Ny tävling - Veckans dummaste

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Men vad fan är det här för tävling egentligen!? Ingenting duger, "för många som är dumma", "inte från den här veckan" osv. Jävla skittävling. :mad: :gråta

Måste ju ha hårda regler... Veckans dummaste är veckans dummaste och inte förra årets dummaste.. Skulle det vara öppet för allt skulle det bli så förbaskat svårt att välja en vinnare eftersom det skulle bli förmånga kandidater.

Som Einstein sa(på ett ungefär):
- "Det finns två saker som är oändliga. Det ena är universums storlek och det andra är människans dumhet. Dessväre är jag inte så säker på just det där med universums oändlighet...."

...när man pratar om oändliga ting måste vi försöka hitta någon form av avgränsning för att det ska bli praktiskt hanterbart! :)


Badabish badabing! :hihi
 
Last edited:

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Socialdemokratena, utan tvekan! Eller de som röstar på dom...http://bubblare.se/mona_fifflar/

"En enig valberedning presenterar Mona Sahlin som sin kandidat till partiledarposten":D
 

geting

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Ort
bra fråga...
Hoj
Väntar på en Mille...
Socialdemokraterna måste väl ändå vara utan tävlan annars kommer dom ju vinna varje vecka...
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2807356 Jag nominerar prulles väl genomtänkta inlägg till veckans dummaste http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2802022&postcount=50

Att jämföra att ge veganer veganmat med att dela ut gatstenar till demonstranter eller kondomer till pedofiler är så sanslöst dumt så det nästan slår korvgubbes länk, den killen var ju iallafall full.

I smyg vet jag att man inte kan jämföra ett foruminlägg med att frivilligt tända eld på sin penis men jag gör så gått jag kan! Vill ju vinna det här.
Soft! Vad vinner jag?
 

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
För att fördriva tiden och för att hålla lite prydligt i forumet tänkte jag att vi samlar alla länkar till artiklar om korkade människor i en och samma tråd och dessutom gör en liten tävling om det...

Tävlingen går helt enkelt ut på att utse veckans ärkepucko. Man deltar genom att länka till en artikel som nämner någon som gjort något riktigt dumt. På fredagen slås alla nomineringar ihop i ett inlägg och omröstningen kan börja.. Den som får hatten efter veckan får ta hand om följande veckas omröstning..

För att begränsa möjligheterna en aning måste artikeln vara publicerad den aktuella veckan. Ni kan alltså inte logga in på DarwinAwards och posta hela deras arkiv.

Jag inleder tävlingen med följande bidrag:
http://www.expressen.se/nyheter/1.585564

Starta om denna tråden på en måndag kanske??
Annars var initiativet roligt :tummenupp
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Starta om denna tråden på en måndag kanske??
Annars var initiativet roligt :tummenupp

Tanken är ju att tävlingen får fortgå.. Så en vinnare utses denna vecka.. den som får hatten sammanställer veckan efter och skickar hatten vidare! :tummenupp
Så blir det en kort vecka och om pitt-eldar-nissen är dummast får jag hålla nästa veckas tävling.. som börjar på måndag så snart veckans vinnare korats..
 

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Tanken är ju att tävlingen får fortgå.. Så en vinnare utses denna vecka.. den som får hatten sammanställer veckan efter och skickar hatten vidare! :tummenupp
Så blir det en kort vecka och om pitt-eldar-nissen är dummast får jag hålla nästa veckas tävling.. som börjar på måndag så snart veckans vinnare korats..

Aha, då är jag med.
Pitteldaren är onekligen korkad... :D
 

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Karlstad
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Berättar en sak som hände för ett år sen lr nått på jobbet.
Arbetskompisen satt och käkade mat på rasten, kikade på besticken ett bra tag. Frågade sen alla i byggboden högt på Dalmas-mål: Faen, Stainless Steel måste va världens största företag :D
Hade sett att det stått så på varenda bestick i sitt liv :D
 

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Berättar en sak som hände för ett år sen lr nått på jobbet.
Arbetskompisen satt och käkade mat på rasten, kikade på besticken ett bra tag. Frågade sen alla i byggboden högt på Dalmas-mål: Faen, Stainless Steel måste va världens största företag :D
Hade sett att det stått så på varenda bestick i sitt liv :D

Som en kille som började hos oss.

När han arbetat några år, frågade han om Johan Skoglund användt alla kläder förre honom, hans namnlapp satt i alla plagg.



Som förtydligande, Johan Skoglund är Sveriges största leverantör av uniformsplagg.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2808211 Hahaha.. Jag var just på väg att påpeka samma sak.
Let it be, let it be. Kul att se att man glödjer nån. :) Fatta hur menningslösa ni hade kännt er om ni inte haf nån att klaga på, specielt du markus-jag-önskar-jag-vore-fin.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top