Ny stöld i Falun

erst

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Hoj
Mmm!
En bekant ringde precis helt galen, var ner i garaget igår eftermiddag och var ner nu och fick se att hojen var stulen, jag var med senast i förra veckan och tog tillbaka en hoj. vafan är det här?!

Hojen är iaf en KTM 660-05 svarta kåpor runtom och oranga kylvingar, dubbla pipor.. REG NR: XFN 528

Mer bilder kommer.. den ser precis ut som på bilden förutom att det satt en "mini regskylt" på nu

PM mig om ni ser något

//Erik

Bifogat

• ktm 660 2.jpg
    ktm 660 2.jpg
    34.4 KB · Visningar: 266
Last edited:

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Att det skall vara så svårt att låta andras grejer vara ifred !?
Pack !

Hoppas det löser sig för polar'n

Ingoberra

Leg Byfåne
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
24 växlad Trek
Polisen i Gävle hade stoppat en bil med släpvagn som hade 3st stulna mc av crossmodell på släpet. Dom var stulna i Falun och sundborn. Är det en av dom.

mange-9

mange-9
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Superduke R , KTM 525 SMR
Polisen i Gävle hade stoppat en bil med släpvagn som hade 3st stulna mc av crossmodell på släpet. Dom var stulna i Falun och sundborn. Är det en av dom.

hej det är min båge dom jäklarna har stulit.:mad:
vart hörde du att polisen stoppat dom? och när?
ringde polisen i gävle nyss men han hade inte hört nått.=(

Ingoberra

Leg Byfåne
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
24 växlad Trek
Det stod i Gefle Dagblad. Tjuvarna greps i måndags. Ärendet kommer att utredas av dalapolisen eftersom hojarna stals där, så ring till dom och hör.

tenor

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
KTM supermoto
Att det skall vara så svårt att låta andras grejer vara ifred !?
Pack !

Hoppas det löser sig för polar'n

Håller med! Helst jävla sjukt vad det snos mycke hojjar! Jag hade påhälsning inatt i Lunden - Göteborg, men som tur var fick dom inte loss den. :FU

Vad gör tjuvarna med hojjarna egentligen? Jag kanske är för ärlig o inte fattar men borde det inte vara ganska svårt att göra sig av med stöldgodset eller kör "folk" omkring med stulna hojjar?

mange-9

mange-9
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Fy Fan!

Håller med! Helst jävla sjukt vad det snos mycke hojjar! Jag hade påhälsning inatt i Lunden - Göteborg, men som tur var fick dom inte loss den. :FU

Vad gör tjuvarna med hojjarna egentligen? Jag kanske är för ärlig o inte fattar men borde det inte vara ganska svårt att göra sig av med stöldgodset eller kör "folk" omkring med stulna hojjar?

Ja det är Helt Sjukt.!!!
Det är ännu sjukare att man vet vilka det är som stulit min båge också.
JÄVLA TATTARE! men det händer ju inget. Lär ju ta lagen i egna händer. Tråkigt! Sen är det ju inte så himla kul om man skulle få tillbaks den heller.
kan ju kosta mig hur många tusen som helst i reparationer! man vet ju alldrig vad dom gjort med hojen eller hur dom kört! Vem skall stå för det om man får tillbaks den? och om ja inte får tillbaks den är det ju en jäkla självrisk man får betala! tråkigt att dom inte kan förstå hur det känns att jobba ihop till en båge för 70 000 och sen komma ner i garaget å finna den stulen! man blir jävligt lack!! man borde Hämnas rejält så dom får smaka på egen medecin!!:huvet

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
GSX-R 750
Va fan? Har Landskrona gänget begett sig norrut när dom inte fick rätt på söderlandet....?

njelger

Guest
mange-9 skrev:
tråkigt att dom inte kan förstå hur det känns att jobba ihop till en båge för 70 000 och sen komma ner i garaget å finna den stulen! man blir jävligt lack!! man borde Hämnas rejält så dom får smaka på egen medecin!!:huvet

Hur skulle de förstå det? Bidrag ger inga valkar i händerna....

Hamrin

Bleeaah
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
Aprilia Tuono Factory
altså vafan! va är det för äckliga jävlar som snor hojar i Falun! det var inte längesen det var uppe en annan tråd där någon också fått sin hoj stulen..
tur man bor i Grycksbo...
jävligt tragiskt att dom inte kan gefan i andras grejer.

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Sym 200 Yoyride
Ja stryk ska dem ha, jävla svin. Jag går hela tiden ock hoppas att jag ska ta någon på bar gärning men det lär väl inte hända.

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Fy fan nu måste jag gå ut att kolla att hojen är kvar....vart man ju nojig ju. Har du blivit av med din hoj också Erik? Mvh Mattias

erst

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Hoj
Mmm!
Tjena Mattias, ne jag har ju inte det.. än iaf.. men dagarna är väl räknade.. så jävla tröttsamt iaf..

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Nu har jag skyddat min hoj lite extra i alla fall. 60 fönster runt om och ett 120db larm....plus dom låsen jag hade innan :D Vem fan är det som snor dom då? Nån lokal förmåga?

mange-9

mange-9
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Nu har jag skyddat min hoj lite extra i alla fall. 60 fönster runt om och ett 120db larm....plus dom låsen jag hade innan :D Vem fan är det som snor dom då? Nån lokal förmåga?

he he ja vist är det en lokal förmåga snubben håller till i Hosjö.
Vi har namn och adress ;):yoparty

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
he he ja vist är det en lokal förmåga snubben håller till i Hosjö.
Vi har namn och adress ;):yoparty

Ska lasta min hoj för bankörning på Gelleråsen i morrn.
Men såg nyss att de har försökt såga av tändningslåset i igår natt eller i natt...

Startspärrmodulen är skrot så nu lär det inte bli mer hojåka...

Däremot tar jag med mig baseball-träet vid varje titt ut på gården i fortsättningen och har löpardojjorna redo. Tur att man är elitidrottare.

Min hoj står väldigt skyddad inomhus och ingen kan ha sett mig köra in den när jag nu bara varit ut två gånger på gata i sommar.

Däremot så vet jag att två ungdommar vet om den och de är EU-moppeburna.
De var här och målade om husen i sommar åt sin far som nyss köpt fastigheten.. De har lekt runt med mopparna på gräsmattan här och haft sig när de målade. Om de nu har pratat med sina kompisar vet jag inte.
Annars är det någon i Falun som vet exakt var alla stulna hojar finns här i stan...

PMá mig gärna uppgifter om de ni tror det är. Ska ner till polishuset med DNA-bevis nu. (vilket troligen hjälper föga)

Dal-Mausen

RiccyRockstar

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2005
Hoj
-09 ER6N
Som jag skrivit i en annan tråd så har jag haft påhälsning på min hoj me (de har försökt kapa bromsskivan fram) så nu har jag "flyttat" hojjen till ny okänd plats!
Men är jävligt nyfiken på vem/vilka som är ute o gör så man inte kan sova:va
PM:a gärna

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll