Ny Sporthoj.com-tröjomgång!

Status
Ej öppen för fler svar.

Ceda

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Hoj
Suuzuukiii
Kom hem från semester nu. och beställde tröja o betalade nyss. Men de tar ju några dagar för banken att fixa fram pengarna till mottagar kontot. och det är dessutom helg 30+31. finns det nån chans att man kommer med i beställningen denna omgång?? Tacksam för svar..

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Vill gärna också ha svar om man hinns med denna omgång, best+bet igår??? Som det e nu åker jag med överkroppen bar o det e ju litta kyligt :banana

Sanoj

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
cbr1000rr
Undrar samma sak beställde och betalade 29/7. Står ej betald! Är det banken som velar med pengarna nu tro? Och kommer man med i denna omgång av beställningar?

Frick

I´m spartacus
Gick med
31 May 2005
Hoj
GSX 1400
Sanoj skrev:
Undrar samma sak beställde och betalade 29/7. Står ej betald! Är det banken som velar med pengarna nu tro? Och kommer man med i denna omgång av beställningar?

den 29 var väll i fredag
så då kommer väll inte pengarna in på kontot fören någon gång nästa vecka

det är ju sista beställningsdag 31
så Swedie väntar nog par dagar efter den 31 så att alla pengar hinner komma fram
så att om man har beställt den 31 kommer man med

beställt / betalat själv idag

PIERCED IN PLACES
YOD LOVE TO LICK

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
kom precis hem från tävling o kommer bocka av nu vartefter jag hittar inbetalningar. Låt det gå nån timme.

mickelin

Guest
.

Sanoj skrev:

Det verkar bara vara allmänt segt, det tog flera dagar (mer än 48 h) för mig att se att min betalning blivit bekräftad. Tror banken tar 1-3 arbetsdagar på sig som mest...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sanoj skrev:
Det tar 2-3 bankdagar innan jag ser pengarna. Så ta det lugnt. Sen har jag varit borta sen i onsdagskväll oxå. Är nu hemma och kan gå igenom allting och se till att ingen blir utelämnad :) Alla som beställt och betalat fram till imorgon Måndag den 1 Augusti kommer med. Jag kommer nu ta bort möjligheten att beställa mer.

El Phantasmo

Snygg. Sexig. Singel.
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
inte ens en sparkcykel
Swedie skrev:
Det tar 2-3 bankdagar innan jag ser pengarna. Så ta det lugnt. Sen har jag varit borta sen i onsdagskväll oxå. Är nu hemma och kan gå igenom allting och se till att ingen blir utelämnad :) Alla som beställt och betalat fram till imorgon Måndag den 1 Augusti kommer med. Jag kommer nu ta bort möjligheten att beställa mer.

Det låter kalas det :)

Jag springer och sätter in pengar imorron!
(bankdosan ligger hos brorsan och han är bortrest) :huvet

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Hoj
...
Du lär ju inte bli tuffast med YOD iaf, kanske YODA?

Sen vet jag inte om jag skulle skryta om att ha bly på pickan.

Frick

I´m spartacus
Gick med
31 May 2005
Hoj
GSX 1400
nu har jag ju inga piercingar på kroppen

men man måste ju ha något på ryggen

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Kommer det att komma fler tröj-omgångar nästa år??

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag ska kämpa för att ha tröjorna klara till festen! Om det är några som ska dit som beställt, gör en lista så tar jag med tröjorna dit om jag känner att jag inte hinner skicka ut dom i tid. (om de nu är klara hos tryckeriet innan dess)

Tryckeriet vet nu om att en beställning kommer från mig inom kort.

DET GÅR INTE ATT BESTÄLLA MER! VÄNLIGEN SKICKA EJ IN MER PENGAR FRÅN OCH MED KL 16.00 IDAG!

Jojjen

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
zx6r -95
Men Swedie... klockan e 5 å ja kom precis hem från jobbet... kan ja inte få med min beställning om ja springer ner till posten å för över pengarna nu??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM