PiEn
I grow
- Gick med
- 7 Jan 2005
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
An3Azz skrev:2113017ser bra ut, får mig dock att tänka på Kris Kristofferson och filmen konvoy![]()
Coola Ola skrev:2113365Ser helt ok ut. Nån tanke med att kalla klubben för gummianka?
Apropå loggan så hade det vari snyggare om duck stått till höger om ankan och mc under.
Coola Ola skrev:2113365Nån tanke med att kalla klubben för gummianka?
PiEn skrev:2112993aah just startat en ny mc klubb![]()
vad tycker ni om loggan? är inte ankan söt![]()
granted79 skrev:2114254en fråga?
har ni typ anmält till någon att ni startat en mc-klubb eller bara tryckt upp tröjor o tutar o kör typ?
mvh/granted79
PiEn skrev:2114309Vi tutar inte vi kör bara!!!
GixxerJensa skrev:2114402Har aldrig hört talas om nåt sånt, men jag ska fråga HA om det är okej om vi inkräktar på deras territorium.
granted79 skrev:2114640hade inte heller hört talas om det tills i helgen när jag pratade med en kompis som är med i en mc-klubb o han sa att det låg till så!
vet ej om det e likadant där ni bor..... ni behöver ju inte bli upprörda för att jag frågar eller???
Han sa det att ska man ha skrivet mc på ryggen så skulle man söka typ "medlemskap" men hade man bara ett namn var det lugnt!
Men eftersom du blir upprörd för att jag undra hur ni gått till väga så ska jag inte störa dig/er nåt mera PUNGT!
Inte fråga om lov: FÅR jag lov? Kan inte tänka mig att de nobbar PiEn..PiEn skrev:2114689Ursäkta om du tog det såhan blev nog inte upprörd! tyckte mer att det lät lite kul med att "fråga om lov"
![]()
Jag och några polare tryckte upp munktröjor med våran logo, som vi haft ett antal år, och körde. De övriga klubbarna häromkring tittar lite snett och skickar hotbrev. Men jag tror mest de bara är avundsjuka, de hamnar liksom i skuggan jämte oss med våra häftiga klubbtröjor.granted79 skrev:2114356ok ni kör bara då!
men jag undra om ni anmält till era andra mc-klubbar runt om där ni bor för jag har hört att man inte bara kunde fixa sig ett klubbmärke och köra bara...... har nämligen själv lite funderingar på o göra det men fick höra att man måste samtala med andra klubbar så att det e ok!
![]()
morlock skrev:2114767Jag och några polare tryckte upp munktröjor med våran logo, som vi haft ett antal år, och körde. De övriga klubbarna häromkring tittar lite snett och skickar hotbrev. Men jag tror mest de bara är avundsjuka, de hamnar liksom i skuggan jämte oss med våra häftiga klubbtröjor.
Klubbstugan och medlemsregistret är dock under kritik hos oss, vet du vart man kan vända sig för klagomål ang. det?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |