Maestro
Ny medlem
Visste inte att Betan var ute på Playstation store så nu har jag laddat hem den och installerat. Tänkte även ta tillfället i akt och testa fragnstein-kontrollen nu
Alltså de är ju rätt fräsigt.. Men.. inte direkt kul?
Alltså... jag vette fan, spelkänslan är sådär.
Har du kört Caspian border? Det sägs att den ger en mer korrekt Battlefield-känsla™. Har inte provat själv än.
http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1044831-joina-caspian-border-utan-losenord/
Finns sätt att ta sig runt lösenord om du inte har det. Går även att använda ett chrome-plugin som grejar't.
Tror du dömer lite tidigt, betan är ju just en beta och inte riktiga spelet. Det blir nog kul om man kommer in i spelet på riktigt, och får köra lite andra banor. Kan knappt vänta tills jag får kötta i Gulf of Oman igen
Folk förväntar sig en färdig produkt när de spelar en beta, det är humor.
Ja, men spelkänslan kommer då inte ändras...
Största skillnaden mellan beta och färdig version är ju buggfixar..
SÅ, jag tar upp frågan igen. Nån mer än jag som är taggad på MW3?
gaah ni förstör för oss som väntar på den 27e =)
Är det verkligen så dåligt? Nu har jag inte nött BC2 länge så för mig kanske det blir mer skillnad.
Får nöta på med BC2 25 dagar till
Det är ju en öppen beta så det är bara att tanka ner och bilda sig en egen uppfattning.gaah ni förstör för oss som väntar på den 27e =)
Är det verkligen så dåligt? Nu har jag inte nött BC2 länge så för mig kanske det blir mer skillnad.
Får nöta på med BC2 25 dagar till
MW3 kommer vara lika mycket skit som MW2, det enda CoD'et som är nåt att ha är 4an.Ja, men spelkänslan kommer då inte ändras...
Största skillnaden mellan beta och färdig version är ju buggfixar..
SÅ, jag tar upp frågan igen. Nån mer än jag som är taggad på MW3?
Det är ju en öppen beta så det är bara att tanka ner och bilda sig en egen uppfattning.
MW3 kommer vara lika mycket skit som MW2, det enda CoD'et som är nåt att ha är 4an.
Ja, juggernaut till hela laget osv, skitbra.MW3 kommer vara ett bättre mw2 utan radikala förändringar - wonderful.
Ja, juggernaut till hela laget osv, skitbra.
Jävla skitspel.
Det handlar inte om att vara duktig, det handlar om att spelet ska vara rättvist.Alla som är duktiga på det tycker om det
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|