Jarno skrev:kan man beställa utan sweden texten för vi är ett gäng i finland som kanske skulle vilja beställa men utan texten sweden då
Ei saa. Se on nimitäin Ruotsin oma logotyypi. (stavning ?!?, är inte så bra på att skriva finska längre)Jarno skrev:kan man beställa utan sweden texten för vi är ett gäng i finland som kanske skulle vilja beställa men utan texten sweden då
Det finns ingen direkt streetfighter sweden "klubb".Netrooter skrev:Läste just en annan sak här ang. Streetfighters Sweden och kliar mig i skallen just nu... ..kanske måste lägga mig och sova lite trots allt...
Aja, hur som hellst - Blev det någon Streetfighter MC Sweden klubb eller?! De länkar jag hittar här på forumet ger mig inget riktigt "svar" på frågan..
För just "Streetfighters" och sedan "MC Sweden" får man väl ha, men dock inte använda de färger som andra klubbar har...
Tänk vilken rikstäckande och stor klubb detta skulle kunna bli!!
/Richi <1%>
Wiseguy skrev:Det finns ingen direkt streetfighter sweden "klubb".
Det har/är lite svårt att få det att funka eftersom medlemmarna är så pass spridda över landet.
I dagsläget så är en streetfighters sweden kompisgänget från sporthoj och inget mer.
Större delen av oss har aldrig träffat varandra IRL.
Sen skälet till att vi aldrig använde "Mc Sweden" i loggan var att det skulle vara att ta steget in för långt in i outlawbiker-världen.
Maltes-kors i all ära men man måste fortfarande balansera det hela. Och just "mc sweden" kändes lite för långt ut i outlaw territorium.
Sen i vilken riktning vi vill utveckla SF-swe är en bra fråga. Det finns ju potential. Men frågan är vart vi skall och hur långt vi skall dra det.
Vi får se....
Det kan ta lite tid beroende på hur Swedie hinner skicka ut dom. Alla paket kanske inte kom iväg samma dag. Det är många paket som skall iväg.Ricco The Nörd! skrev:Öhh... Har ni fått era tröjor ? De har inte ja . Ja har beställt å betalt 2 st ju. Såg att nån hade fått sin den 18:de lr nåt.
Jag missade också denna omgång.....blir det fler??A-star skrev:Hello när blir nästa beställning av tröjjor?Missade denna gång som var. MVH/nilla.
Tackar! Skickade ett pm igår å han förklarade. Tackar igenWiseguy skrev:Det kan ta lite tid beroende på hur Swedie hinner skicka ut dom. Alla paket kanske inte kom iväg samma dag. Det är många paket som skall iväg.
Ge det några dagar.
Annars får du skicka han ett PM.
Jag är inte säker. Men det som krävs är att jag vet att det finns underlag för MINST 10-15 tröjor. Annars går det sisådär runt ens. Eller iaf inte "värt" besväret om man säger så. Så starta en tråd (om nån vecka eller så) om vilka som är intresserade. Alla måste skriva emailadress så att jag kan kontakta de intresserade och berätta när de kan börja beställa.A-star skrev:Hello när blir nästa beställning av tröjjor?Missade denna gång som var. MVH/nilla.
Kolla hos posten om det finns ett paket åt dig där. Annars hoppas vi den kommer idag.stbi00 skrev:Snyft min har inte kommit än..
//Stefan
Swedie skrev:Kolla hos posten om det finns ett paket åt dig där. Annars hoppas vi den kommer idag.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|