Ny Track Day tjej

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
:confused: Eehh... Jag e'Ny till sporthoj.com & la' precis in mitt inlagg (introducerade mig sjalv) under "annu en tjej som hittat till sporthoj.com",(30juni ~ridingdragon~) men undrar nu om jag skulle lagt in en ny trad?
Alla andra verkar lagga in en helt ny trad for varje amne... Annars hade jag kanske passat battre under mamlo-tjej eller under nagon annan trad.
Hur vet ni alla vilka tradar ni foljer och var/hur man lattast hittar dem?
Jag alskar sporthoj.com, men tycker att det ar lite rorigt med tradarna ibland. :3freak E' det bara jag som inte vet hur man gor annu?

Tack for hjalpen!

/elin
 

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Tja, vill du presentera dig själv så kan du starta en egen tråd om det.
Men är det nåt annat ämne som redan diskuteras i en annan tråd så fortsätter man i den tråden.

Solklart?

edit: det finns "visa nya inlägg" uppe till höger på sidan som man kan klicka på, då får man upp alla inlägg som har kommit till sen du var här sist.
Om du tittar på symbolen framför ämnet, så kan de ha olika färg och form.
De berättar om du har läst tråden, skrivit i den, om nån har svarat sen sist osv osv


edit2: höll på att glömma det viktigaste... Är du snygg då?
 
Last edited:

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
Ny trad eller ej.. det ar fragan

edit1;
Okej,... sa manga tradar blir'e. :)
Markte nyligen att man kan prenumerera pa tradar oxa
edit2;
naaa, det vet ja' inte. Bilder finns i traden med foton pa medlemmar. Min MC e' skit-snygg iallafall,.. t.o.m. med race-plast pa. Annars sa antar jag att jag redan presenterat mig i ovan namnda traden, sa om folk bryr sig sa kan de garna kolla dar & saga hej till mig. :)
Tack igen!!
 

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
GAAAH VAD NI ÄR TRAGISKA.

ERU SNYGG DÅ?? STJÄRNA LER STJÄRNA INTERNET STJÄRNA.

Förlåt
 

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
eisbaer

jisses var'u va' trevlig da :arsele
ha, ha....
har loggar man in & e' skitglad over att ha hittat en sajt dar folk vet lite mer om mc's an vad de gor pa sajterna jag besokt har i usa... samt att folk e' trevliga & inte sa kinkiga... fel hade visst jag :tungan
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
ridingdragon skrev:
eisbaer

jisses var'u va' trevlig da :arsele
ha, ha....
har loggar man in & e' skitglad over att ha hittat en sajt dar folk vet lite mer om mc's an vad de gor pa sajterna jag besokt har i usa... samt att folk e' trevliga & inte sa kinkiga... fel hade visst jag :tungan
Folk är bra mer hjälpvänliga i USA, dock vet de oftast inte ett jota om vad de pysslar med.
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
ridingdragon skrev:
Bra, hur gor jag det da... 'e det ett project i sig?
Pa min gamla hemdator var det ganska latt om jag inte minns fel, men har inte brytt mig tillrackligt for att lista ut hur jag gor det pa min lilla lap-top.



Välkommen! Tränar du pentjaksilat? :)
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
ridingdragon skrev:
Bra, hur gor jag det da... 'e det ett project i sig?
Pa min gamla hemdator var det ganska latt om jag inte minns fel, men har inte brytt mig tillrackligt for att lista ut hur jag gor det pa min lilla lap-top.

Kolla nere i högra hörnet vid startmenyn om du ser en liten "knapp" som det står "EN" eller "ENG" på, isåfall klicka på den. Om inte - lägg ut en tråd i datasektionen eller pma mig ;)
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Blir väl jobbigt utan åäö på tnagenterna kanske... men annars går du in på "Controlpanel" dubbelklicka på "Regional and Language Options". Klicka på fliken "Languages" och på knappen "details". Klicka "Add" och välj "Swedish".
Layouten kan du ha kvar på "US". :tummenupp
 

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
Swedie skrev:
Folk är bra mer hjälpvänliga i USA, dock vet de oftast inte ett jota om vad de pysslar med.

Tja, jag kor valdigt mycket med en grupp som reser over hela usa, och dom e' iallafall jatte-trevliga. Dom flesta vet vad de pratar om och sliter dacken pa det enda ratta sattet :)
Men nar det kommer till sajter & forum dar tjejer deltar har i usa, sa visar det sig snabbt att de bara har mc for att stila & fa uppmarksamhet...(ingen susning om annat an att deras mc's farg) det ar nagot som jag iallafall inte annu sett sa mycket av har. Tjejerna har verkar schyssta som fan. Jag pastar inte att jag vet jatte-mycket om meckandet eftersom jag har turen att ha' manga kompisar som e' mekaniker (=far mycket hjalp att preppa mc'n), men jag vet hur man kor & sliter kna-puckarna iallafall. Har bara tva vaninnor har med samma intresse....
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
ridingdragon skrev:
vågen

Okej, har gjort det sa hur valjer jag nu bokstaverna?

uggla

Ja, det gor jag... hur kanner du till Silat?


Känner till det mesta inom kampsort, har tränat det mesta :) Har sett en uppvisning med pentjak silat i sthlm...Har en film på det också...så, tränat kamsport i 7-8 år nu =)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top