Ja det borde du få.
Får man bara det fixat är inte 06 sämre än 07, och du får säkert ett väldigt förmånligt pris antar jag.
Får man bara det fixat är inte 06 sämre än 07, och du får säkert ett väldigt förmånligt pris antar jag.
Tänk på att alla 07r ska in på garantiservice och åtgärda sju punkter
Tänk på att alla 07r ska in på garantiservice och åtgärda sju punkter
Skulle jag med vilja veta...
ja 76900 dock bör det gå att pressa nån krona till tycker jag
vilka punkter gäller det?
Tänk på att alla 07r ska in på garantiservice och åtgärda sju punkter
Så illa är det inte riktig.
Jaja, Vilka motornummer samt vilka ramnummer som skall uppdateras med vad SKALL er ÅF veta!
Hoppas det inte blev för rörigt skrivet.
Så illa är det inte riktig.
Det finns en hel del uppdateringar som skall göras. Men detta är inte alla 07r, utan man har delat in det i olika motor nummer.
Det rör sig om ett drev som skall bytas. Samtidigt tar man även att se över skruvarna på svänghjulet och stora skruven på svänghjulet (3 uppdateringar)
Om mappning = 1 uppdatering.
Oljefilter locket skall bytas
Finns en gammal uppdatering om startmotor drevens utväxling.
Den 7:de uppdateringen hittar jag inte. Om de inte menar första ommappningen för att sen det kom en senare.
Jaja, Vilka motornummer samt vilka ramnummer som skall uppdateras med vad SKALL er ÅF veta!
Hoppas det inte blev för rörigt skrivet.
Vad skiljer RXV och SXV förutom hjulen?
RXV är oftast betydligt billigare. Ser ut som att man kan köpa en RXV och extra motardhjul för samma pengar som en SXV och då har man ett par crosshjul också.
Och med tanke på hur mycket som fått uppdateras på 06orna och även 07orna undrar man ju om man kanske ska undvika dessa årsmodeller?
När jag pratade med generalagenten snackade han om att ta fram ett kit för RXV så man kunde ha den som motard. Men vore roligare om man kunde göra om en SXV till RXV
Tackar för info, behöver man åka till återförsäljaren man handlade av eller går det att vända sig till en som ligger närmare?
Har också kollat på det där.
Olika bredd på swing och olika framgafflar mellan SXV och RXV.
När jag pratade med generalagenten snackade han om att ta fram ett kit för RXV så man kunde ha den som motard. Men vore roligare om man kunde göra om en SXV till RXV
Vad skiljer RXV och SXV förutom hjulen?
RXV är oftast betydligt billigare. Ser ut som att man kan köpa en RXV och extra motardhjul för samma pengar som en SXV och då har man ett par crosshjul också.
Och med tanke på hur mycket som fått uppdateras på 06orna och även 07orna undrar man ju om man kanske ska undvika dessa årsmodeller?
Varför har Aprilia haft sånt strul med sina motarder? Fortfarande barnsjukdomar eftersom hojen är så pass ny eller vad är frågan om?
Har jag en lösning på, sugen? Vi har fixat så man kan köpa fädiga RXV hjul med SXV nav. Så det är bara bulta på och köra!!!
På en 08:a så är allt detta fixat. Så jag tror den kommer funka kanon. Självklart skall allt detta vara fixat av ÅF på era 07r också!
Jo det är jag faktiskt. Kniper bara vid att jag är stundent men skicka gärna pm med pris.
Är det svårt att byta mellan fälgarna? Eller det kanske inte kräver några moddningar om ni har samma nav?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |