Ny serietabell i Rookie 1000 efter Knutstorp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nr:18 skrev:
2380174 Så bara för att jag kört mycket får jag inte vara rookie?:va
Rookie betyder nybörjare och du är uppenbarligen ingen nybörjare och börjar du ta en massa poäng så klassas du upp av anledningar som du vet bra själv. :)

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Gustav O skrev:
2380498 Rookie betyder nybörjare och du är uppenbarligen ingen nybörjare och börjar du ta en massa poäng så klassas du upp av anledningar som du vet bra själv. :)
Jag vet, jag vill ju bara att folk ska tala om för mej hur bra jag är:D :D :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2380509 Jag vet, jag vill ju bara att folk ska tala om för mej hur bra jag är:D :D :D
SOPA!!!!
Fast du är bra i regn och om de som är bra i regn citerar jag Neil Hodgson.
"The rider´s who are good in the wet are usually the riders that are crap in the dry." :näsblod

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Gustav O skrev:
2380515 SOPA!!!!
Fast du är bra i regn och om de som är bra i regn citerar jag Neil Hodgson.
"The rider´s who are good in the wet are usually the riders that are crap in the dry." :näsblod
Får påminna farbror att jag tog en tredjeplats på a-torp förra sommaren. I torrt.

sandstream

Guest
Gustav O skrev:
2380515Fast du är bra i regn och om de som är bra i regn citerar jag Neil Hodgson.
Stämmer ju bra på Sur-Kenny :D

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
2380509 Jag vet, jag vill ju bara att folk ska tala om för mej hur bra jag är:D :D :D
Nu börjar det lukta självgod gubbe här, tror fan att du kan hävda dig i toppen efter femtielvamiljoner varv på A-Torp & 12 manna team med extra allt, Rookie my ass :arsele

Dina dagar som B-förare är räknade, en B-förare har släp eller transit, dåligt med pengar, biltemalackade kåpor, inga sponsorer, får meka själv.

:mad: :argpådato

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
GSXR1100R skrev:
2380553 Nu börjar det lukta självgod gubbe här, tror fan att du kan hävda dig i toppen efter femtielvamiljoner varv på A-Torp & 12 manna team med extra allt, Rookie my ass :arsele

Dina dagar som B-förare är räknade, en B-förare har släp eller transit, dåligt med pengar, biltemalackade kåpor, inga sponsorer, får meka själv.

:mad: :argpådato
Du har precis beskrivit min vardag. Jag har både släp och WV transporter, dåligt med pengar, skrapade kåpor, färre sponsorer än Macke, mekaniker som spöar mej på hojen jag sålde till honom i vintras:näsblod

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Gustav O skrev:
2381958 Förutom det faktum att han vunnit race i torrt, i GP-VM. VIlket Neil Hodgson enbart har kunnat drömma om. :)
Plus att han nu kör ifrån de nuvarande Suzuki-förarna även i torrt.

sandstream

Guest
Neutral skrev:
2382088 Plus att han nu kör ifrån de nuvarande Suzuki-förarna även i torrt.
Suzuki hade nog lyckats ännu bättre i år om de också hade fått leasa en RC-211V motor :D
Med frisk motor på slutet hade inte Sur-Kenny haft en chans att hinna ifatt och förbi CV sist, men det är en annan historia...

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
2380078 Du gav mej just lust att klassa upp mej efter säsongen och spöa dej nästa säsong:mad:

Erkänn, du törs inte! :arsele
Du är den "evigt snabba" B-föraren :pannkyss

GSXR1100R skrev:
2380553 biltemalackade kåpor
Det där är ju A-förarfasoner! lackade kåpor! silvertejp is da shit!:yoparty :D

Last edited:

Gixxer 1000

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm 690 enduro -15
Ska du Humlan köra ERF med A-förarna eller B nästa år, och hur blir reglerna,
det avgör väl om du ska klassa upp dig eller inte?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
sandstream skrev:
2382201 Suzuki hade nog lyckats ännu bättre i år om de också hade fått leasa en RC-211V motor :D
Med frisk motor på slutet hade inte Sur-Kenny haft en chans att hinna ifatt och förbi CV sist, men det är en annan historia...
Suzuki är ju skit. Det fattar ju vem som helst. ;)

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Gixxer 1000 skrev:
2395757 Ska du Humlan köra ERF med A-förarna eller B nästa år, och hur blir reglerna,
det avgör väl om du ska klassa upp dig eller inte?
ERF-A kommer att vara öppet för b-förare också, det som avgör är placeringen i årets serie. De 40 högst placerade kommer att erbjudas en plats i ERF-A. Finns det platser kvar efter det kommer utvalda team att erbjudas plats i A-serien. Det är alltså inte licensen som avgör vilken serie man kan köra i. Detta pga att det ska finnas möjlighet för b-förare att satsa seriöst på endurance. Man ska inte vara tvingad att köra sprintrace för att kunna köra a-serien.

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09
Triggerhappy skrev:
2377986 Ännu märkligare är att vi pratar om två olika race...det jag tänkte på gick den 2/7 ?? va fäen ?

Kul att du håller på mig :tummenupp
Men nu klev du med stor fot på en liten tuva :pannkyss

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Enl. mina kalkyler så bör dina kalkyler stämma Macke :)

Riktigt snyggt att du är 2:a i R1000 under SO :tummenupp Själv lyckades jag ta tillbaka min 3:e plats i R1000 under SM efter droppet ned till 4:e platsen efter Knutstorp. Det är riktigt tight i toppen så i Falkenberg kommer det att gå hårt till tror jag.

BTW. Bilderna från helgen är nu utlagda i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. http://www.n-trade.se/racing

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
KennethN skrev:
2452356 Enl. mina kalkyler så bör dina kalkyler stämma Macke :)

Riktigt snyggt att du är 2:a i R1000 under SO :tummenupp Själv lyckades jag ta tillbaka min 3:e plats i R1000 under SM efter droppet ned till 4:e platsen efter Knutstorp. Det är riktigt tight i toppen så i Falkenberg kommer det att gå hårt till tror jag.

BTW. Bilderna från helgen är nu utlagda i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. http://www.n-trade.se/racing

Kul och grattis till en bra placering.:)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024