Ny paintlek!

• Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date

#6 Limpan

Snabb, men ändå lite långsam...
Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100
Tja, med tanke på att det än så länge är jag som har ritat senaste bilden och därmed är jag som har sista ordet så är det väl snarare du som behöver en klapp på huvudet:såjaponken

Apppap :mattias
Jag har fortfarande en "To be continue..." -bild så där har du fel.
Gör om, gör rätt :fatta!

:blah

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Limpan straffas för sina synder och får spendera evigheten straffknullad av satan i helvetet:FU

Bifogat

• Limpanihelvetet.JPG
    Limpanihelvetet.JPG
    39.4 KB · Visningar: 64

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Vad är det här? :va
Ingen arg smile.... Fick du nuppa äntligen eller? :öga

Nejdå, jag är bara så pass storsint att jag kan höja mig över ditt taffliga försök att humiliera mig och istället för att både bli arg på dig och straffa dig enligt normer enbart straffa dig på appropriärt vis. Med andra ord: du blev just så ägd att att samtidigt bli arg på dig vore överkurs:)

Take care sweetie:krama

#6 Limpan

Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100
Nejdå, jag är bara så pass storsint att jag kan höja mig över ditt taffliga försök att humiliera mig och istället för att både bli arg på dig och straffa dig enligt normer enbart straffa dig på appropriärt vis. Med andra ord: du blev just så ägd att att samtidigt bli arg på dig vore överkurs:)

Take care sweetie:krama

:hihi

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Fan grabben, du klämde ju faktiskt dit Limpan. Inte länge kvar tills du får hår på snoppen och då vete fan om jag törs paint-battla med dig något mer...:Bugar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Fan grabben, du klämde ju faktiskt dit Limpan. Inte länge kvar tills du får hår på snoppen och då vete fan om jag törs paint-battla med dig något mer...:Bugar

Jamensjälvklart:yoparty

Tack, du är så snäll:krama

#6 Limpan

Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100
I sann mission impossible anda har limpan kidnappat Bushido och klätt ut honom som "Linus på linjen" och Satan är i full färd att rövk*ulla fel person.
Limpan skrattar hela vägen upp till himlen igen medan Bushido får sitt bajs packat i all evighet.

Bifogat

• Limpanihelvetet.JPG
    Limpanihelvetet.JPG
    85.7 KB · Visningar: 59

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Fan, jag hade helt glömt av den här tråden... Och så när man äntligen kollar i den så får man se att limpan snott min bild, klottrat lite på den och nu kallar den för sin!?:mad: Dumstrut, skamvrån och skäms, erbarmliga stycke!:mad:

Limpan skäms.JPG

Edit: Cyborgen Mr emcom har rostat bort under tiden tråden varit inaktiv:D

Emcomrost.JPG

Last edited:

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Bushido har fastnat med drulen i sin älskade säckpipa!

Bosse batong i farten!

20042565.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bushido har fastnat med drulen i sin älskade säckpipa!

Dags att väcka en gammal tråd känner jag!

Mordecaien, det är dumt att gå ut i skogen under jaktsäsong när man ser ut som du gör ;)

Bushidodödarmordecaien.jpg

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...