ridingdragon
Love the Track Days
Tack skall du ha mclinda!
Whatevaa...
Snart nog skrapar du knäna och kan inte få nog av pirret i magen när adrenalinet sätter igång... Ja, jag vet att det inte är det i sig som räknas, men första gången du känner knät skrapa så suger det till i magen och man inser helt plötsligt hur mycket lutning man har och hur stadigt det trots allt känns.
Visst börjar det bli fler tjejer på sporthojar både hemma i sverige och här i usa!! När jag först började få intresse för två hjul för ca 12år sedan, så var det inga andra tjejer i syne! Men nu dyker vi upp lite överallt!
Ingen fara pojkar!! Vi lovar att inte ta över och det finns fortfarande många tjejer som vill åka bakpå era hojar!
essey skrev:Konstiga regler i USA..
Jag har precis börjat köra bana det var min debut i lördags och det gick hyfsat bra tycker jag.. Blev inget knäskrap men väldigt nära Det blir ju mest att man åker omkring med grabbarna grus här men jag känner ett par andra tjejer varav en som också var med i lördags på Anderstorp..
Det börjar bli mer och mer tjejer som skaffar sig sporthojar jämfört med tidigare, iaf känns det så för jag har då inte träffat många sen jag tog körkort när jag var 16.. o det var ett tag sen.. Tävla är nog inte aktuellt för min del.. Är ju en gammal kärring snart ju
Whatevaa...
Snart nog skrapar du knäna och kan inte få nog av pirret i magen när adrenalinet sätter igång... Ja, jag vet att det inte är det i sig som räknas, men första gången du känner knät skrapa så suger det till i magen och man inser helt plötsligt hur mycket lutning man har och hur stadigt det trots allt känns.
Visst börjar det bli fler tjejer på sporthojar både hemma i sverige och här i usa!! När jag först började få intresse för två hjul för ca 12år sedan, så var det inga andra tjejer i syne! Men nu dyker vi upp lite överallt!
Ingen fara pojkar!! Vi lovar att inte ta över och det finns fortfarande många tjejer som vill åka bakpå era hojar!