Ny tröjbeställning (24 Aug.... frammåt)

Status
Ej öppen för fler svar.

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
Whoho nu har tillochmed tilla jag fått min tröja :)
Den sitter perfekt. Har iaf inte provat den över skinnstället :)

Bild kommer så fort jag orkar stå upp när jag kommer hem från jobbet :)

Tack så jätte mycket Swedie :banana

/Annicka

dainesebiker

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Yamaha XT660X -11
Jag skall också beställa en tröja men vet inte vad jag skall ha för stl. då jag är smal men har långa armar XL eller XXL. Vad jag kan förstå så har en XXl för mycket tyg över och kommer att fladdra en del.

HJÄLP

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Hakke skrev:
Tycker att Benkars förslag är bra.

Jag har sett andra T-shirts med små loggor framtill.

Vad tycker publikum om idén att ha en liten SH logga precis under hakan tillsammans med sitt nick?

På så sätt syns det ju om man har tröjan under stället och på fiket, stoppet, muggen, bakom busken lite snyggt drar ned kedjan och luftar lite så att loggan och nicket syns.

Kolla bilden nedan. (Var det så här du menade Benkar? Med logga och nick framtill)

/H

Exakt så! Helt rätt! Vill inte ha fladdertröja utanpå stället utan snygg t-shirt innanför i stället. Så fort man stannar drar man ju ner dragkedjan och då syns nicket, bra i depån så man vet vem man snackar med. Finns det så köper jag DIREKCT! :banana

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Detta är troligen den SISTA tröjbeställningen för detta året. Kommer när jag får en "ok" summa tröjor att trycka tröjorna så att de blir klara innan säsongens slut.

bullitt

fritidslös
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Ninja-Nia NittioNio
En luvis beställd å betald, med femtio pengar i dricks. Minst 8st än så länge då, om jag räknat rätt. Räcker inte det swedie, jag fryser!? :rolleyes:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har preliminärbokat en plats på tryckeriet andar veckan i Oktober! Det behövs så lång tid för att få in ett vettigt antal beställningar ;) seså! beställ nu :)

Balthazar

Balans
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
cr250 + rd350 = meck
Ännu en betald och beställd. :)

Älska sporthoj :yoparty .com

Satte in en femtiolapp till ett nytt oljefilter åt dig Swedie :tungan

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Hakke skrev:
Tycker att Benkars förslag är bra.

Jag har sett andra T-shirts med små loggor framtill.

Vad tycker publikum om idén att ha en liten SH logga precis under hakan tillsammans med sitt nick?

På så sätt syns det ju om man har tröjan under stället och på fiket, stoppet, muggen, bakom busken lite snyggt drar ned kedjan och luftar lite så att loggan och nicket syns.

Kolla bilden nedan. (Var det så här du menade Benkar? Med logga och nick framtill)

/H

Missade från början att det numera finns SH-t-shirts med snygga SH-loggan med "Nick" på rygg, därav mitt förslag, som egentligen "bara" var att ha SH-loggan även på framsidan, inte nick. Men ditt utvcklade förslag skulle vara kanon, då behöver ju inte dom man möter snegla över ryggen... :tummenupp

Antar dock att det blir för dyrt/bökigt med nick-tryckande både bak och fram, i olika typsnitt-storlekar, fast skulle vara värt en slant extra... Skulle vara mer än övernöjd med SH-loggan både bak (stort) och fram (litet) på t-shirt, skulle i så fall smyga in hos den lokala tröjtryckaren, muta med ett par öl, och få dit ett litet nick fram ändå... :hihi

Har hursomhelst beställt/betalat för en t-shirt!

/B

Bifogat

• sh-t-shirt-framsida_ver1.jpg
    sh-t-shirt-framsida_ver1.jpg
    69 KB · Visningar: 63

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Förstår vad du vill ha och varför. men kostnaden gör att det inte kommer funka. Visst kan jag kanske senare isåfall göra en Tshirt med endast tryck på framsidan. annars gåre inte...

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Swedie skrev:
Förstår vad du vill ha och varför. men kostnaden gör att det inte kommer funka. Visst kan jag kanske senare isåfall göra en Tshirt med endast tryck på framsidan. annars gåre inte...

Lugnt, blir jättenöjd med t-shirten som den är, blev bara lite ideebollande då jag missat att den fanns, och någon svarat på förslaget om fram/bak..

/B

da-geez

Medlem
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
2004 GSXR 1000
Åkej.. En tröja till beställd och betald. Hoppas den kommer innan det blir dags att stalla in..

MikkE

Guest
min. värsta liksom

Bifogat

• CIMG1961liten.jpg
    CIMG1961liten.jpg
    39.9 KB · Visningar: 211
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...