Kawakex
Stay pretty, die young.
Nope, har dom faktiskt ine i datorn ens, men jag kanske kan pm:a en hemsida där dom bör ligga.wonderwizard skrev:2555681upp med en bild, så kanske du kan få köra med mig
Nope, har dom faktiskt ine i datorn ens, men jag kanske kan pm:a en hemsida där dom bör ligga.wonderwizard skrev:2555681upp med en bild, så kanske du kan få köra med mig
Fakkverk skrev:2555674För att hålla denna tråden något sånär MC-relaterad föreslår jag/vi att du poserar med hojen. Eftersom många sett att jag s.a.s har "initiativet" i denna tråd har min PM-box svämmat över av önskningar från andra läsare.
Detta var väl ett av de bättre förslagen. Kan du tänka dig det?
Edit: Kawakex och Miss Piggy på samma bild vore lite av en storvinst.
Ta det nästa gång du är i Halmstad!
Miss Piggy skrev:2555706hmmm... får väl ta och hämta hem hojen först då. Den står fortfarande i halmstad hos en kompis. Just nu kan jag inte fixa något men kanske senare i höst...
Vilken entrance du gjorde på sporthoj, du kommer nog få trubbel av avundsjuka tjejer men jag backar upp dig, de har svårt för snygga tjejer med självförtroende, vi får nog hålla ihopMiss Piggy skrev:2555706hmmm... får väl ta och hämta hem hojen först då. Den står fortfarande i halmstad hos en kompis. Just nu kan jag inte fixa något men kanske senare i höst...
Chronic skrev:2555723Haha Fakkverk är skitskön, håller en återhållsam, förhoppningsfull ton men man anar svagt, svagt upphetsningen & desperationen under ytan, snyggt
wonderwizard skrev:2555681upp med en bild, så kanske du kan få köra med mig
Miss Piggy skrev:2555582hej hej!
Har flyttat från halmstad och upp till Götet.
Är 22 år och jobbar just nu som truppgymnastikinstruktör.
Har en R1-05 (just nu avställd) som jag köpte i våras.
Glad och trevlig tjej som försöker bli modell på fritiden.
//Åsa
Fakkverk skrev:2555715Kul!
Jag går på lunch nu, vore kul att se några fler bilder när jag kommer tillbaka!
Miss Piggy skrev:2555640här kommer en bild...
Chulan skrev:2555741hej skulle aldrig tippa på att du körde hoj om jag såg dig ute. Det brukar bara vara kralliga, maskulina tjejer som kör. ps med hockey frilla också
Chulan skrev:2555741hej skulle aldrig tippa på att du körde hoj om jag såg dig ute. Det brukar bara vara kralliga, maskulina tjejer som kör. ps med hockey frilla också
Du får pm:a mig när du är i h-stad om hinner ta en turMiss Piggy skrev:2555771har väl inte kört så länge men... njae, känner många tjejer som kör hoj som ser väldigt bra ut!
Gissar på minst 5 sidor. Till trådskaparen. Välkommenwonderwizard skrev:2555651välkommen
Edit... denna tråden kommer att bli VÄLDIGT lång
åttifemman skrev:2555800Hej och Välkommen!
Moore nästa?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |