R-1000
Live for nothing or die for something
Problem är det kanske inte, men vissa saker känns bara så korkat och onödigt att inte ha med, jag kan tycka att.. mellan tummen och pekfingret 99% av alla bilar som görs och kanske 99% av alla motorcyklar har en tankmätare av en anledning. Det kan resultera i att man blir ståendes efter vägen med mössan i handen om man inte har nåt som säger hur mycket bränsle man har kvar i tanken. Ofta kan det var så att det är för långt till nästa mack när man ser att reserven börjar lysa. Personligen försöker jag alltid påbörja varje tur med full tank, jag är ledsen, men jag ser absolut ingen vinning med att utelämna tankmätaren. Känns bara så korkat! Kommer säkert att köpa hojen ändåÄr det verkligen ett stort problem? Huvudsaken är väl att det finns en varningslampa som tänds när det börjar bli lågt i tanken?
Och växelindikator för den delen, det finns väl varvräknare? Då spelar det väl mindre roll om man ser vilken växel man kör på?
Nu har jag aldrig haft dessa hjälpmedel på någon av mina hojar, så jag kanske inte är rätt person att uttala mig. Man kanske vänjer sig vid att ha dem och saknar dem när de inte längre finns?