Ny Mary

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Hultan skrev:
Ja alla tecken finns ju där! ;-) Hon bara inte sluta jävlas med mig, det borde väl vara det tydligaste.. :hihi

Jag fick ju inget säga men jag kan inte hålla mig längre,här kommer ett PM från henne till mig.

Hej Ubersnygga farbron,

Du som är gammal och vis,jag undrar bara en sak ?

Det finns en jätte söt kille som jag gillar ,men jag vet inte hur jag skall göra för att han skall upptäcka mig,jag har försökt att "Kivas" med han men jag vet inte om han förstår vad jag menar.

Han är så stilig på sin Guld-Gixxer nästan som en riddare på sin hingst (vilket jag tror att han är),ohhh jag tror jag dör....

Snälla farbron du som är så klok vad skall jag göra .....jag tror jag är Tjär i han.

Mary-Caty

Last edited:

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Mr_SoaP skrev:
Iofs fast dom kanske låter dig leva änndå fast det kanske beror på hur mycket dom gillar tortyr :hihi

"Lagom e bäst" är ett uttryck som även (eller kanske speciellt) lämpar sig i tortyrkammar'n.
Klart han ska få leva - de e ju lite av vitsen, den som spar han har.... :D

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Cathy skrev:
"Lagom e bäst" är ett uttryck som även (eller kanske speciellt) lämpar sig i tortyrkammar'n.
Klart han ska få leva - de e ju lite av vitsen, den som spar han har.... :D

Kommer jag kunna leva ett normalt liv efteråt ?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Långa farbron skrev:
Jag fick ju inget säga men jag kan inte hålla mig längre,här kommer ett PM från henne till mig.

Hej Ubersnygga farbron,

Du som är gammal och vis,jag undrar bara en sak ?

Det finns en jätte söt kille som jag gillar ,men jag vet inte hur jag skall göra för att han skall upptäcka mig,jag har försökt att "Kivas" med han men jag vet inte om han förstår vad jag menar.

Han är så stilig på sin Guld-Gixxer nästan som en riddare på sin hingst (vilket jag tror att han är),ohhh jag tror jag dör....

Snälla farbron du som är så klok vad skall jag göra .....jag tror jag är Tjär i han.

Mary.
Hahahaha, men det var väl endå Cathy pm:et kom ifrån? Det är nämligen hon som jävlas.. :)

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Huj, här var det en lång välkomsttråd till en ny tjej ... närapå rekord dessutom :)

Välkommen Mary :yoparty

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Nästa gång det ska ut o supas vill jag följa med!!!
Förfest och nattamat, hela köret!

Vilken fredag den här veckan passar det er bäst?

Hultan, du har väl kvar mitt nummer? (Skorpan är oxå ringskyldig from nu!)

Eftersom jag precis har flyttat har jag inte tillgång till cyberworlden så mycket. Bara när jag jobbar :rolleyes:

Över & ut!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
JONQAS skrev:
Jag fick samma PM till mig från Mary å Cathy... måste vara dööö kära i sin riddare... :whip

Du sitter inte här och spammar nu va?? FY fan va trött jag va imorse, det är ett under att ja sitter här och skriver nu.... :)

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
KTM 690 Duke
sharpedge skrev:
Huj, här var det en lång välkomsttråd till en ny tjej ... närapå rekord dessutom :)

Välkommen Mary :yoparty

Snääällla Mary säger tack!
Den här tråden är sååå bra :va Den kommer aldrig att dö! Långa farbrorn kommer inte heller att dö :död Mary å Cathy ska :censored :censored med farbron först!

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Mary skrev:
Snääällla Mary säger tack!
Den här tråden är sååå bra :va Den kommer aldrig att dö! Långa farbrorn kommer inte heller att dö :död Mary å Cathy ska :censored :censored med farbron först!
Ta det lugnt med stackarn bara :)

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Miss_Orchidee skrev:
Du sitter inte här och spammar nu va?? FY fan va trött jag va imorse, det är ett under att ja sitter här och skriver nu.... :)

Spammar näää här spammas väl aldrig? Okej... du va trött alltså... hehe... jag var däremot trött som fan igår när jag skulle gå och lägga mig... Imorse va jag pigg attans! :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati