Ny Mary

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
just idag spänner det lite på vänstra sidan av bröstkorgen också...strålar liksom lite mot axel och ut i armen...jaja, skall bara ta en kopp svart kaffe och en cigg och jobba vidare sedan...
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Mary skrev:
Tur att du har pilbågen att spänna annars verkar det inte vara så spänt... :lol Jo kanske lite över magen oxå... :D


Båge som båge.... Nu har han ju två!
Men tror nog lilla pilbågen matchar hans person bättre än hojen. :hihi
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
att pilbågen matchar min person bättre än vad den matchar min hoj, eller att pilbågen matchar mig bättre än vad hojen matchar mig?

förvirrad... :gnissla
 

Coola Ola

Guest
bagerah skrev:
att pilbågen matchar min person bättre än vad den matchar min hoj, eller att pilbågen matchar mig bättre än vad hojen matchar mig?

förvirrad... :gnissla

Ingen idé att försöka förstå vad såna där tjejjor menar.... De är konstiga i huvet, det har min kåmpis sagt....
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
bagerah skrev:
att pilbågen matchar min person bättre än vad den matchar min hoj, eller att pilbågen matchar mig bättre än vad hojen matchar mig?

förvirrad... :gnissla

F'låt, tänkte inte på att du var kille..... :arsele
Självklart mena ja att pilbågen matchar dej - tror tyvärr inte att din lekamen riktigt matchar din hoj.

Däremot kanske bågen matchar bågen oxå, det hade jag inte tänkt så mycket på... :va
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
Cathy skrev:
F'låt, tänkte inte på att du var kille..... :arsele
Självklart mena ja att pilbågen matchar dej - tror tyvärr inte att din lekamen riktigt matchar din hoj.

Däremot kanske bågen matchar bågen oxå, det hade jag inte tänkt så mycket på... :va

nä, just det! :smasha killar är enna jävlar på att hitta syftfel i skrift! :)

tror gör man i kyrka...min hoj klär mig utmärkt, och i min egen självgoda värld klär jag den också! :banana :tungan
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Hittade detta rop på hjälp på första sidan,jag tror vår vän Bagerah är lite ensam :rolleyes:
 

Bifogat

  • Mamma baggen.jpg
    Mamma baggen.jpg
    101.3 KB · Visningar: 46

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Ort
Utanför Gbg
Hoj
KTM 690 Duke
Långa farbron skrev:
Hittade detta rop på hjälp på första sidan,jag tror vår vän Bagerah är lite ensam :rolleyes:

Stackars stackars bagerah :gråta

Vi kanske kan ta med honom ut imorgon :öl
Då blir han nog glad igen :hoppskrat

:hoppa
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Cathy skrev:
Dessa killar är mina idoler. Jag dyrkar dom över allt annat. tyvärr låter dom mig inte få komma i deras närhet. Jag som bara vill finnas där för dom. Vad har jag gjort för del egentligen? Snälla hjälp mig!!! :(

1. Långa farbron (kör bara ifrån mig med världens fetaste rullis :( )
2. Bagerah (hotar med böjjen, eller var de bågen :va hot?! fnys)
3. Jonqas (Mmmmm, sååå söööt!)
4. Hultan (En hårdkokt man som gjord för mig)
5. Sharpedge (Grrrr, vill sätta tänderna i)
6. Mark (Mannens man, om jag bara fick välja EN, skulle det bli han!)

Gå o köp en hund istället. Den kan du få krama på hur mycket du/hunden vill. Vill du har ännu mer kärlek finns det oxå att köpa. Vet bara inte hur mycket långa farbrorn vill ha för det. 50 spänn per vecka borde vara ett marknadsmässigt pris. Då är det såklart "all included", extra allt :banana
 
Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Mark skrev:
Gå o köp en hund istället. Den kan du få krama på hur mycket du/hunden vill. Vill du har ännu mer kärlek finns det oxå att köpa. Vet bara inte hur mycket långa farbrorn vill ha för det. 50 spänn per vecka borde vara ett marknadsmässigt pris. Då är det såklart "all included", extra allt :banana


För en sådan fin tjej som Mary så gör jag det gratis :pannkyss

*smör*
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Långa farbron skrev:
För en sådan fin tjej som Mary så gör jag det gratis :pannkyss

*smör*
Jo, jag vet. Men nu var de ju faktiskt Cathy som skrev det här :fatta!

Förmodligen har du blodet i fel huvud, det är ju trots allt fredag em. så du märker nog inte skillnad på om det är Mary, Cathy eller Bagerah.

Fresten, brukar du pruta ner dina egna priser? :3freak Ge karl lite kärlek och närhet för guds skulle! :)

*krama länge på*
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Mark skrev:
Jo, jag vet. Men nu var de ju faktiskt Cathy som skrev det här :fatta!

Förmodligen har du blodet i fel huvud, det är ju trots allt fredag em. så du märker nog inte skillnad på om det är Mary, Cathy eller Bagerah.

Fresten, brukar du pruta ner dina egna priser? :3freak Ge karl lite kärlek och närhet för guds skulle! :)

*krama länge på*


:va

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1064451&postcount=334

Du borde veta att jag ibland prutar lite när det är en speciell tjej,du är ju ändå min hallick.

*kjam*
 
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Långa farbron skrev:
:va

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1064451&postcount=334

Du borde veta att jag ibland prutar lite när det är en speciell tjej,du är ju ändå min hallick.

*kjam*
jo, men i min värld är det inte mycket som är gratis. Ska du låta henne då ha dig gratis måste jag ju dubbla priset på Bagerah, vet inte om jag verkligen kan få 42 kr för honom. Kunderna kommer ju att fråga varför i helvete han har blivit så dyr. Ska nog skylla på en ny o-ring :tummenupp
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Mark skrev:
jo, men i min värld är det inte mycket som är gratis. Ska du låta henne då ha dig gratis måste jag ju dubbla priset på Bagerah, vet inte om jag verkligen kan få 42 kr för honom. Kunderna kommer ju att fråga varför i helvete han har blivit så dyr. Ska nog skylla på en ny o-ring :tummenupp


Ok jag förstår ditt problem med Bagerah,men tro du inte att man kan ta lite mer nu när han har pilbåge ???
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Mark skrev:
Kom o köp mej istället. Mej kan du få krama på hur mycket du/hunden vill. Vill du har ännu mer kärlek behöver du inte ens köpa, jag e desperat! Vet bara inte hur mycket långa farbrorn vill ge för mej. 50 spänn per vecka borde vara ett marknadsmässigt pris. Då är det såklart "all included", extra allt :banana

Tänk på att fabrons pesionspeng kanske inte e så hög, du borde väl va lite billigare för honom som ett kompis-pris, fria själar emellan. :7peta
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top