Ny Track Day tjej

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
Tack skall du ha mclinda!

essey skrev:
Konstiga regler i USA..
Jag har precis börjat köra bana det var min debut i lördags och det gick hyfsat bra tycker jag.. Blev inget knäskrap men väldigt nära Det blir ju mest att man åker omkring med grabbarna grus här men jag känner ett par andra tjejer varav en som också var med i lördags på Anderstorp..
Det börjar bli mer och mer tjejer som skaffar sig sporthojar jämfört med tidigare, iaf känns det så för jag har då inte träffat många sen jag tog körkort när jag var 16.. o det var ett tag sen.. Tävla är nog inte aktuellt för min del.. Är ju en gammal kärring snart ju

Whatevaa... :tungan
Snart nog skrapar du knäna och kan inte få nog av pirret i magen när adrenalinet sätter igång... Ja, jag vet att det inte är det i sig som räknas, men första gången du känner knät skrapa så suger det till i magen och man inser helt plötsligt hur mycket lutning man har och hur stadigt det trots allt känns.
Visst börjar det bli fler tjejer på sporthojar både hemma i sverige och här i usa!! När jag först började få intresse för två hjul för ca 12år sedan, så var det inga andra tjejer i syne! Men nu dyker vi upp lite överallt!

:tummenupp Ingen fara pojkar!! Vi lovar att inte ta över och det finns fortfarande många tjejer som vill åka bakpå era hojar!
 

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
oFFkeFF skrev:
Det finns hondor att köpa som inte behöver racepreppas ;)

Ja, en 250 hade varit skitkul, men har ingen erfarenhet... dessutom så ser jag alltid folk ha problem med dem och meckar ´till långt in på nätterna medan vi andra festar lite lätt.
:tummenupp fast din hoj är ju inte bara kul, men oxå lite kult som mamma skulle sagt.
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
ridingdragon skrev:
Ja, en 250 hade varit skitkul, men har ingen erfarenhet... dessutom så ser jag alltid folk ha problem med dem och meckar ´till långt in på nätterna medan vi andra festar lite lätt.
:tummenupp fast din hoj är ju inte bara kul, men oxå lite kult som mamma skulle sagt.

Kult vetifanken, men kul att köra ;)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top