Nya Battlefield 3 till hösten

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Mitt nät hoppar offline var 10e minut, blir nog inget lir för mig förräns nästa vecka, beräknad service inom 2 dar sen troligen vänta på att dom skickar nytt modem.

Tjohoo!

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Nu har jag ju inte läst hela tråden! :)
Måste man hålla reda på sju hundra knappar för att spela BF3?
Tänker inte lägga en femhundring på något som försöker vara en simulator, jag vill mest skjuta folk jag inte känner!
Det senaste fps krigsspelet jag spelade var Call of Duty United offensive.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Tänker inte lägga en femhundring på något som försöker vara en simulator, jag vill mest skjuta folk jag inte känner!

Näe, vanliga mängden knappar ala krig :)

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09

HAHHAHA 7 hundra knappar? :confused:

E - Use button (flera funktioner >_<)
Space - Hoppa över saker (flera funktioner)
Cntrl - Krypa
G - Kniv för mig
F- Granat
Vänster mus - Skjut
Höger mus - Sikta
1,2,3,4,5 - Vapen
Shift - Sprint
z - Prone

Där har du samtliga knappar du i princip behöver kunna för att spela hela spelet. Om du tycker det är för mycket ska du absolut aldrig någonsin köpa ett RTS spel eller prova på något annat än konsoll :)

mvh :näsblod

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HAHHAHA 7 hundra knappar? :confused:

E - Use button (flera funktioner >_<)
Space - Hoppa över saker (flera funktioner)
Cntrl - Krypa
G - Kniv för mig
F- Granat
Vänster mus - Skjut
Höger mus - Sikta
1,2,3,4,5 - Vapen
Shift - Sprint
z - Prone

Där har du samtliga knappar du i princip behöver kunna för att spela hela spelet. Om du tycker det är för mycket ska du absolut aldrig någonsin köpa ett RTS spel eller prova på något annat än konsoll :)

mvh :näsblod

Har aldrig ägt en konsol!

Men det är för mycket knappar!
Vapen ska man välja på mushjulet, (CS style) bara att rulla till ditt val och trycka fire!
Jag spelar med piltangenterna av gammal vana och hatar att man måste välja vapen med siffrorna. Det hänger i sedan quake så det är inte lönt att försöka ändra på, har provat men det blir bara skit!

Tack för svaren.

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
Lirat lite nu i natt. Förköppte via orgin. Går att ändra proxyn till sydkorea...(öhh ingen aning här men fick hjälp med att ändra ip) jävligt enkelt igentligen. Hur har dice kunnat missa detta? Jaja de är inget BF2 iallafall. sköna markstrider, men flygen känns arkadiga.

Gurkslask

Jäämen
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
KTM690 SMC
Har aldrig ägt en konsol!

Men det är för mycket knappar!
Vapen ska man välja på mushjulet, (CS style) bara att rulla till ditt val och trycka fire!
Jag spelar med piltangenterna av gammal vana och hatar att man måste välja vapen med siffrorna. Det hänger i sedan quake så det är inte lönt att försöka ändra på, har provat men det blir bara skit!

Tack för svaren.

Går att välja vapen med mushjulet också, men kör du med piltangenterna så är det nog inget för dig.

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Går att välja vapen med mushjulet också, men kör du med piltangenterna så är det nog inget för dig.

Har gått fint att spela dom flesta fps spel jag har provat med piltangenterna, provade operation flashpoint och där var man tvungen att smyga/springa i "femton" minuter för att komma på plats för att sen komma ihåg vilken knapp man hade democharge på. helt plötsligt så dog man av en förlupen kula och fick börja om från början! :(
Tacka vet jag TF2 ;)

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Verkar fuskas endel redan
http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489415011147/
Enlisted: 2011-10-24
2011-10-25 12:51 Quote
people caught hacking are going to have a very bad day..

PB and EA have introduced an enhanced MBL which means..banned from BF3 = banned from other EA games as well on that members account. Currently Bfbc2 and MOh are on the list and most likely more to come.
HTE5Destroyer

Enlisted: 2011-10-25
2011-10-25 12:52 Quote
Bumblee is one of the guys at AA site. They have stated on their site before that they have friends who work in PB so makes ya wonder. Helios the lead guy at their site has stated he is testing the new aimbot today and it will be up for sale by tomorrow. They currently have one now for $50.00.. Kind of sad that they got to ruin a game for the rest of us//

i join a game.... same guy Head Shot EVERY single time i spawn... no matter where i spawn... at first it wasnt bad... but i called him out on it... and so EVERY time i spawned no matter where he picked me off... HS... and even if i got a few shots off on him he woudlnt die.... i dont know about you... but in real life if a sv98 hits ya... your prolly dead.... not 3 shots in hardcore mode? but yeah its sad to see SEVERAL of hacks are out already for this game and it hasnt even been out for 24 HOURS?

User:
BumbIeBee_AA

C4 hack, its weird, It teleports everbody to his C4 and then blows up.

EA ban this faggot; BumbIeBee_AA
Server was fucking ruined instantly when he got on

BumbIeBee_AA using some kind of teleport hack, keeps moving ppl right in front of him to get shot by lmg.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/BumbIeB
ee_AA/
aimbot, teleporting players over map.. etc

http://www.youtube.com/watch?v=7hG8uaMWNoU

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Då var en ny dator och skärm beställd. Blev en i7 och massor av internminne. samt en 27 tums skärm. Lite osäker på om grafikkortet kommer räcka, men det visar sig väl. Känns som att alla satsar på GTX, Hur står sig AMD Radeon?
Tyvärr flera v leverans så det kanske får bli en ps3-version oxå.

Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
0015 drar jag igång på xbox. Julmust och godis har jag bunkrat upp med.

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Då var en ny dator och skärm beställd. Blev en i7 och massor av internminne. samt en 27 tums skärm. Lite osäker på om grafikkortet kommer räcka, men det visar sig väl. Känns som att alla satsar på GTX, Hur står sig AMD Radeon?
Tyvärr flera v leverans så det kanske får bli en ps3-version oxå.

6970 ska väl vara motsvarigheten till gtx 580 om du känner för ati

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Knappast förvånande när spelarbasen är/kommer vara 75% 15-åringar. Gillar dock att dom kommer, om det nu är sant, banna på kontobas. Det ska svida!
PB har tyvärr inte klarat av att stoppa Helios och grabbarna på dom sista 5-6åren, så att det skall lyckas nu är jag skeptisk till, fördelen är att dom säljer sina "h@x" och då blir ju spridningen lite begränsat.

Skulle vara bra om PB ändrade sin policy och köpte in filerna och verkligen slog kulorna av dom(PB global HW ban är djupt saknat)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!