Nya Battlefield 3 till hösten

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
har du tjackat dator än bettskena =) ?

shit, nej har faktiskt inte gjort det. är väääldigt sugen faktiskt, just för att det blir så mkt 'bättre' på pc, men jag börjar med xbox'en sen kanske det blir så att jag frågar er datanerds om vad för pc o skit jag ska köpa :)

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Nu är det bara 9dagar kvar.
Själv saknar jag internet hemma (som går att lira på) BBB har ännu inte hört av sig. Jag har 7,5 ned och 0,30 upp.
Jag börjar bli orolig för min dator, tänk om jag måste köra sunk grafik.
Fan hur ska man klara sig om inte allt detta löser sig?

Tror jag har det värre.

Mitt liv suger just nu. Skolan går sämre än förväntat, det spöregnar och jag har ~70 planerade spelningar och rep (som jag inte vill gå på!) i kalendern de kommande 6 veckorna. Hoj har jag inte kört på en månad. Skolan äter fritiden. Datordelarna jag ska beställa - för att ens kunna köra BF3 - är ej i lager. Jag måste på något sätt berätta för mamma om BF3, hon är starkt anti-krigsspel och tror inte jag håller på med något sådant. Hon kommer att gå bersärk och jag har då timvis med straff-hushållsarbete att göra om jag berättar. 9 dagar kvar, har inte förhandsbokat. Dessutom är internetuppkopplingen helt dampig och går ibland ner i modemhastighet. Som max cirka 2Mbit/s, trots att jag köpte en ny router för att lösa det. Jag är sjutton och har ingen flickvän eller fritid att plugga.

Vilken jävla soppa :huvet Skriver aldrig om mitt liv på internet, men känner att jag måste skriva någonstans. Nu ger jag mig ut och joggar i spöregnet en halvmil i gyttjan runt sjön här för att slippa tänka.

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Tror jag har det värre.

Mitt liv suger just nu. Skolan går sämre än förväntat, det spöregnar och jag har ~70 planerade spelningar och rep (som jag inte vill gå på!) i kalendern de kommande 6 veckorna. Hoj har jag inte kört på en månad. Skolan äter fritiden. Datordelarna jag ska beställa - för att ens kunna köra BF3 - är ej i lager. Jag måste på något sätt berätta för mamma om BF3, hon är starkt anti-krigsspel och tror inte jag håller på med något sådant. Hon kommer att gå bersärk och jag har då timvis med straff-hushållsarbete att göra om jag berättar. 9 dagar kvar, har inte förhandsbokat. Dessutom är internetuppkopplingen helt dampig och går ibland ner i modemhastighet. Som max cirka 2Mbit/s, trots att jag köpte en ny router för att lösa det. Jag är sjutton och har ingen flickvän eller fritid att plugga.

Vilken jävla soppa :huvet Skriver aldrig om mitt liv på internet, men känner att jag måste skriva någonstans. Nu ger jag mig ut och joggar i spöregnet en halvmil i gyttjan runt sjön här för att slippa tänka.

ääsh skärp dig, när du lirar caspian borders så glömmer du alla bekymmer =)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Tror jag har det värre.

Gnäll inte!! Du är i alla fall ung, din lille fan :blah

bondenpaavo

Dekaltrimmare utav rang...
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
HD Road Glide CVO -19 samt en CBR 1100 XX Super Blackbird -01
Imorgon börjar nedladdningarna för de som förbokat via Origin till PC. Fint att ha det förladdat vid släppdatum så man slipper sitta och tanka i 10k då. Pluspoäng för förladdning!

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Nå är datorer avsevärt billigare i UK eller USA? Garanti känns inte så viktigt.

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Nu ha jag fått min nya box.
Ska värma upp med lite bad company, så man inte är helt värdelös när det nya kommer!

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Nå är datorer avsevärt billigare i UK eller USA? Garanti känns inte så viktigt.
Njä, USA går bort lite då det tillkommer skatter och avgifter som i många fall gör det dyrare att handla där, UK är väl som alla andra EU land, inga extra avgifter tillkommer, om det är billigare eller dyrare beror på aktuell växlingskurs.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Njä, USA går bort lite då det tillkommer skatter och avgifter som i många fall gör det dyrare att handla där, UK är väl som alla andra EU land, inga extra avgifter tillkommer, om det är billigare eller dyrare beror på aktuell växlingskurs.

Skatter brukar jag komma undan. Nu sista gångerna har jag beställt från USA till bror min i UK. Sen tar han det på flyget. De verkar inte ha någon kontroll mellan de länderna.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Skatter brukar jag komma undan. Nu sista gångerna har jag beställt från USA till bror min i UK. Sen tar han det på flyget. De verkar inte ha någon kontroll mellan de länderna.

Borde bli dyrt att släpa en dator på flyg? :va

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Jag kikade lite för nåt år sedan, och man skulle spara max 20%, om man tog det på flyget..

Inte värt det imo!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...