Ny paintlek!

• Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men värst vad alla var emot mig nu då...:(

Money, som är ute och lämnar snigelspår på allt och alla, blir saltad, och prulle, som som vanligt inte ens själv vet vad han pysslar med, tappar bort sig alldeles på egen hand.

Bifogat

• Moneysalt.JPG
    Moneysalt.JPG
    50.9 KB · Visningar: 43
  • prulleborta.JPG
    prulleborta.JPG
    31.7 KB · Visningar: 47

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Men värst vad alla var emot mig nu då...:(

Money, som är ute och lämnar snigelspår på allt och alla, blir saltad, och prulle, som som vanligt inte ens själv vet vad han pysslar med, tappar bort sig alldeles på egen hand.

:rofl :rofl :hihi

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
mumsssss.....

Bifogat

• bushido.jpg
    bushido.jpg
    22.1 KB · Visningar: 44

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bifogat

• Moneykokt.JPG
    Moneykokt.JPG
    43.2 KB · Visningar: 39

#6 Limpan

Snabb, men ändå lite långsam...
Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100
Lille Bushido hade tjatat till sig av sin mamma att få ta en sista kvällstur efter bolibompa, innan det var läggdags. Han tog sin fräna 3-hjulig och körde ut på trottoaren framför huset.
Där kom O-takt Johansson gående på väg till medlemskvällen på båten Patricia.
Bushido kunde inte hålla sina djuriska lustar utan stannade upp och fällde ner hakan i backen. OYEAH!!! var allt Bushido kunde tänka.....

To be continue.....

Bifogat

• Namnlöst-1.jpg
    Namnlöst-1.jpg
    118.2 KB · Visningar: 68
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Junisen Bushdildo gör en charmoffensiv på Miss Helly !:arsele

Bifogat

4.2 KB · Visningar: 131

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Dra helvet, båda två!:mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Inom snickaryrket gäller det att ibland såga FÖR hand pucken, inte AV hand! Fel preposition!
puckhandsåg.JPG

Och limpan, du skulle nog ha valt dina praktikplatser bättre... Ditt namn blir ditt nederlag!
Limpanbakad.JPG

Där fick ni, assholes!:mad:

#6 Limpan

Snabb, men ändå lite långsam...
Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100
Inom snickaryrket gäller det att ibland såga FÖR hand pucken, inte AV hand! Fel preposition!
View attachment 263890

Och limpan, du skulle nog ha valt dina praktikplatser bättre... Ditt namn blir ditt nederlag!
View attachment 263891

Där fick ni, assholes!:mad:

Tur att Bushido låter en så trevlig och snygg praktikant förädla hans vardag med en nybakad bulle som limpan b(r)akade fram i ugnen.

:öga

Bifogat

• Limpanbakad.JPG
    Limpanbakad.JPG
    65.4 KB · Visningar: 51

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Tur att Bushido låter en så trevlig och snygg praktikant förädla hans vardag med en nybakad bulle som limpan b(r)akade fram i ugnen.

:öga

Inte fan, Jag är inte så dum att jag själv äter eländet som kommer ur min ugn. Jag säljer bara till andra idioter. Så det är inte så konstigt att limpan blir överlyckllig när han får ett gratisprov:FU

Bifogat

• limpanfårbulle.JPG
    limpanfårbulle.JPG
    27.1 KB · Visningar: 36

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Lille Bushido hade tjatat till sig av sin mamma att få ta en sista kvällstur efter bolibompa, innan det var läggdags. Han tog sin fräna 3-hjulig och körde ut på trottoaren framför huset.
Där kom O-takt Johansson gående på väg till medlemskvällen på båten Patricia.
Bushido kunde inte hålla sina djuriska lustar utan stannade upp och fällde ner hakan i backen. OYEAH!!! var allt Bushido kunde tänka.....

To be continue.....

Hmm, det här känns inte rätt...:3freak

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Bort med tungan, jag vet precis vad du har haft i munnen!:FU

Och alla som kommer med homoanspelningar kan ju ta och scrolla upp till min senaste bild innan ni öppnar käften:mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Du är ju alltid så sur :)mad:) Tänkte att du kunde behöva en liten nedvärderande klapp på huvudet som tröst, eller är det bara pampers som gäller :rullandeu

:hihi

Edit: jag glömde :såjaponken

Tja, med tanke på att det än så länge är jag som har ritat senaste bilden och därmed är jag som har sista ordet så är det väl snarare du som behöver en klapp på huvudet:såjaponken

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA