solitude skrev:Jag är ju 16..
snaijk skrev:Hehe, det är inte bra att väga över 75+ om man kör sporthoj, accet blir för dåligt då
Swedie skrev:Alltid när jag avslutar en tröjomgång så visas nytt intresse. Jahopp Får jag väl dra igång en.
Samma sak gäller som tidigare, 450kr inkl frak. Betald order gör att du får en tröja på posten efter några månader eller så (då tröjorna trycks när ett visst antal betalda orders kommer in).
Orderform
http://www.sporthoj.com/troja.php
ANVÄND ERAT EGET NICKNAME!
vad vill du byta till?Badde skrev:Går det att byta nickname?
vill inte ha mitt nuvarande går det ändra det i min registrering här på sporthoj?
Swedie skrev:vad vill du byta till?
Swedie skrev:Sweeediii kommer de bli fler tillfällen att beställa tröjor i vår?
Tyckte inte de var läge att beställa nån nu när man har lite dåligt med cash o jul o allt, så vad säger du?
//D
Slappa skrev:Det lär det bli... om förfrågan är stor nog.Swedie skrev:Sweeediii kommer de bli fler tillfällen att beställa tröjor i vår?
Tyckte inte de var läge att beställa nån nu när man har lite dåligt med cash o jul o allt, så vad säger du?
//D
Swedie skrev:Det lär det bli... om förfrågan är stor nog.
Första inlägget är uppdaterat med lista över de som betalat.Dadde skrev:Jag undrar bara igen, om man kan få en bekräftelse på att man att in pengarna och beställt tröjan??
MVH/Dadde
Jag tillåter beställning t.o.m. sista November. Sen att jag ska göra mitt bästa för att skicka ut alla innan jul.ModiN skrev:kan man fortfarande beställa så att det kommer med leveransen innan jul?? Skulle vilja ha en!
hmm, 76,50... får nog tag på ett par begagnade bromsbelägg för det.Maverick_ou812 skrev:Beställt!
Fan vad jag kommer att bli snygg på hojmässan. Också....
Swedie, vad får du för 76,50....? Såg ut som du bränt en massa pengar på Rettan så lite tillskott skadar nog inte.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|