Ja alla tecken finns ju där! ;-) Hon bara inte sluta jävlas med mig, det borde väl vara det tydligaste..Långa farbron skrev:HoN är Tjär i HulTAn
Ja alla tecken finns ju där! ;-) Hon bara inte sluta jävlas med mig, det borde väl vara det tydligaste..Långa farbron skrev:HoN är Tjär i HulTAn
Iofs fast dom kanske låter dig leva änndå fast det kanske beror på hur mycket dom gillar tortyrLånga farbron skrev:Inte om Mary och Cathy får tag i mig
Hultan skrev:Ja alla tecken finns ju där! ;-) Hon bara inte sluta jävlas med mig, det borde väl vara det tydligaste..
Mr_SoaP skrev:Iofs fast dom kanske låter dig leva änndå fast det kanske beror på hur mycket dom gillar tortyr
Cathy skrev:"Lagom e bäst" är ett uttryck som även (eller kanske speciellt) lämpar sig i tortyrkammar'n.
Klart han ska få leva - de e ju lite av vitsen, den som spar han har....
Långa farbron skrev:Kommer jag kunna leva ett normalt liv efteråt ?
Hahahaha, men det var väl endå Cathy pm:et kom ifrån? Det är nämligen hon som jävlas..Långa farbron skrev:Jag fick ju inget säga men jag kan inte hålla mig längre,här kommer ett PM från henne till mig.
Hej Ubersnygga farbron,
Du som är gammal och vis,jag undrar bara en sak ?
Det finns en jätte söt kille som jag gillar ,men jag vet inte hur jag skall göra för att han skall upptäcka mig,jag har försökt att "Kivas" med han men jag vet inte om han förstår vad jag menar.
Han är så stilig på sin Guld-Gixxer nästan som en riddare på sin hingst (vilket jag tror att han är),ohhh jag tror jag dör....
Snälla farbron du som är så klok vad skall jag göra .....jag tror jag är Tjär i han.
Mary.
Hultan skrev:Hahahaha, men det var väl endå Cathy pm:et kom ifrån? Det är nämligen hon som jävlas..
Hultan skrev:Hahahaha, men det var väl endå Cathy pm:et kom ifrån? Det är nämligen hon som jävlas..
Snälla farbron du som är så klok vad skall jag göra .....jag tror jag är Tjär i han.
Mary-Caty
Dito...Cathy skrev:Sluta drömma nu.....
Hehe, jag visse att det skulle komma fram...Långa farbron skrev:Dom har skickat bägge två.
JONQAS skrev:Jag fick samma PM till mig från Mary å Cathy... måste vara dööö kära i sin riddare...
sharpedge skrev:Huj, här var det en lång välkomsttråd till en ny tjej ... närapå rekord dessutom
Välkommen Mary
Ta det lugnt med stackarn baraMary skrev:Snääällla Mary säger tack!
Den här tråden är sååå bra Den kommer aldrig att dö! Långa farbrorn kommer inte heller att dö Mary å Cathy ska med farbron först!
Miss_Orchidee skrev:Du sitter inte här och spammar nu va?? FY fan va trött jag va imorse, det är ett under att ja sitter här och skriver nu....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|