Nr:18 skrev:2377374Vågar du inte slåss om titeln i år?
Macke skrev:2377851Märkligt, så här ser dom officiella resultatet ut från linköping:
http://lms06.mine.nu/resultat/060528-LMS-SM/Race_R1000.pdf
Triggerhappy skrev:2377986Ännu märkligare är att vi pratar om två olika race...det jag tänkte på gick den 2/7 ?? va fäen ?
Du tänker väl på b-racet? Kenneth har bara med tävlingar ihop med SM i sin lista men uppklassningspoäng får han ju via b-racet också förstås.Triggerhappy skrev:2377700Den stämmer inte !
Eskilsson tog poäng i Linköping, Han kom 7á !
Så listan behöver redigeras.
Neutral skrev:2378000Du tänker väl på b-racet? Kenneth har bara med tävlingar ihop med SM i sin lista men uppklassningspoäng får han ju via b-racet också förstås.
Anneli skrev:2377990B-race? Där räknades väl inte annat än uppklassningspoäng väl?
edit: menar att jag inte tror det räknas in i serien
Nr:18 skrev:2377618Man blir ju lite sugen när man ser att vi körde snabbare på regndäck i torrt än en del i NSB gjorde med slicks
Triggerhappy skrev:2378012I stand corrected....*tackar*
Vore bra om ni klassar upp er allihopa så kanske jag törs köra en egen Rookie 1000 *Classic gubbe edition* serie nästa år.
Nogger skrev:2378162En sån klass låter jue lysande jag är på det vet du
håkan skrev:2377921titeln i Rookie? jag får ju inte köra längre eftersom jag kör i Superbike
Precis, kom ihåg att vi körde på regndäck och dom på slicks.Arawak skrev:23780232 st i NSB som bröt efter 3 varv körde långsammare än dig.
http://www.hyllingems.nu/timing/ShowHeat.asp?S=1&HeatID=585
http://www.hyllingems.nu/timing/ShowHeat.asp?S=1&HeatID=588
Hade du haft nån chans då?håkan skrev:2377921titeln i Rookie? jag får ju inte köra längre eftersom jag kör i Superbike
Nr:18 skrev:2377640Varför skulle jag varit uppklassad i år?
Förra årets enda tävling gav min första pallplats, det var inte nog med poäng för uppklassning.
Nr:18 skrev:2378370
Hade du haft nån chans då?
Du gav mej just lust att klassa upp mej efter säsongen och spöa dej nästa säsonghåkan skrev:2380072Såklart! men jag måste ju ge er mer långsamma, avdankade förare en chans att skina i solen också.
Jag menar, varför fortsätta stå kvar på samma punkt i sin utveckling, när man kan ta ett kliv till?
DU ska klassas upp så du kan sluta tjata om dig själv som Rookie efter 80000-miljarder tävlingsmil de senaste åren.Nr:18 skrev:2380078Du gav mej just lust att klassa upp mej efter säsongen och spöa dej nästa säsong
Så bara för att jag kört mycket får jag inte vara rookie?Gustav O skrev:2380083DU ska klassas upp så du kan sluta tjata om dig själv som Rookie efter 80000-miljarder tävlingsmil de senaste åren.
Nr:18 skrev:2380174Så bara för att jag kört mycket får jag inte vara rookie?
Nr:18 skrev:2380174Så bara för att jag kört mycket får jag inte vara rookie?
Triggerhappy skrev:Vore bra om ni klassar upp er allihopa så kanske jag törs köra en egen Rookie 1000 *Classic gubbe edition* serie nästa år.
Jag är också påNogger skrev:2378162En sån klass låter jue lysande jag är på det vet du
Låter både vettigt och logiskt.Chrille skrev:Anledningarna är ju solklara:
Systemet med tvångsuppklassning infördes ju för att folk inte skulle kunna prenumera på pallen i Rookie flera år i rad.
Triggerhappy skrev:2378012I stand corrected....*tackar*
Vore bra om ni klassar upp er allihopa så kanske jag törs köra en egen Rookie 1000 *Classic gubbe edition* serie nästa år.
Du har rätt verkar det som, tackar.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |