Rookie betyder nybörjare och du är uppenbarligen ingen nybörjare och börjar du ta en massa poäng så klassas du upp av anledningar som du vet bra själv.Nr:18 skrev:2380174Så bara för att jag kört mycket får jag inte vara rookie?
Rookie betyder nybörjare och du är uppenbarligen ingen nybörjare och börjar du ta en massa poäng så klassas du upp av anledningar som du vet bra själv.Nr:18 skrev:2380174Så bara för att jag kört mycket får jag inte vara rookie?
Jag vet, jag vill ju bara att folk ska tala om för mej hur bra jag ärGustav O skrev:2380498Rookie betyder nybörjare och du är uppenbarligen ingen nybörjare och börjar du ta en massa poäng så klassas du upp av anledningar som du vet bra själv.
SOPA!!!!Nr:18 skrev:2380509Jag vet, jag vill ju bara att folk ska tala om för mej hur bra jag är
Får påminna farbror att jag tog en tredjeplats på a-torp förra sommaren. I torrt.Gustav O skrev:2380515SOPA!!!!
Fast du är bra i regn och om de som är bra i regn citerar jag Neil Hodgson.
"The rider´s who are good in the wet are usually the riders that are crap in the dry."
Stämmer ju bra på Sur-KennyGustav O skrev:2380515Fast du är bra i regn och om de som är bra i regn citerar jag Neil Hodgson.
"The rider´s who are good in the wet are usually the riders that are crap in the dry."
Nu börjar det lukta självgod gubbe här, tror fan att du kan hävda dig i toppen efter femtielvamiljoner varv på A-Torp & 12 manna team med extra allt, Rookie my assNr:18 skrev:2380509Jag vet, jag vill ju bara att folk ska tala om för mej hur bra jag är
Du har precis beskrivit min vardag. Jag har både släp och WV transporter, dåligt med pengar, skrapade kåpor, färre sponsorer än Macke, mekaniker som spöar mej på hojen jag sålde till honom i vintrasGSXR1100R skrev:2380553Nu börjar det lukta självgod gubbe här, tror fan att du kan hävda dig i toppen efter femtielvamiljoner varv på A-Torp & 12 manna team med extra allt, Rookie my ass
Dina dagar som B-förare är räknade, en B-förare har släp eller transit, dåligt med pengar, biltemalackade kåpor, inga sponsorer, får meka själv.
Förutom det faktum att han vunnit race i torrt, i GP-VM. VIlket Neil Hodgson enbart har kunnat drömma om.sandstream skrev:2380537Stämmer ju bra på Sur-Kenny
Plus att han nu kör ifrån de nuvarande Suzuki-förarna även i torrt.Gustav O skrev:2381958Förutom det faktum att han vunnit race i torrt, i GP-VM. VIlket Neil Hodgson enbart har kunnat drömma om.
Suzuki hade nog lyckats ännu bättre i år om de också hade fått leasa en RC-211V motorNeutral skrev:2382088Plus att han nu kör ifrån de nuvarande Suzuki-förarna även i torrt.
Nr:18 skrev:2380078Du gav mej just lust att klassa upp mej efter säsongen och spöa dej nästa säsong
Det där är ju A-förarfasoner! lackade kåpor! silvertejp is da shit!GSXR1100R skrev:2380553biltemalackade kåpor
Suzuki är ju skit. Det fattar ju vem som helst.sandstream skrev:2382201Suzuki hade nog lyckats ännu bättre i år om de också hade fått leasa en RC-211V motor
Med frisk motor på slutet hade inte Sur-Kenny haft en chans att hinna ifatt och förbi CV sist, men det är en annan historia...
Japp, nästan lika dåligt som KawasakiGustav O skrev:2395763Suzuki är ju skit. Det fattar ju vem som helst.
ERF-A kommer att vara öppet för b-förare också, det som avgör är placeringen i årets serie. De 40 högst placerade kommer att erbjudas en plats i ERF-A. Finns det platser kvar efter det kommer utvalda team att erbjudas plats i A-serien. Det är alltså inte licensen som avgör vilken serie man kan köra i. Detta pga att det ska finnas möjlighet för b-förare att satsa seriöst på endurance. Man ska inte vara tvingad att köra sprintrace för att kunna köra a-serien.Gixxer 1000 skrev:2395757Ska du Humlan köra ERF med A-förarna eller B nästa år, och hur blir reglerna,
det avgör väl om du ska klassa upp dig eller inte?
Triggerhappy skrev:2377986Ännu märkligare är att vi pratar om två olika race...det jag tänkte på gick den 2/7 ?? va fäen ?
Macke skrev:2451887Sådär då, passat på att gjort lite matte idag när jag varit ledig....
OBS! Det här inte officiella listor. Det brukar ju ta en stund innan dom dyker upp, så jag har räknat lite själv. Om det är nån som ser något fel, så hör gärna av er....
http://www.mackegranstedt.com/.....totalstallning_sm_2006.pdf
http://www.mackegranstedt.com/.....totalstallning_so_2006.pdf
KennethN skrev:2452356Enl. mina kalkyler så bör dina kalkyler stämma Macke
Riktigt snyggt att du är 2:a i R1000 under SO Själv lyckades jag ta tillbaka min 3:e plats i R1000 under SM efter droppet ned till 4:e platsen efter Knutstorp. Det är riktigt tight i toppen så i Falkenberg kommer det att gå hårt till tror jag.
BTW. Bilderna från helgen är nu utlagda i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. http://www.n-trade.se/racing
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|