Nya Battlefield 3 till hösten

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
EA - För dig som spelat klart..

ea.jpg

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag blir så jävla förbannad.

Kunde idioterna inte tala om innan att det kan blir problem så hade jag kunnat vänta 3v-1år på att köpa mitt spel. Nej nej nu ska allt vara kanon och funka direkt slå på stora trumman. Börjar med att jag reagerar på att det står Orgin Beta!!!! Och så går inte skiten, en långlunch tagen, åka och fixa mm. Sen hem och viga hela kvällen åt ett problem.

FAN ta er alla IT bögar jag ska döda er alla!!!!!!!!!!!
Tänk om en IT bög styrde landet. Inget skulle funka, allt byggdes på förhoppningar och inget tar något ansvar. Vänta nu det här är ju Sossarnas linje. Attsiken Juholt är nog utvecklaren utav detta skit spel.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
5/5 är ju bra :)

Men blir misstänksam när det inte nämns något om buggar eller problem överhuvudtaget, DICE är ju inte kända för att släppa produkter utan sånt.

Verkar som misstänksamheten stämde, eller vad säger ni som kommit in?

FB är fullt av gnäll på disconnects och kicked by admin..

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
På live rullar de på bra nu iaf.
Just därför jag spelar konsoll istället för PC! :tummenupp

Har inte hunnit spela mycket alls.
Hatade spelet i början, bara dog hela tiden...
Kände mej rätt handikapad utan sina favvovapen och specialfunktioner+ att man hade noll koll på banorna.

Men efter ett par games blir det bättre, ska nog bli bra tillslut.
På nått sätt känns det som om spelet har kommit lite närmre cod.

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Verkar som misstänksamheten stämde, eller vad säger ni som kommit in?

FB är fullt av gnäll på disconnects och kicked by admin..

Man får kicked by admin stup i kvarten.. Vet inte om det är EA´s sätt att dölja att det skiter sig, eller om serveradminsen muppar sig

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
[YOUTUBE-ID]5P3OgS_fe2c[/YOUTUBE-ID]

Höhöhöö

Ahrkey

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Ingen
Spelet funkar bra, blev kickad av admin på en finsk server men sen har det lirat på bra. Känns gött att plocka helikoptrar med pansarvagnens storbössa. :)

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Spelet funkar bra, blev kickad av admin på en finsk server men sen har det lirat på bra. Känns gött att plocka helikoptrar med pansarvagnens storbössa. :)

Inte ett dugg avis ;)

guyswait.gif

ICEMANnen

Koi-karpar är fina fisken
Gick med
21 Feb 2004
Hoj
None whatsoever
spelade hela kvällen igår, inte en kick/krash på 5 tim, DÄREMOT så går inte Q knappen att binda om för där ligger commo rosen likaförbannat kvar vilket gör att jag knappt kan röra mig i spelet då jag använder Q för att svänga/strafa vänster............fan åxå.

Har haft Q-E som höger/vänster sen -95 nångång då min v-hand blev lite mosad o inte kan böja riktigt ok på fingrarna, facking visste att Bice [bajs] skulle botcha nåt, och som det verkar så har rätt många inte kunna spela alls............. GG so far NOT

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Idag blir det lira på 360!!!! Klockan 11:30 ca!!! Softishman på xbox live!!! Adda mig om ni ska spela!

Schazoo

Too long: diden't read!
Gick med
20 Sep 2010
Hoj
XJ6N
spelade hela kvällen igår, inte en kick/krash på 5 tim, DÄREMOT så går inte Q knappen att binda om för där ligger commo rosen likaförbannat kvar vilket gör att jag knappt kan röra mig i spelet då jag använder Q för att svänga/strafa vänster............fan åxå.

Har haft Q-E som höger/vänster sen -95 nångång då min v-hand blev lite mosad o inte kan böja riktigt ok på fingrarna, facking visste att Bice [bajs] skulle botcha nåt, och som det verkar så har rätt många inte kunna spela alls............. GG so far NOT

Du kan inte binda A S D istället för Q W E? Eller blir det knas med shift + ctrl eller kanske avståndet till 1-5... Man kan ju alltid prova.

Mitt spel fungerar inte på min stationära dator, vet ej varför. Det startar men när man joinar en server så tänker den sen så "Battlefield 3 har slutat fungera." :(
Har testat allt utom att uppdatera grafikkortsrutinerna men enligt datorn har jag AMD HD 4800 series men på deras hemsida finns det 4890, 4875 etc... :va

Sen när man testar med laptopen så är deras server för aktivering nere så orgin inte kan verifiera att man har spelet på användaren... Fuuuuuu!

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Helvete.. Ska jag bli tvungen att köpa en ny maskin? Mitt 9800 GTX, från Dackefejden, lär väl knappast klara ens på minimala inställningar..

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Lika bra att vänta ett tag innan man tar tag i BF3 så slipper man flaskhalsar, buggar och stök :gnissla

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!