Ny Streetfighter-tröjomgång!

Status
Ej öppen för fler svar.

Jarno

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Ort
Rovaniemi
Hoj
yamaha fzr 1000
kan man beställa utan sweden texten för vi är ett gäng i finland som kanske skulle vilja beställa men utan texten sweden då :lol
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Jarno skrev:
kan man beställa utan sweden texten för vi är ett gäng i finland som kanske skulle vilja beställa men utan texten sweden då :lol

Streetfighters Mumindalen
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Jarno skrev:
kan man beställa utan sweden texten för vi är ett gäng i finland som kanske skulle vilja beställa men utan texten sweden då :lol
Ei saa. Se on nimitäin Ruotsin oma logotyypi. (stavning ?!?, är inte så bra på att skriva finska längre)

Nope, Streetfighters Sweden är som det låter. Ämnat för Sverige.
Och copyright skyddad av streetfighters sweden.

Vill ni ha hjälp med en egen logotype så skall vi nog kunna hjälpa till med designen. Men det får vi ta i en egen tråd i sådanna fall.

Ps. Det kanske skulle gå, under vissa förutsättningar, att göra en variant med våran logotype fast med Finland istället för Sweden. Och att jag personligen fixar trycket. Det skulle dock bli utan www.sporthoj.com på ärmen.
Allt beroende på hur många ni är.
 

natron

även gammalt järn går att smida...
Gick med
15 Dec 2004
Ort
Motala
Hoj
Kawasaki GPz 750
Äntligen

Hopp,

Nu har tröjan kommit. Tack Swedie m.fl.. som lagt ned jobb på det hela. Den blir perfekt att glida runt med svala sensommarkvällar...

/G
 
Last edited:

Netrooter

FTW
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Umeå
Hoj
FZR 1000 Fighter
Faan - jag vill juh oxå ha en tröjja.. Finns ingen över?! :huvet

/Richi <1%>
 
Last edited:

Netrooter

FTW
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Umeå
Hoj
FZR 1000 Fighter
Läste just en annan sak här ang. Streetfighters Sweden och kliar mig i skallen just nu... :va ..kanske måste lägga mig och sova lite trots allt...
Aja, hur som hellst - Blev det någon Streetfighter MC Sweden klubb eller?! De länkar jag hittar här på forumet ger mig inget riktigt "svar" på frågan..
:confused:
För just "Streetfighters" och sedan "MC Sweden" får man väl ha, men dock inte använda de färger som andra klubbar har...

Tänk vilken rikstäckande och stor klubb detta skulle kunna bli!! :yoparty

/Richi <1%>
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Netrooter skrev:
Läste just en annan sak här ang. Streetfighters Sweden och kliar mig i skallen just nu... :va ..kanske måste lägga mig och sova lite trots allt...
Aja, hur som hellst - Blev det någon Streetfighter MC Sweden klubb eller?! De länkar jag hittar här på forumet ger mig inget riktigt "svar" på frågan..
:confused:
För just "Streetfighters" och sedan "MC Sweden" får man väl ha, men dock inte använda de färger som andra klubbar har...

Tänk vilken rikstäckande och stor klubb detta skulle kunna bli!! :yoparty

/Richi <1%>
Det finns ingen direkt streetfighter sweden "klubb".
Det har/är lite svårt att få det att funka eftersom medlemmarna är så pass spridda över landet.
I dagsläget så är en streetfighters sweden kompisgänget från sporthoj och inget mer.
Större delen av oss har aldrig träffat varandra IRL.

Sen skälet till att vi aldrig använde "Mc Sweden" i loggan var att det skulle vara att ta steget in för långt in i outlawbiker-världen.
Maltes-kors i all ära men man måste fortfarande balansera det hela. Och just "mc sweden" kändes lite för långt ut i outlaw territorium.

Sen i vilken riktning vi vill utveckla SF-swe är en bra fråga. Det finns ju potential. Men frågan är vart vi skall och hur långt vi skall dra det.
Vi får se....
 

Netrooter

FTW
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Umeå
Hoj
FZR 1000 Fighter
Oki... Förstår...
Dock så kan man vrida det hela genom att skriva Streetfighters Sweden MC... Och då detta dessutom inte ska upp på ryggen i någon "rocker" eller liknande så är det nog inga problem att använda det namnet!!
MC - så att man visar Motorcykelklubb.. Streetfighters Sweden kan ju annars tas för Verkligen "outlaw".. :tungan
Kanske kunde slänga ihop en Streetfighters Sweden MC sida på nätet.. Ser att det gjorts några försök tidigare, men man har kanske inte kommit hela vägen!?.. Detta så man även kan ha ett sida med passwd bara för "medlemmar" i denna "förening"....

Man kanske kunde kolla igenom vilka som är med i detta "gäng" och se vilka man kan få ihop på olika orter - kanske är det fler fler än vad man tror som bor i närområdet till en själv.. :)

/Richi <1%>


... Har man en registrerad klubb så kommer ju även fördelen med att få inbjudningar till andra MC klubb-fester!! :fyllisar :3freak :D



Wiseguy skrev:
Det finns ingen direkt streetfighter sweden "klubb".
Det har/är lite svårt att få det att funka eftersom medlemmarna är så pass spridda över landet.
I dagsläget så är en streetfighters sweden kompisgänget från sporthoj och inget mer.
Större delen av oss har aldrig träffat varandra IRL.

Sen skälet till att vi aldrig använde "Mc Sweden" i loggan var att det skulle vara att ta steget in för långt in i outlawbiker-världen.
Maltes-kors i all ära men man måste fortfarande balansera det hela. Och just "mc sweden" kändes lite för långt ut i outlaw territorium.

Sen i vilken riktning vi vill utveckla SF-swe är en bra fråga. Det finns ju potential. Men frågan är vart vi skall och hur långt vi skall dra det.
Vi får se....
 

Ricco43

#14 R600
Gick med
30 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
GSXR600 -11, CBR600 -99
Öhh... Har ni fått era tröjor :va ? De har inte ja :confused: . Ja har beställt å betalt 2 st ju. Såg att nån hade fått sin den 18:de lr nåt.
 

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Småland
Hoj
Nada...just nu.
Hello när blir nästa beställning av tröjjor?Missade denna gång som var. :confused: MVH/nilla.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Ricco The Nörd! skrev:
Öhh... Har ni fått era tröjor :va ? De har inte ja :confused: . Ja har beställt å betalt 2 st ju. Såg att nån hade fått sin den 18:de lr nåt.
Det kan ta lite tid beroende på hur Swedie hinner skicka ut dom. Alla paket kanske inte kom iväg samma dag. Det är många paket som skall iväg.
Ge det några dagar.

Annars får du skicka han ett PM.
 

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
A-star skrev:
Hello när blir nästa beställning av tröjjor?Missade denna gång som var. :confused: MVH/nilla.
Jag missade också denna omgång.....blir det fler??
 

Ricco43

#14 R600
Gick med
30 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
GSXR600 -11, CBR600 -99
Wiseguy skrev:
Det kan ta lite tid beroende på hur Swedie hinner skicka ut dom. Alla paket kanske inte kom iväg samma dag. Det är många paket som skall iväg.
Ge det några dagar.

Annars får du skicka han ett PM.
Tackar! Skickade ett pm igår å han förklarade. Tackar igen :banana
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
A-star skrev:
Hello när blir nästa beställning av tröjjor?Missade denna gång som var. :confused: MVH/nilla.
Jag är inte säker. Men det som krävs är att jag vet att det finns underlag för MINST 10-15 tröjor. Annars går det sisådär runt ens. Eller iaf inte "värt" besväret om man säger så. :) Så starta en tråd (om nån vecka eller så) om vilka som är intresserade. Alla måste skriva emailadress så att jag kan kontakta de intresserade och berätta när de kan börja beställa.

Samma gäller även SH och Motardtröjor.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top