Raderad medlem 61114
Guest
Köpte du möjligtvis den gula för 28k som fanns på blocket? suttit och spanat på den ju
Haha! Nä! Det var en blå/vit från Stenungsund!
Köpte du möjligtvis den gula för 28k som fanns på blocket? suttit och spanat på den ju
finns inte en hoj som jag vill ha, bor mitt i ghettot å försäkringspremien e helt jäkla cp för mig trots att inget har hänt mig. Har inte lust att peja över 1500-2000+ kr i månaden för en hoj bara för den har över 76KW så jag väntar på nån superlätt å liten sportis aka en modern 250rad4a eller en ny 400v4a. men de lär la inte hända inom den närmaste tiden, läste att kawwa höll på att jobba på en liten rad4a men antar att det va rena spekulationer.
har redan en 400v4a å känner att det inte behövs mer varken för gata eller väg men hade varit sweet om hojen vägde max 100kg istället för ca 190 å hade ju inte skadat om den såg lite modernare ut eller rent av en som en motogp replica i miniformat..
jäkligt sugen på en på nån gammel ducce men pengarna styr så klart så man får se hur det blir med det
Det behöver ju inte kosta multum att försäkra. Inom EU är det ju fri handel med varor,tjänster och kapital.
Så en R1 -2014 tex kostar ca 10000:- i helförsäkring helår om du har ålder,körvana och bonus.
Är väldigt sugen på en ducati 899 men har svårt o skilja mig ifrån min street triple-r.
Streeten är så jäv... kul och jag kanske gör bort mig om jag byter
Kanske en av varje?
Förbokat en KTM 1290 super Adventure.
Gillar GS/Tiger/adventure-segmentet men vill ha lite mer av allt.
Så en R1 -2014 tex kostar ca 10000:- i helförsäkring helår om du har ålder,körvana och bonus.
Visst är det lite märkligt? Vet inte om det sitter i huvudet. Men dom hojarna som är roligast är oftast dom som känns mindre pålitliga om jag skulle sitta på en VFR1200 och höra nåt skramligt ljud så skulle jag skynda mig till verkstaden för en undersökning. Samma sak på en Ducati eller nåt icke-japanskt så skulle jag inte ens bry mig. Skulle inbilla mig att det säkert ska vara så
Många hojar är charmiga på sitt sätt. Och idag skulle jag inte vara rädd för att köpa icke-japanskt, Ducatis nya monster-serie är fantastisk, 1200s, 1200 och 821
Panigale?
Ja, har torrbrytit den ett par gånger o inbillar mig att jag tar minst 2 steg upp på coolhetsskalan
Sen undrar jag om man pallar man med den lite rejsigare sittställningen? Åker en hel del i stadstrafik.
Ska ringa på måndag och få en offert på en -14 1200 med Termignoni. S-modellen är onekligen extra sexig. Undrar om man skulle få bättre pris nu än i vår säsongen börjar ju då, men samtidigt blir ju hojen på pappret ett år äldreSvårt sugen på en Monster 1200s, nu ska bara gnistan infinna sig.
Mmmmmmm, var och torrjuckade på en vit -14 dom hade på AVA i fjol, och i somras hade dom provkörning på en också. Saftig motorcykel, tyckte också att man satt sisådär. För övrigt så är det väl likadan display på monster 1200/1200s och Panigale.
Det kvittar väl, den blir ju en ett år gammal hoj redan på nyårsdagen.Ska ringa på måndag och få en offert på en -14 1200 med Termignoni. S-modellen är onekligen extra sexig. Undrar om man skulle få bättre pris nu än i vår säsongen börjar ju då, men samtidigt blir ju hojen på pappret ett år äldre
Jag ser "fuel"Googlade lite snabbt och ??????? 899:an verkar inte ha någon tankmätare.
Aldrig reflekterat över det och trodde nog inte att det idag fanns hojar utan
Jag ser "fuel"
Överväger starkt ett byte och den som leder just nu är z1000 -10 eller nyare och med ABS. Tät tvåa är MT-09.
Det är egentligen två anledningar till att jag vill byta, dels så är det en smula frustrerande om jag är snabbare i kurvorna men inte orkar om på rakan och dels för att jag vill ha ABS efter ett par incidenter.
Egentligen tvekar jag inte så mycket utan letar mest efter rätt objekt för rätt pris och med lite lull-lull och gärna på firma så jag kan byta in min även om jag vet att jag förlorar några lusentappar på det.
Googlade lite snabbt och ??????? 899:an verkar inte ha någon tankmätare.
Aldrig reflekterat över det och trodde nog inte att det idag fanns hojar utan
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |