark (som fortfarande lever) har lagt dit?
De va tydligen inget vidare. Bara massa god mat, sol, bad, värme, billig shopping och sånt elände.Mary skrev:Hur bra har dom det nu då? Inte alls va?
Här sitter man på jobbet blek och trött...
Mark skrev:*host host*
Du gjorde visserligen ett gott försök att slå ihjäl mig i lördags, men bättre upp nästa gång flickka lilla
Bara för det lägger jag upp den här oxå
Mary skrev:Oj oj oj... eländes elände! Ny Mary håller på att dö! Men nu lever den igen!
Kan berätta att jag och Cathy fick paj från kakmannen igår. Vi blev så mätta så vi inte kommer att behöva äta på hela dagen ida. Undra vad han hade lagt i den den här gången!
Mary skrev:Oj oj oj... eländes elände! Ny Mary håller på att dö! Men nu lever den igen!
Kan berätta att jag och Cathy fick paj från kakmannen igår. Vi blev så mätta så vi inte kommer att behöva äta på hela dagen ida. Undra vad han hade lagt i den den här gången!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|