Ny på hoj i gbg!

Shootaz

Real men ride naked twins
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Ktm Superduke 1290R -14. Yamaha R1 + Honda crf 250
Hallå allihopa!

jag tänkte passa på och presentera mig här på forumet, heter Martin bor i kärra och jag har hängt här på sporthoj rätt mycket på senare tid sen jag köpte min hoj i vintras men inte skrivit så mycket.

Jag har varit hojlös sen jag flyttade ner hit från norrland för 5 år sen, men nu har jag äntligen skaffat mig en igen och det är så grymt kul att bara få köra igen!!!:banana

Det tråkiga är att inga av mina vänner här nere delar mitt intresse till motorcyklar så jag är ute och gasar själv hela tiden. Det är riktigt kul att bara få vara ute, men ibland skulle det vara skoj att vara ute och köra med andra likasinnade här i gbg.

Har sett att det brukar vara samlingar med sporthojar på GP på helgerna men jag har inte varit där med cykeln ännu.
Så om ni ska ut och köra till helgen eller nån annan dag så hänger jag gärna på om det är ok.

Ha det bra!

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
:hej

Ännu en norrlänning :tummenupp

Bara att hänga med på körningarna!
Vi ska köra idag kl17:30, bara hänga på om du vill.

Är det en Triple jag skådar på avataren? :)

Shootaz

Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Jepp det är en triple, lillebrorn till din hoj kittad med helsystem + lite annat smått och gott... grymt nöjd med den!

Jag hänger gärna med och kör idag det skulle vara skitkul!

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jepp det är en triple, lillebrorn till din hoj kittad med helsystem + lite annat smått och gott... grymt nöjd med den!

Jag hänger gärna med och kör idag det skulle vara skitkul!

Sounds good! :tummenupp

Då ses vi på Götaplatsen kl17:30 då!

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Kärrabo oxå

Kul med Kärra-folk. Bor själv nere vid motorvägen. Brukar oxå vara ute och köra för mej själv men det är fantasiskt tråkigt. Dom goa vägarna man kört 100 ggr börjar bli tråkiga. Har varit ute någon gång med SH-gänget men det var något år sedan nu. Får väl ta mej i kragen och ansluta snart igen.

Tony

Shootaz

Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Kul med Kärra-folk. Bor själv nere vid motorvägen. Brukar oxå vara ute och köra för mej själv men det är fantasiskt tråkigt. Dom goa vägarna man kört 100 ggr börjar bli tråkiga. Har varit ute någon gång med SH-gänget men det var något år sedan nu. Får väl ta mej i kragen och ansluta snart igen.

Tony

jasså det finns fler lone riders här i förorterna?:tummenupp
har nog inte sett din retta på vägarna...
Det är bara att joina upp på gp eller skicka iväg ett pm så drar vi ut och kör!

Och tack till er alla för välkommandet! känns gött!

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
Tjena och välkommen till SH Gbg körningarna då hoppas jag :)
Fredagar ibland (17-17:30 något sådant) och lördagar och söndagar klockan 12.
Alltid GP.

Sedan brukar det uppstå spontankörningar på vardagar också, men till helger har jag till och med slutat kolla körtråden utan lullar ner till klockan 12 för det är alltid någon där.

Ses på lördag kanske?

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
GSX1000R 03
Jag kan väl passa på o säga hej jag med:p:hej

Pluggat här i snart ett år, men har bara haft hojen här i 2veckor. Kan ju inga roliga vägar så det börjar redan bli lite enformigt att köra väg40 mot jönköping hela tiden ^^

KOMA

War inside my head
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
CB1000RA

Tony

Jasså du bor i Kärra å nere vid motorvägen.Borde innebära att du bor i Ligården?Bor där oxo,på den södra delen.Har inte haft någon tid över t
körning d senaste,håller ju på å renovera hela utsidan av huset,men börjar se
ett slut nu så då ska d bli åka av.

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
jasså det finns fler lone riders här i förorterna?:tummenupp
har nog inte sett din retta på vägarna...
Det är bara att joina upp på gp eller skicka iväg ett pm så drar vi ut och kör!

Och tack till er alla för välkommandet! känns gött!

Inte konstigt att du inte sett den gula faran på vägarna när hojen står i garaget större delen av tiden. Har ju fan aldrig tid att åka. Dum i huvet e man när man låter hojen stå och istället väljer att sitta still och dega. Måste ta tag i mitt liv och göra saker som e lite kul oxå.

Får man fråga var i Kärra du bor?

Tony

Jasså du bor i Kärra å nere vid motorvägen.Borde innebära att du bor i Ligården?Bor där oxo,på den södra delen.Har inte haft någon tid över t
körning d senaste,håller ju på å renovera hela utsidan av huset,men börjar se
ett slut nu så då ska d bli åka av.

Håller till på Norra. Tomten som mest ser ut som en soptipp. Du kan inte ha missat den när du går med återvinningen. Har nämligen lekt byggarbetsplats i 5 år nu.

Last edited:

KOMA

War inside my head
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
CB1000RA
Inte konstigt att du inte sett den gula faran på vägarna när hojen står i garaget större delen av tiden. Har ju fan aldrig tid att åka. Dum i huvet e man när man låter hojen stå och istället väljer att sitta still och dega. Måste ta tag i mitt liv och göra saker som e lite kul oxå.

Tony

Håller till på Norra. Tomten som mest ser ut som en soptipp. Du kan inte ha missat den när du går med återvinningen. Har nämligen lekt byggarbetsplats i 5 år nu.

HA HA,jag har bott här i 1år men inte varit å slängt skräp ännu.Sista tiden har man mest stått på en ställning å bytt ut röten panel mot ny färsk.Visst e
d kul å va byggare?!

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Välkommen då syns vi väl på WCX grillparty den 24 :)

Shootaz

Gick med
21 Sep 2007
Hoj

Tony

Of course you may. Jag bor uppe i "the hills" Ingebäckslyckan, har bott här ett och ett halft år nu ca. ta och damma av cykeln nu, den gör ingen nytta i garaget!!:tummenupp

Välkommen då syns vi väl på WCX grillparty den 24 :)

Det skulle inte vara dumt... Öl, grillat och motorcyklar, känns som mitt liv i ett nötskal:D :D :D kan det bli bättre???:yoparty

Var ska ni ha det grillpartyt?

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll