Bra inlägg
Hur många motorcyklar har snygga original avgassystem?
Alla i princip - på sextio- och sjuttiotalet.
Bra inlägg
Hur många motorcyklar har snygga original avgassystem?
Duccen i all ära , men den blir slagen av Ktm 1290 som gathoj . Och gillar man banåka och Gata så är det Aprilia tuono V4 och Bmw s1000r som gäller för street hojar.
Duccen i all ära , men den blir slagen av Ktm 1290 som gathoj . Och gillar man banåka och Gata så är det Aprilia tuono V4 och Bmw s1000r som gäller för street hojar. Men man väljer den som hjärtat slår hårdast för väl Då spelar inte så mkt någon roll...
Bra hojar allihopa ! Kul att det finns så mkt att välja på nuförtiden annat va det 2007
Duccen i all ära , men den blir slagen av Ktm 1290 som gathoj . Och gillar man banåka och Gata så är det Aprilia tuono V4 och Bmw s1000r som gäller för street hojar. Men man väljer den som hjärtat slår hårdast för väl Då spelar inte så mkt någon roll...
Bra hojar allihopa ! Kul att det finns så mkt att välja på nuförtiden annat va det 2007
Jag köpte Ducatin, mycket som du säger, med hjärtat.
Själv kommer jag styra en Kawasaki zx10 2009 till kommande säsong, hoppas jag kommer trivas på den cykeln, ganska stort steg från en z750 kanske.
Grattis...mätaren spelar inte så stor roll...Jag köpte en 1199S för ...ja, de är inte billiga och efter en mångad märkte jag att det hade bara reservlampa. Gick jävligt bra ändå !
Men egentligen vill du ha en GSX-S 1000, den gillar mer än en ducati
Ungefär dubbla
Inget fel på GSX-S1000! Men helt ärligt, ju mer jag tittade på den, desto tråkigare och mer tam såg den ut.
Om inte Monstern fanns så skulle det i så fall ha blivit nya Z1000. Den är fläskig och riktigt ball.
En sådan här blir det till våren.
OK det är ingen kåplös streetfighter och inte heller någon sporthoj men gammal man sitter bekvämare än på en sportis.
En kompromiss för den som åker mycket på slingrig väg och lite bana, ett litet vindskydd kan vara skönt när det börjar röra på sig.
http://coverbikesinfo.com/wp-content/uploads/2014/11/Aprilia-Tuono-V4-1100-20151.jpg
OK det är ingen kåplös streetfighter och inte heller någon sporthoj men gammal man sitter bekvämare än på en sportis.
En kompromiss för den som åker mycket på slingrig väg och lite bana, ett litet vindskydd kan vara skönt när det börjar röra på sig.
http://coverbikesinfo.com/wp-content/uploads/2014/11/Aprilia-Tuono-V4-1100-20151.jpg
Ja tack!
Fått något pris på den, eller har du bara bestämt dig ändå?
Ja den ligger på 155, jag lämnar gamla hojen i inbyte så jag är osäker på vad jag eg betalar. Jag vet bara vad jag får betala i mellanskillnad. Det är ok pris för den gamla om jag har betalat fullpris för den nya.Gamla Hondan står ganska lågt i pris vad jag har sett både i butik och på blocket.
Det är ju ett riktigt bra pris med tanke på att tidigare årsmodeller legat på 153k, utan Factory-spec.
Såg att de även sänkt priset på standardmodellen till 140k, så nu kanske man blir tvungen att byta hoj igen.
Det är ju ett riktigt bra pris med tanke på att tidigare årsmodeller legat på 153k, utan Factory-spec.
Såg att de även sänkt priset på standardmodellen till 140k, så nu kanske man blir tvungen att byta hoj igen.
Japp. Ska du ha Factory så är visst tillgången begränsad, man kan inte vänta för länge det var iaf vad säljaren sa. Jag hade ändå tänkt byta så jag nappade och jag tror den är riktigt bra även om man hört en del negativt om Aprilias service och kvalitet.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|