Benkar, går ju att beställa T-shirt i forumuläret... dock utan loggan på framsidan av tshirten.
Så jävla läcker bildhållundan skrev:
Tack för hjälpen!! Munktröja beställd och 600 :- insatt... Inte mkt extra men det är tanken som räknasSwedie skrev:frågar mig
fint! tackar!Hajen skrev:Tack för hjälpen!! Munktröja beställd och 600 :- insatt... Inte mkt extra men det är tanken som räknas
Swedie skrev:Benkar, går ju att beställa T-shirt i forumuläret... dock utan loggan på framsidan av tshirten.
Jag är inte hundra men de där ser mycke ut som en tröja med luva.Lilla_Tingeling skrev:Här e en bild på min tröja
Swedie skrev:som en vanlig tröja fast som Tshirt då utan "Sporthoj.com" på armen då det inte får plats...
Ja föffan, sitter sketabra. Nu är den aldrig tvättad iofs, så lite töjd är den allt Men ändå.... Myspys...Hajen skrev:Sitter den ok även utan ställ..??
Ohhh : Tackar....Kenta skrev:Så jävla läcker bild
Kenta skrev:Jag är inte hundra men de där ser mycke ut som en tröja med luva.
Är de "dubbelt" tyg i luvan? Allså tvålagrat.
Så att de går att få lite styrsel på den.
Swedie skrev:förstår tanken bakom det. men det kostar mig en massa mer att trycka tröjan då...
De är inte så farligt. Inte den luvtröja jag kör med då och då nu i alla fall.Hakke skrev:Hur är det förresten att köra med en huvtröja?
Tar inte huvan lite väl mycket vind och fladdrar som en fallskärm
samma klädesmärke iaf. Borde vara samma...sharpedge skrev:Är t-shirtarna i samma storlek som tröjorna eller är skillnaden stor mellan tex en L tröja och en L tshirt?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|