Coola Ola
Guest
bagerah skrev:skall jag ta det som en komplimang....?
Hon menade nog att du behöver lavemang....
bagerah skrev:skall jag ta det som en komplimang....?
trivs bra som det är, tackCoola Ola skrev:Hon menade nog att du behöver lavemang....
bagerah skrev:trivs bra som det är, tack
<------------------
Mary skrev:Tur att du har pilbågen att spänna annars verkar det inte vara så spänt... Jo kanske lite över magen oxå...
bagerah skrev:att pilbågen matchar min person bättre än vad den matchar min hoj, eller att pilbågen matchar mig bättre än vad hojen matchar mig?
förvirrad...
bagerah skrev:att pilbågen matchar min person bättre än vad den matchar min hoj, eller att pilbågen matchar mig bättre än vad hojen matchar mig?
förvirrad...
Cathy skrev:F'låt, tänkte inte på att du var kille.....
Självklart mena ja att pilbågen matchar dej - tror tyvärr inte att din lekamen riktigt matchar din hoj.
Däremot kanske bågen matchar bågen oxå, det hade jag inte tänkt så mycket på...
Cathy skrev:Snart kommer du ikapp honom!!
Äkta skönhet kommer inifrån, har någon sagt....
Du kanske skulle ta å vränga på kroppen!?
Långa farbron skrev:Hittade detta rop på hjälp på första sidan,jag tror vår vän Bagerah är lite ensam
Cathy skrev:Dessa killar är mina idoler. Jag dyrkar dom över allt annat. tyvärr låter dom mig inte få komma i deras närhet. Jag som bara vill finnas där för dom. Vad har jag gjort för del egentligen? Snälla hjälp mig!!!
1. Långa farbron (kör bara ifrån mig med världens fetaste rullis )
2. Bagerah (hotar med böjjen, eller var de bågen hot?! fnys)
3. Jonqas (Mmmmm, sååå söööt!)
4. Hultan (En hårdkokt man som gjord för mig)
5. Sharpedge (Grrrr, vill sätta tänderna i)
6. Mark (Mannens man, om jag bara fick välja EN, skulle det bli han!)
Mark skrev:Gå o köp en hund istället. Den kan du få krama på hur mycket du/hunden vill. Vill du har ännu mer kärlek finns det oxå att köpa. Vet bara inte hur mycket långa farbrorn vill ha för det. 50 spänn per vecka borde vara ett marknadsmässigt pris. Då är det såklart "all included", extra allt
Jo, jag vet. Men nu var de ju faktiskt Cathy som skrev det härLånga farbron skrev:För en sådan fin tjej som Mary så gör jag det gratis
*smör*
Mark skrev:Jo, jag vet. Men nu var de ju faktiskt Cathy som skrev det här
Förmodligen har du blodet i fel huvud, det är ju trots allt fredag em. så du märker nog inte skillnad på om det är Mary, Cathy eller Bagerah.
Fresten, brukar du pruta ner dina egna priser? Ge karl lite kärlek och närhet för guds skulle!
*krama länge på*
jo, men i min värld är det inte mycket som är gratis. Ska du låta henne då ha dig gratis måste jag ju dubbla priset på Bagerah, vet inte om jag verkligen kan få 42 kr för honom. Kunderna kommer ju att fråga varför i helvete han har blivit så dyr. Ska nog skylla på en ny o-ringLånga farbron skrev:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1064451&postcount=334
Du borde veta att jag ibland prutar lite när det är en speciell tjej,du är ju ändå min hallick.
*kjam*
Mark skrev:jo, men i min värld är det inte mycket som är gratis. Ska du låta henne då ha dig gratis måste jag ju dubbla priset på Bagerah, vet inte om jag verkligen kan få 42 kr för honom. Kunderna kommer ju att fråga varför i helvete han har blivit så dyr. Ska nog skylla på en ny o-ring
Mark skrev:Kom o köp mej istället. Mej kan du få krama på hur mycket du/hunden vill. Vill du har ännu mer kärlek behöver du inte ens köpa, jag e desperat! Vet bara inte hur mycket långa farbrorn vill ge för mej. 50 spänn per vecka borde vara ett marknadsmässigt pris. Då är det såklart "all included", extra allt
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|