Ny och vinterdeppig

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
Tjena allihop!
Fy tusan vilket skitväder. JAg bara haaaaatar vintern. Hojen fryser i garaget och jag har åk-abstinens. Högerhanden känns liksom lite sysslolös, så jag tänkte använda den lite på forumet så kanske vintern känns kortare.

O så har jag mage att klaga på vädret när jag bor i Skåne. Stackars er längre upp i landet!

I vanliga fall är jag ingen gnällspik vilket ni lär märka snart!

Kramisar :banana

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
en liten tröst i vintermörkret iaf... välkommen hit! alltid kul med lite tjejer här :tummenupp

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
kiwimaddog skrev:
en liten tröst i vintermörkret iaf... välkommen hit! alltid kul med lite tjejer här :tummenupp
Här ylar några tappra runt på skoter i ca. två decimeter snö...snart vår igen... :yoparty Välkommen!

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
välkommen... vintern behöver inte vara sysslolös bara för att det e kallt. hojen behöver säkert underhåll & ompyssling, varför tror du jag plockat ner min i bitar för :hihi

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
FAN varför kommer aldrin nåra tjejer från RÄTT ände av sverige till SH :huvet

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
XB12SX 2010
hej...

.. och välkommen förstås. svärfar (eller whatever...) åkte en sväng på sin vrod häromdagen i skånelandet. så än går det om man bara vill. han badade iofs i sin ouppvärmda utomhuspool samma dag. själv förfryser jag vid tanken och stoppar hellre om mej med en filt och drömmer ljusa drömmar om vår och annat trevligt. hoppas du överlever tristessen i vintern så ses vi på vägarna! :)

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
HanneZ skrev:
Visst är det en skamm när tjejer har högerhanden sysslolös?
Men gubben, då! Vad faan ska man göra när man inte kan gasa med den :pannkyss förslag på aktiviteter inklusive utförlig förklaring krävs i tre bevittnade exemplar :hihi :hihi

wonderwizard skrev:
välkommen... vintern behöver inte vara sysslolös bara för att det e kallt. hojen behöver säkert underhåll & ompyssling, varför tror du jag plockat ner min i bitar för :hihi

Hrmmm, jo det behövs...raringen startar inte ens. Dåligt samvete till 100%. Jag vet att jag behöver fixa en del men det KAN bli lite svårt att få tebax alla grejjer på rätt plats, om du förstår vad jag menar...Fast jag e en jäkel på att lära mig, så jag kan ju FÖRSÖKA i alla fall. :banana

snowball

Ingen kommer ihåg en fegis.
Gick med
10 Sep 2005
Hoj
Yamaha R6
O så har jag mage att klaga på vädret när jag bor i Skåne. Stackars er längre upp i landet!

Tycker mer synd om er "där nere", regn och slask i flera månader :huvet . Nä då är det bättre med ett ordentligt värmande snötäcke som bjuder in till en uppsjö av aktiviteter som hjälper en fördriva tiden fram till mc-sesongens början. :hihi

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras